חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

לאחר השיא אתמול, המסחר באחד העם ננעל במגמה שלילית

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה שלילית קלה על רקע עליות השערים שנרשמו אתמול והשיא שקבע מדד ת"א 25 שהתחזק ב-0.4% והגיע ל-1429,65 נקודות. גם ירידות השערים בבורסות אירופה השפיעו על המסחר. היום ירד מדד ת"א 25 ב-0.2%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.3% ומדד הבנקים נסחר סביב רמות הפתיחה. מדד התקשורת הוסיף 0.2% לערכו, מדד הנדל"ן נסחר ללא שינוי ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.2%.

כל אלו התרחשו היום לראשונה במבנה החדש של הבורסה, אשר נחנך הבוקר בטקס חגיגי. המבנה החדש ממוקם ברחוב אחוזת בית בתל אביב – ובכך למעשה הגיע הקץ למשכנה המיתולוגי של הבורסה הישראלית ברחוב "אחד העם".

אתמול פרסם האוצר נתונים על הכנסות המדינה ממסים בחודש אוגוסט, מהם עולה כי למרות מבצע צוק איתן, חלה עליה של 14.5% לעומת אוגוסט 2013. סך כל ההכנסות הסתכם ב-21.27 מיליארד שקל, לעומת צפי ל-19.9 מיליארד.


צילום: אהוד כהנים

נתוני התעסוקה המאכזבים שפורסמו בסוף השבוע בארה"ב עומדים גם הם עדיין ברקע המסחר בעולם ובארץ: רק 142 אלף משרות נוספו למשק האמריקאי באוגוסט לעומת צפי ל-225 אלף. ב-FXCM ישראל אמרו הבוקר כי הנתונים הללו ציננו מעט את האופטימיות לגבי קצב ההתאוששות הכלכלית של ארצות הברית והפחיתו את הציפיות להעלאת ריבית. ייתכן כי נראה בתחילת השבוע חולשה של הדולר בעולם, אשר תתבטא גם למול השקל בזירת המט"ח המקומית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן