Forbes Israel Logo

לא משחק ילדים: דיסני ולגו משיקות ערכת בניה של הטירה המפורסמת

דיסני איששה היום את הידיעות שדלפו אמש בדבר הדגם הענקי בן 4,000 חלקי הלגו שמדמה את הטירה האייקונית שלה, היא ביתה של סינדרלה. מדובר בסט ששמו 71040 Disney Castle.

לאחר שהתרשמתי מאוד ממוצרי הלגו החדשים של Nexo Knights, Ninjago ו-Minecraft ביריד הצעצועים שהתקיים בניו יורק, חשבתי שאני מעודכן לחלוטין בכל מה שהכינו לנו השנה בחברת לגו. עד שהיום הם חשפו את הדגם הענקי הזה של אתר הנופש העולמי ל וולט דיסני, הטירה של סינדרלה. כשהיא נישאת לגובה של 29 אינץ' וברוחב 17 אינץ', מדובר במבנה מפלצתי. אבל הגודל אומר גם שהדגם יכול לעשות הרבה יותר מאשר רק לשחזר את הארכיטקטורה וההצללות המקוריות של המבנה.

הדמויות המוכרות בעיצוב מחודש, והטירה רווית הפרטים | צילום: יוטיוב

ראשית, הסט כולל ערכה של דמויות מיניאטוריות חדשות של מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד ודייזי דק וגם של טינקרבל. החבורה הזו כבר קיבלה גרסה של בובות לגו (חוץ מטינקרבל) במסגרת האוסף הקודם הקרוי "Disney Minifigures Series 18", אבל כאן מדובר כבר בדמויות חדשות לגמרי. מיקי מאוס לובש כעת טוקסידו, מיני מאוס כעת לבושה אדום ולא בוורוד ודייזי דק מדגמנת תלבושת בצבע לבנדר. תוסיפו לזה את דמות הלגו הראשונה אי פעם של טינקרבל, ויש להניח שאנשים יחפשו אחר הסט הזה ולו בלבד בשביל הדמויות שכלולות בו.

מה שהרשים אותי במיוחד על כל פנים, הייתה רמת הדיוק בפרטים בתוך הטירה עצמה. גשרי אבן, שעוני קיר, קשת כניסה רחבה, מרפסות מעוטרות, מגדלים משוננים, כשכולם מובילים אל המבנה המרכזי בן 4 הקומות. צעירים בעלי עין חדה יבחינו שם באזור שלם הגדוש ברפרנסים לסרטי דיסני השונים.

היות שמדובר בטירה של סינדרלה, ישנה שם כמובן דלעת גדולה המוכנה להפוך לכרכרה לצד אח ומטאטא שעמו תוכל סינדרלה לנקות מדי יום. אבל אם תסתכלו ביתר החדרים תמצאו את הורד הקמל של היפה והחיה המצוי מתחת למכסה הזכוכית שלו, המספריים ומברשת השיער של רפונזל ואת התפוח המורעל ומראת הקסם משלגיה. בקדמת הטירה אפילו תמצאו שתי צפרדעים ירויות בחצי אהבה, מהסרט הנסיכה והצפרדע.

צפו: הדגמה של הערכה הבנויה והדמויות החדשות

הערכה מכילה למעלה מ-4,000 חלקים כאמור, והיא תצריך לא מעט סבלנות ותמיכה הורית עבור הבונים הצעירים יחסית. אבל יתכן שאתגר גדול יותר הוא המחיר הגבוה יחסית – 349.99 דולר – המציב את המוצר באחת משתי הקטגוריות "אספנים" או "מתנות מיוחדות". אבל כמו בערכות לגו גדולות אחרות – יש כאן המון ערך מוסף שיכול להצדיק את העלות.

ערכת ה-71040 Lego Disney Castle תהיה זמינה לרכישה החל מהראשון בספטמבר דרך האתר shop.LEGO.com.

צפו בערכה ובחלקים החדשים, בדמויות המוכרות ובעיצובן החדש:

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.