Forbes Israel Logo

להוסיף לוויש-ליסט: שש דירות מושלמות ב-Airbnb Plus

Airbnb היא כבר מזמן לא פלטפורמה לשיתוף חדרים מעופשים. בשנים שחלפו מאז הקמתה שינתה החברה את התיירות הבינלאומית. החודש יצא האתר האהוב בשירות חדש: Airbnb plus. בשירות החדש עוברים בתים נבחרים בדיקה פיזית על ידי אנשי האתר. אלו שעוברים את הבחינה, מצטרפים לרשימת הבתים היפים ביותר, עם המארחים המוצלחים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר, המתוחזקים ביותר.

בקיצור, החברה מסננת עבורכם 98% מהדירות המעופשות בקומה חמישית בלי מעלית, על אף שידוע שאתם חובבי אסלה ומדיח כלים בתוך חדר השינה שלכם. הרשימה שמתקבלת בסוף היא של חדרים, דירות ובתים מצוינים. שימו לב שמהשיטוט שלנו באתר בימים האחרונים נראה שהקו שהנחה את הבחירה היה אסתטי, וחלק מהדירות המושלמות שמוצעות כאן נמצאות באזורים יחסית מרוחקים של הערים. 

הממשק של השירות החדש קל ויפה יותר לתפעול, וקשה לחזור לארבנב הרגיל והמיושן אחרי שמשחקים פה שעות ארוכות. בינתיים מציעים כאן קצת למעלה מ-300 דירות, במבחר מוגבל של יעדים, אבל יש להניח שההיצע יילך ויתרחב עם הביקוש. מתוך המבחר המרהיב – באמת מרהיב – של חדרים, דירות ובתים שמוצעים בקטגוריה החדשה, בחרנו את אלו שגרמו ללבנו להחמיץ פעימה. אתם מוזמנים להוסיף לוויש ליסט שלכם. נסיעה טובה.

דירת לקשרי מודרנית, קייפטאון

נגרות עוצרת נשימה | צילום: מתוך האתר

חדר שינה אחד, 1.5 חדרי רחצה, מיועדת ל-2 אורחים, החל מ-754 שקל ללילה
העיצוב של הדירה הזאת הוא כל מה שאתם רוצים מדירת אירבנב: הזדמנות לדמיין שיום אחד תוכלו לחיות ככה, בדירה שבה כל פריט מתכתב עם פריט אחר, שבה הנגרות – הנגרות! – עוצרת נשימה, הכל נמצא בדיוק במקום ויש לכם את כל מה שאתם צריכים, מרומבה ועד מכונת קפה. תוסיפו לזה בריכה (בבניין), חניה חופשית, מטבח שראוי לשף ונופים מרהיבים של קייפטאון.

אם אתם בסביבה:

הווילה של טים | צילום: מתוך האתר

אנחנו זוממים על הווילה המדהימה של טים, עם 4 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה, שמיועדת ל-8 אורחים. בריכה עם נוף לאוקיינוס, החל מ-1,242 שקל ללילה.

בית לבנים היסטורי, אוסטין, טקסס

4 חדרי שינה, 4 חדרי רחצה, מיועד ל-8 אורחים, החל מ-2,855 שקל ללילה

למשפחה שמתכננת להנות מהחיים | צילום: מתוך האתר

מתלבטים לגבי רילוקיישן לפאלו אלטו החדשה? נוסעים לחודש באחת מחברות הענק? אל תתפשרו על לינה בינונית. בית הלבנים המדהים הזה נבנה ב-1937 ונמצא בפרבר יוקרתי של אוסטין. הבית מצויד היטב למשפחה בורגנית שמתכוונת ליהנות מהחיים בזמן שהותה באוסטין, באווירה אמריקאית קלאסית, כולל הדשא המכוסח היטב והברביקיו בחצר.

אם אתם בסביבה:
בכיוון ההפוך לגמרי, אתם יכולים ללכת על הלופט התעשייתי הזה, עם רצפת הבטון המוחלק המושלמת שלו והמטבח האולטרה-מודרני בכחול רויאל. הבית, שמיועד למשפחה, מגיע עם סטודיו ליוגה ושני כיסאות נדנדה במרפסת הקדמית. חלום אמריקאי. החל מ-2,244 שקל ללילה.

לופט תעשייתי עם מטבח אולטרה מודרני | צילום: מתוך האתר

דירת עשרה מיליון פאונד ליד הרודס, לונדון, אנגליה

עיצוב מלכותי | צילום: מתוך האתר

שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה, מיועד ל-8 אורחים, החל מ-3,411 שקל ללילה
אחרי שתראו את הדירה הזאת תתקשו להתפשר על שלל הדירות הרגילות המוצעות בלונדון. הבעלים טוען שהדירה היוקרתית שווה עשרה מיליון פאונד, ומי אנחנו שנתווכח. העיצוב מודרני אך מלכותי, ובאופן מפתיע זמין גם לתינוקות וילדים – על אף שאנחנו לא היינו מכניסים לפה אף אחד שעלול ללכלך, אז אם לילדים שלכם לא קוראים ג'ורג' או שרלוט, כדאי שתמצאו דירה אחרת.

אם אתם בסביבה: ואתם לא סובלים ממחלת ים, לכו על הדירה המוגזמת הזאת בקוונט גרדן. המיקום מושלם והעיצוב נראה כאילו נבחר על ידי הכובען המטורף כשהיה על MDMA. חוויה. החל מ-2,000 שקל ללילה.

עיצוב מוגזם במיקום מושלם | צילום: מתוך האתר

בית עם סטייל, לוס אנג'לס, קליפורניה

עיצוב ברוח הסיקסטיז | צילום: מתוך האתר

3 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, מיועד לשבעה אורחים, החל מ-1,059 שקל ללילה
תמיד רציתם להיות דון דרייפר, וספציפית במסע שלו להוליווד? הבית המושלם הזה נבנה ב-1906 ועוצב מחדש ברוח הסיקסטיז. למרות אווירת העבר תמצאו פה את כל מה שאתם זקוקים לו, כמו מכונת כביסה ענקית וחדרי רחצה מפנקים (כן, גם הגרסה האמריקאית לסאונה). המיקום לא מרכזי, אבל קרוב לפארק גריפית למי שמחפש דווקא טבע בביקור שלו.

אם אתם בסביבה: ודווקא בא לכם להיות במרכז העניינים, לכו על הדירה הזאת, ממש מעל סנסט בולווארד, ברחוב ללא מוצא, בעיצוב אקלקטי-בוהמייני צבעוני ועליז. החל מ-1,347 שקל ללילה.

עיצוב בוהמייני במרכז העניינים | צילום: מתוך האתר

דירת צ'יל אאוט ליד חוף נראבין, אוסטרליה

עיצוב טרופי ונוף לאגם. מה צריך יותר? | צילום: מתוך האתר

חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד, מיועד לשלושה אורחים, החל מ-549 שקל ללילה
על אף המיקום הדרומי, העיצוב של הדירה הזאת הוא טרופי במיטבו, עם המון עץ וצמחייה, ונוף מדהים לאגם ואם תתאמצו – גם לאוקיינוס. תמצאו כאן כל מה שאתם צריכים בשביל חופשת הגלישה/ הייקינג שלכם, כולל מקלחת מפנקת, מטבח מדהים, מיטה מעולה וכמובן, ברביקיו אוסטרלי כהלכתו במרפסת הקטנה שלכם.

אם אתם בסביבה: הדירה המדהימה הזאת בסארי הילס, סידני, לא באמת בסביבה, אבל אם כבר הגעתם לאוסטרליה תוכלו ליהנות מהעיצוב התעשייתי-מודרניסטי שלה, עם מחשבה על כל פרט (ומוצרי אמבטיה של אייסופ המצוינים). החל מ-704 שקל ללילה.

ניכר כי הושקעה מחשבה על כל פרט | צילום: מתוך האתר

לופט מואר בברצלונה, ספרד

ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, מיועד לעשרה אורחים, החל מ-2097 שקל ללילה.

הכל יפה בברצלונה, וזה תקף גם ללופט המרווח הזה, עם פטיו פרטי, אינסוף אור ומרחק הליכה – בנעלי עקב – מהשדרה המרכזית של העיר, לה רמבלה. העיצוב מוקפד ברובו (עם חריקות בחלק מחדרי האמבטיה ובמטבח), הגינה בפטיו מרהיבה והלוקיישן מושלם, בעיקר אם אתם משפחה במסע ספרדי.

אם אתם בסביבה: אתם יכולים ללכת גם על הדירה העשירה הזאת, בעיצוב מרהיב עד מוגזם שמצליח להישאר קלאסי, נקי ומואר. בששת חדרי הדירה יש מקום לאינסוף אורחים חובבי תפנוקים. החל מ-1,544 שקל ללילה

לחובבי האירוח והתפנוקים | צילום: מתוך האתר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.