Forbes Israel Logo
לוח השנה 2021 של בית האופנה דיור. 24 מתנות נחשקות שכל אחד ישמח לקבל. צילום: Dior
לוח השנה 2021 של בית האופנה דיור. 24 מתנות נחשקות שכל אחד ישמח לקבל. צילום: DIOR

לוחות השנה היוקרתיים האלה יגרמו לכם להתרגש לקראת השנה האזרחית החדשה

תכשיטים, שוקולדים ומוצרי טיפוח: לוחות השנה האייקונים של מותגי העל לסיום 2021 מצליחים להפתיע כל שנה מחדש. מתכשיטים של טיפאני בשווי מאות אלפי ש״ח ועד למוצרים האייקונים של בית כריסטיאן דיור

אוהבים את הרעיון של לפתוח מתנה אחת ליום עד לתחילתה של השנה האזרחית החדשה? גם אנחנו. הספירה לאחור תתחיל ב-1 בדצמבר ותמשך עד חג המולד, ומותגי היוקרה חושפים את לוחות השנה שמכילים מנעד מוצרים רחב. לוחות השנה הללו מאפשרים הכרות והתנסות עם מוצרי המותגים, וזה נע על ציר ארוך מאוד, מתכשיטים, דרך שוקולדים, מוצרי טיפוח, צעצועים, בשמים, או תיונים נדירים, אך בעיקר חוויה בלתי נשכחת שתהפוך את דצמבר לחודש האהוב עליכם בשנה.

לוח שנה של התגלות, DIOR

24 ההפתעות שתחשפו יום אחר יום בלוח השנה של בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור יהפכו את סיומה של שנת 2021, ותחילתה של השנה החדשה, לקסומה עבורכם, או עבור האהובים שלכם. לוח השנה, שכיאה למותג עוצב מבחוץ באלגנטיות ומאופיין בקווים ישרים ונקיים, משנה את עורו באמצעות איורים מרהיבים של המאיירת אליס שירלי, שהעניקה חיות פרחונית שמתפרצת עם פתיחתו, וכוללת, בין היתר, עלווה כחולה, ניצני חורף זהובים ופרפרים צבעוניים.

"ומבעד לחלונות הרבים נוכל לראות את הגן שמעבר אל האופק. חלום בתודעה, המובלע בספר האגדות הזה כדי לברוח אליו בלילות חורף קרים מלאים בסיפורים", מתארת שירלי את השראתה לאיורים על גבי לוח השנה. וההשראה לא מגיעה סתם – היא מתחברת באופן ישיר לפרחים המקיפים את בוטיק דיור בשדרת מונטן 30 בפריז, הבוטיק הראשון שפתח כריסטיאן דיור בשנת 1947 ובו עיצב את הפריטים הראשונים של בית האופנה.

פתחו את כל אחד מ-24 חלונות הבוטיק בזה אחר זה, וגלו הפתעה חדשה של דיור: סרום מסדרת קפצ'ר טוטאל, קרם ידיים בניחוח האהוב של מיס דיור או ליפסטיק מספר 999 מסדרת רוג' דיור. (2,384 ש"ח).

בבוטיקים של DIOR בקניון TLV ובממילא ירושלים, ובאתר

מהבשמים האהובים סוואג' ומיס דיור, דרך סדרות הטיפוח פורצות הדרך ועד למוצרי האיפור האהובים. לוח שנה של התגלות. צילום: Dior
מהבשמים האהובים, סוואג' ומיס דיור, דרך סדרות הטיפוח פורצות הדרך ועד למוצרי האיפור האהובים. לוח השנה הקסום של דיור. צילום: DIOR
מארז לוח שנה של טיפאני

כשזה מגיע ללוחות שנה, זה לא יכול להיות יוקרתי יותר מהגרסה של מותג תכשיטי היוקרה טיפאני. בגובה 4 מטרים, עשוי עץ אלון לבן, מעוטר בציור של האמן ז'אן מישל בסקיאט משנת 1982 Equals Pi, לוח השנה ניתן להתאמה אישית ותוכלו למלא אותו ב-24 מתנות עטופות בנפרד – או, לצורך העניין, בכל מספר של מתנות משמעותיות עבורכם (8 מתנות של טיפאני ל-8 לילות של חנוכה, מי לא ישמח?) – לבחירתכם לחוויה אישית אמיתית של חשיפה יום אחר יום. (החל מ-350 אלף ש״ח).

מארז קלנדר של Tiffany & Co.. צילום: יח״צ, מתוך האתר
מארז קלנדר של .Tiffany & Co. צילום: יח״צ, מתוך האתר
מארז לוח שנה של לאוקסיטן

מותג הטיפוח הצרפתי יקח אתכם למסע קסום בפרובאנס ב-24 הימים לקראת השנה האזרחית החדשה. מארז הקלנדר הייחודי, במהדורה מוגבלת, יעורר בכם ציפייה עזה לפתוח יום אחר יום את כל אחד מ-24 התאים שמחביאים 24 הפתעות – מוצרי טיפוח מהסדרות האייקוניות של לאוקסיטן לטיפוח הפנים, השיער והגוף. (299 ש״ח במקום 479 ש״ח).

כך, למשל, תגלו במארז שמן רחצה מסדרת השקד, קרם פנים מסדרת פרשס, קרם ידיים ורדים, סבון מוצק על בסיס חמאת שיאה, אולטרה ריץ׳ לחות לשפתיים ועוד.

בנוסף, מציעים במותג מארז 24 הפתעות פרימיום יוקרתי המגיע בקופסה מעוטרת קישוטי זהב, שלאחר מכן תשמש אתכם לאחסון תכשיטים. מארז הפרימיום מציע 24 תאים ובתוכם מוצרים מקולקציות הפרימיום לטיפוח הפנים, השיער והגוף. (599 ש״ח במקום 879 ש״ח).

בחנויות המותג ובאתר

קופסת ההפתעות של לאוקסיטן. צילום: יח״צ
קופסת ההפתעות של לאוקסיטן. צילום: יח״צ
לוח שנה פופקורן בעבודת יד של Food52

יש לכם את רשימת הסרטים שחובה לראות בהישג יד? מצוין, כי לוח השנה הראוי למתנה הזה הולך לדאוג שהחטיפים יגיעו. מיוצר בעבודת יד, ומכיל 24 שקיות של כוס אחת של, ניחשתם נכון, פופקורן בעבודת יד. 12 טעמים שונים עם אפשרויות מתוקות ומלוחות. הכל עשוי עם המרכיבים הטובים ביותר וארוז בקופסה מרהיבה – מוטב שתשמרו לה מקום מיוחד.

אז עשו חג לחובבי החטיפים המלוחים עם לוח השנה הזה, מלא ב-24 שקיות שמכילות כוס פופקורן במגוון טעמים, כמו בייגלה, פרמזן ופלפל שחור, בייגלה שוקולד מריר וגבינת פימנטו.

לוח שנה פופקורן של Food52 x Poppy. צילום: יח״צ, מתוך האתר
לוח שנה פופקורן של Food52 x Poppy. צילום: יח״צ, מתוך האתר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן