Forbes Israel Logo

למרות המשבר במדינה: התיירים הסינים מוציאים הכי הרבה כסף בחו"ל

הסינים, באופן מפתיע ואף סותר במידת מה את העקרונות שלהם ואת העובדה שהכלכלה שלהם במשבר עמוק מתמיד – הם התיירים שמוציאים הכי הרבה כסף מבין מדינות העולם. הם אמנם דבקים בגישה הקומוניסטית, אבל מאפייני הטיולים ודפוסי ההוצאות שלהם מפריכים את הפרט הקטן הזה.

תיירים סינים הוציאו יותר כסף מחוץ לסין ב-2014 מאשר אנשים בכל מדינה אחרת, לפי מידע שפרסם ארגון התיירות העולמי של האו"ם. ביחד, תיירים סינים ברחבי העולם הוציאו 165 מיליארד דולר בחו"ל בשנה הזו.

לשם הפרספקטיבה, תיירים אמריקאים מוציאים, יחסית לסינים, סכום זעום של 111 מיליארד דולר מחוץ לארה"ב, נתון המציב אותם במקום השני ברשימה. ל-65% סינים בלבד יש דרכון, לעומת 46% אמריקאים שיש ברשותם דרכון.

מוציאים 165 מיליארד דולר בשנה. תיירים סינים | צילום: fotolia

הודות לאוכלוסייה ההומוגנית של סין – שגודלה הוא 1.36 מיליארד אנשים – מדובר ב-6% סינים שיכולים לטייל מעבר לגבולות המדינה, כלומר 81.4 מיליון מהם. אבל ישנם 147 מילון אמריקאים שש להם דרכונים בתוקף.

לכן, כשזה מגיע להוצאה על נסיעה לחו"ל, הסינים בהחלט לא מתנהגים לפי ערכי הקומוניזם. וזו לא בדיוק תופעה חדשה. הסינים היו בראש המוציאים על תיירות בחו"ל בכל שנה מאז 2012, ואין סיבה לצפות שהם לא יחזיקו את התואר הזה גם בשנים הקרובות.

את החמישייה הראשונה סוגרים התיירים הגרמנים, הבריטים והרוסים.

העשירייה הפותחת:

אינפוגרפיקה: Statistica

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן