Forbes Israel Logo

לנבל העל הפנימי שבכם: כורסת גולגולת מוזהבת ב-500 אלף דולר

כשנבלי-על מעצבים את המשרד שלהם הם לא יכולים פשוט ללכת לאיקאה – לכיסאות השוודים יש אמנם מספר אפשרויות של כסאות מסתובבים, או כורסאות, אבל העיצובים לא הולכים לטעת פחד בלבו של איש, אולי חוץ מברשת Raymour and Flanigan המתחרה. בשביל מיצג אמיתי של עוצמה והפחדה, רשת העיצוב הצרפתית Harow יצרה את כורסת הגולגולת המוזהבת שלה, מזהב 24 קראט. הרשת מוכרת את הכורסה בעלות של 500 אלף דולר, כך שהיא פחות מתאימה למי שרק מתחיל את דרכו להשתלט על העולם.

צילום: אתר החברה | Harow כורסת הגולגולת של

הכורסא, שעוצבה על ידי הארולד סאנגרד, עשויה מזהב 24 קראט ופיברגלס, המצפים תבנית פלדה פנימית. גולגולת הזהב הרב ממדית בעלת שקעים עמוקים לעיניים ולאף, והיא מקיפה כיסא קטיפה שחור. האפקט המלא נראה באופן המיטבי מאחור – והכיסא הזה איננו מסתובב – כך שכל מרגל שבוי שתרצו להרשים צריך להיות מובל אליכם מאחור בטרם תשליכו אותו לבריכת הכרישים.

צילום: אתר החברה | Harow כורסת הגולגולת של

הכורסא "נבנתה לנוחות ולשליטה עולמית", כך לפי Harow, ומידותיה הן בערך 5X4X3.5 רגל – לא בדיוק קטנה, אך זועקת מעל לבמה מוגבהת (שהיא אולי מסתובבת). בשנת 2013 יצאה גם גרסה שחורה של הכורסא. הגרסה השחורה עדיין זמינה אבל פחות יקרה, אז כדאי שתשאירו אותה למתחרים שלכם. מהחברה טרם פורסמו פרטים על עיצוב שולחן עצמות תואם, כך שעם הסיגר והסניפטר עם הקוניאק תאלצו להסתדר לבד בינתיים.

צילום: אתר החברה | Harow כורסת הגולגולת של

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן