Forbes Israel Logo

לקראת הנפקה: קמהדע הגישה מסמך לרישום מניות בוול סטריט

חברת התרופות הישראלית מתכוננת להנפקה בוול סטריט. בהודעה שפרסמה הבוקר החברה לבורסה נאמר כי קמהדע הגישה לרשות לניירות ערך בארה"ב, מסמך רישום הכולל תשקיף ראשוני בקשר להצעה אפשרית של מניותיה לציבור בארה"ב.

בקמהדע מדגישים כי היקף ההנפקה טרם נקבע וכי אין כל וודאות שהיא אכן תצא לפועל, זאת משום שמסמך הרישום טרם נכנס לתוקף. עם זאת, על פי טיוטת המסמך שהגישה החברה, נראה כי היקף הגיוס הצפוי בוול סטריט הוא 69 מיליון דולר. מטרת הגיוס היא מימון ניסויים קליניים, המשך פעילות המחקר והפיתוח וכן לשימושים רפואיים עבור מולקולת AAT המשמשת לטיפול במחלת הריאות – נפחת תורשתית. 

החתמים המובילים בהנפקה האפשרית הם הבנקים מורגן סטנלי וג'פריז שקיבלו מהחברה אופציה לרכוש 15% מהמניות שיוצעו למכירה בהנפקה הצפויה. 

צילום: רויטרס

מוצר הדגל של קמהדע הוא התרופה גלסיה לנפחת תורשתית. מדובר בתרופה הניתנת בעירוי שאושרה לשיווק ב-2010 בארה"ב, אוסטרליה וניו זילנד. התרופה באמצעות חברת בקסטר. בנוסף משווקת גלסיה גם ברוסיה, ארגנטינה, סלובניה, קרואטיה וברזיל. 

כעת עובדת החברה על פיתוח המוצר AAT במשאף. פיתוח המוצר נמצא בשלב הניסויים הקליניים באירופה ובנוסף החברה עומדת להתחיל את שלב הניסויים השני בתרופה בארה"ב. להערכת קמהדע, היות שהחומר הפעיל בתרופה יגיע ישירות לרקמה הפגועה, הדבר יאפשר את הקטנת המינון הניתן לחולים ועל ידי כך לשפר את הרווחיות מהתרופה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.