חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מגמה חיובית במסחר בניו יורק

המסחר בוול סטריט מתנהל היום בעליות שערים, על רקע המגמה המעורבת בעולם והתנודתיות בבורסה הסינית במיוחד. מחירי הנפט ממשיכים לעורר דאגה לאור שפל של 12 שנה.

מדד שנגחאי בסין ננעל הבוקר בעליה של 0.2% לאחר שמאז תחילת שנת 2016 הבורסה המקומית רשמה ירידות חדות. מחר יתפרסם שם נתון היצוא, אשר עלול להצביע על המשך האטה כלכלית במדינה, ולגרור את סין ושווקים נוספים בעולם לנפילות שערים. באירופה נרשמת מגמה מעורבת במדדים המובילים.

צילום: thinkstock

לאחר שצנחו אתמול עד 6% לשפל חדש, מחירי חביות נפט מסוג ברנט ו-WTI רושמים היום ירידות קלות בשיעור של 0.4%. מחיר חבית ברנט עומד על 31.5 דולר, ומחיר חבות מסוג WTI עומד על 31.3 דולר, כאשר חברות באופ"ק ביקשו לכנס מפגש חירום, על מנת לדון באפשרות שהמחירים ימשיכו לרדת מתחת לרף ה-30 דולר. כמו כן, אם המגמה הזו תמשיך, חברות אנרגיה ברחבי העולם עלולות למצוא עצמן במשבר קשה ואף לפשוט רגל. חברת BP כבר הודיעה על קיצוץ בכוח האדם בעקבות משבר הזהב השחור, ולמרות זאת מנייתה מתחזקת ב-0.8% בשעה זו. יותר מכך, ההשלכות של מחירי הנפט מופנות גם ליציבות השווקים הפיננסיים.

בניו יורק המדדים המובילים רושמים, כאמור, עליות, כאשר בשעה זו מדד הדאו ג'ונס מטפס ב-1%, מדד ה-S&P 500 עולה ב-1.1% ומדד הנאסד"ק מתחזק ב-1.4%.

מניית טאואר קופצת ב-2.8%, לאחר שזכתה להמלצת קניה טובה. מניית טבע מטפסת ב-1.6%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן