חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מגמה מעורבת באסיה: טוקיו עלתה ב-0.1%; הונג קונג נפלה

לאחר יום של עליות שערים בכל המדדים המובילים בעולם, הבורסות ביבשת אסיה ננעלו היום במגמה מעורבת. אמש ננעלה וול סטריט והבורסות באירופה בעליות בולטות כאשר הבורסה בלונדון מתקרבת לשיא של 13 שנים.

הבורסה בשנחאי עלתה ב-0.1%, הבורסה בטוקיו התחזקה ב-0.1%, הבורסה בהונג קונג, לאחר שלושה ימי עליות, ירדה ב-1.6%.

"משקיעים בחרו אתמול להתמקד בנתוני הצמיחה החזקים בארה"ב, תוך התעלמות שזה יכול להוסיף לספקולציות של שינוי קנה מידה בתוך הפדרל ריזרב בכל הנוגע לתכנית רכישת האג"ח, אמר האסטרטג הבכיר של "קרדיט ארגיקול" פרנסס צ'וונג.

צ'וונג מוסיף כי השלכות הנתונים המעודדים עשויה לפגוע בחוזקה באסיה: "השווקים באסיה היו עד כה מהנהנים הגדולים של ההרחבה הכמותית בארצות הברית".

האם נראה יום נוסף של ראלי בשווקים? | צילום: רויטרס

מדד קייס שילר הבוחן את מחירי הבתים ב-20 מדינות בארה"ב עלה אתמול בכ-1.4% בהשוואה לחודש פברואר, העלייה החודשית הגבוהה ביותר מאז יולי 2012. בחישוב שנתי, עלו מחירי הדיור בארה"ב בכ-10.9%, העלייה השנתית הגבוהה ביותר מזה 7 שנים (מאז אפריל 2006). כמו כן, גם מדד אמון הצרכנים לחודש מאי רשם שיא של 5 שנים.

כאמור, הנתונים המעודדים הללו משכו את וול סטריט לעליות שערים: מדד הדאו ג'ונס טיפס ב-0.8%, S&P 500 התחזק ב-0.7% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.9% לערכו.

גם באירופה נרשמו עליות שערים משמעותיות: בורסת לונדון, שלא פעלה אתמול בשל חג, התחזקה ב-1.6%, ומתקרבת לשיא של 13 שנים. בורסת פרנקפורט רשמה עליה של 1.2%, בורסת פאריס קפצה ב-1.4% ובורסת מדריד קפצה ב-1.7%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן