Forbes Israel Logo

מגמה מעורבת במסחר בוול סטריט, עליות בבורסות אירופה

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל היום במגמה מעורבת, בהמשך לנעילה היציבה אמש ועל רקע המגמה החיובית אשר נרשמת היום ברחבי העולם. מוקדם יותר היום פורסמו נתוני מאקרו, וחברות רבות ממשיכות להגיש את הדוחות הכספיים שלהן לרבעון השני של השנה. מחיר הנפט יורד.

כזכור, השבוע הפתיעו שלטונות סין כשהכריזו על ביטול הצמדת היואן המקומי למטבע הדולר, והביאו לפיחות עז של כ-25 בערכו של המטבע הסיני, בניסיון להתמודד עם הצניחה בכלכלת המדינה בחודשים האחרונים. ההודעה הביאה לירידות חדות בעולם, אך כאמור, היום נרשמות עליות באירופה, כאשר מדד הקאק הצרפתי מזנק ב-1.6% ומדד הדאקס הגרמני עולה ב-1.1%.

בוול סטריט, כאמור, המסחר מתנהל ביציבות. מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 נחלש ב-0.1% גם הוא ומדד הנאסד"ק עולה ב-0.1%.

צילום: thinkstock

פרסום נתוני המאקרו היום עומד גם הוא ברקע למסחר בניו יורק. בחודש שעבר המכירות הקמעונאיות עמדו על 0.6%, בניגוד לתחזיות שעמדו על 0.7%. תביעות האבטלה השבועיות עלו אל מעבר לציפיות, ועמדו על 274 אלף תביעות חדשות. מדובר בעליה של 5,000 תביעות.

עונת הדוחות נמשכת. מניית החברה הישראלית סרגון מזנקת ב-12% לאחר שהתוצאות הכספיות שלה הציגו רווח נקי של 1.3 מיליון דולר ברבעון השני השנה. מדובר בירידה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, בה החברה רשמה רווח נקי של 8 מיליון דולר.

בגזרת הנפט, מחיר חבית מסוג WTI ממשיך לרדת ועומד על 43 דולר. מדובר במחיר הנמוך ביותר מאז 2009.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן