Forbes Israel Logo

מגרמניה ועד קוסטה ריקה: מה למדנו במונדיאל, ואיך ליישם זאת בעולם העסקים?

משחקי גביע העולם בכדורגל הגיעו אמש לסיומם, כשנבחרת גרמניה זכתה בטורניר לאחר ניצחון במשחק הגמר על נבחרת ארגנטינה. כעת, הגיע שלב הסיכומים: הפרשנים יחלקו ציונים לשחקנים ולמאמנים, השחקנים והמאמנים עצמם יתראיינו וינתחו את יכולותיהם ואת קבלת ההחלטות שלהם. יהיו כאלה שיעזבו את תפקידם נוכח הכישלון, יהיו כאלה שיחגגו טורניר מוצלח במיוחד – ובגרמניה יחגגו עוד זמן רב את הזכייה המרשימה שלהם בגביע.

אך בין שלל הסיכומים, הפרשנויות וחלוקת הציונים, כדאי גם לעצור לרגע אחד ולסכם את כל הדברים אשר למדנו במהלך השבועות האחרונים בברזיל. ואחד הדברים היפים בכדורגל (ובספורט בכלל), הוא האופן בו הוא מקושר לנושאים רבים כל כך מחיי היום יום שלנו: לא רק מאמני וחוקרי כדורגל יכולים ללמוד דבר או שניים מהטורניר הנוכחי. מהופעתן של הנבחרות השונות ניתן ללמוד דבר או שניים במגוון רחב של תחומים – וגם העולם העסקי לא נותר מחוץ לחגיגה.

כעת, לכבוד סיום משחקי המונדיאל ותחילת שלב הסיכומים, קיבצנו עבורכם בפרויקט מיוחד את העצות והלקחים החשובים ביותר אשר למדנו מהנבחרות המרגשות ביותר בטורניר. מה ניתן הלקח שלימדה אותנו גרמניה, איזו נבחרת הוכיחה שהגודל לא קובע, וכיצד השתחלה אלג'יריה לרשימה? כל הנבחרות, הלקחים והמסקנות – מחכים בגלריה.


כל הצילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.