Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים היומי: דוחות הראל הכניסו להמבורגר 53 מיליון שקל

בעל השליטה בחברה לישראל עידן עופר ממשיך להגדיל את הונו. עופר, אשר הוכתר כישראלי העשיר ביותר בעולם בדירוג פורבס, עם שווי מוערך של 6.5 מיליארד דולר, הרוויח רק היום 314 מיליון שקל, כך עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס ישראל.

הבורסה בתל אביב ננעלה בשיא של שנה וחצי לאחר יום מסחר ירוק ברובו, והעליות תרמו להונם של הטייקונים המובילים במשק. כך, למשל, הרוויח היום שלמה אליהו, הבעלים של חברת הביטוח מגדל, 86.3 מיליון שקל בעקבות עלייה של 2% במניית החברה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מרוויח משמעותי נוסף היום הוא יאיר המבורגר. הראל הציגה דוחות חיוביים, עם רווח שיא של 703 מיליון שקל והמניה שזינרה ב-2.75% תרמה 53 מיליון שקל להונו של בעל השליטה.

גזר קופון על הדוחות | המבורגר

למרות המגמה החיובית ברובה, לא נפקדו גם מפסידים גדולים היום. ההפסדים אמנם נמוכים ביחס לימים האחרונים, אך עדיין מדובר בסכומים לא מבוטלים. כך, למשל, הפסידה עפרה שטראוס 47 מיליון שקל, לאחר ירידה של 1.3% במניית החברה.

גם חיים כצמן, בעל השליטה בגזית גלוב, נמצא בטבלת הלוזרים היומית. כצמן הפסיד היום 10 מיליון שקל. נעם לניר איבד 7 מיליון שקל מהונו בשל ירידת ערכה של מניית בבילון ואיזי שרצקי התברג גם הוא לטבלת הלוזרים היומית, במקום הרביעי, עם הפסד של 6.7 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

רוצים לראות את דירוג הווינרים והלוזרים המלא? לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.