Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים: תשובה הפסיד ביום רביעי 282 מיליון שקל "על הנייר"

איש העסקים יצחק תשובה הפסיד במסחר בבורסה היום 282 מיליון שקל "על הנייר" – כך עולה ממדד הטייקונים החדש של אתר פורבס ישראל, אשר עוקב אחר השינויים בהונם האישי של הטייקונים הישראלים בזמן אמת.

על פי המדד, תשובה הוא המפסיד הגדול של יום המסחר, לאחר שמניית קבוצת דלק, שתשובה הוא בעל השליטה בה, ירדה ב-3.8%. מפסיד נוסף בשוק ההון הוא דוד עזריאלי, שאיבד 35 מיליון שקל מהונו האישי היום.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בראש עמודת הווינרים של היום עומד עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל, אשר הוסיף להונו האישי 82 מיליון שקל לאחר עלייה של 0.8% בשוויה של מניית החברה. אחרי עופר נמצא אליעזר פישמן, בעל השליטה בכלכלית ירושלים, אשר הוסיף היום להונו 33.2 מיליון שקל.

הווינר היומי. עידן עופר | צילום: סיון פרג'

מדד הטייקונים, שמתעדכן באופן יומי, בודק למעשה כמה כסף הוסיפו הטייקונים להונם האישי בסיומו של כל יום מסחר, או כמה כסף נמחק מהונם ("על הנייר"). המדד עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

מהיום, כדי לעקוב אחר הטייקונים כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לעמוד הראשי של אתר פורבס. התוצאות יהיו זמינות כל הזמן בטיקר המתחלף מתחת לידיעה הראשית, ואם תרצו לצפות בטבלת הטייקונם המלאה, תוכלו ללחוץ כאן, או על הטיקר עצמו בכל רגע נתון כדי להיכנס לעמוד הטייקונים הייעודי.

אז מי הרוויח והפסיד הכי הרבה במהלך יום המסחר האחרון? היכנסו כדי לגלות.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.