חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מדד מרקטסט לחוויית הלקוח לשנת 2015: פרטנר ממשיכה להוביל בדירוג

מדד מרקטסט 2015 לחוויית הלקוח, שנערך בין לקוחות הסלולר מעלה כי פרטנר מובילה בדירוג. המדד בוחן פרמטרים המשמעותיים ללקוחות, ביניהם שביעות רצון ומקצועיות השירות, חדשנות טכנולוגית, מהירות הגלישה ונכונות להמשיך להיות לקוחות החברה.

המדד נערך על ידי חברת "מרקטסט" שבחנה באופן בלתי תלוי את חוויית הלקוח של חברות הסלולר במהלך החודשים האחרונים. השאלות נערכו על פי המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מידי שנה על ידי מרקטסט להערכת חווית השירות.

בין הפרמטרים שנבדקו היו מהירות הגלישה וחדשנות טכנולוגית | צילום: fotolia

בפרטנר ציינו כי "תוצאות מדד חווית הלקוח משקפות את החשיבות הרבה שאנו מייחסים למתן שירות איכותי ומקצועי ללקוחותינו ואת המשך המאמץ היומיומי והבלתי מתפשר שאנו משקיעים בכך – מגוון פלטפורמות שירות זמינות ונגישות ללקוח, פריסת מרכזי שירות ברחבי הארץ, טכנולוגיה מתקדמת ועוד. אנו מודים ללקוחותינו על האמון שהם נותנים בנו ונמשיך להשקיע את מירב המשאבים בכדי להצדיק את בחירתם בנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן