Forbes Israel Logo
הצעות למתנות לעצמכם או לאהובים עליכם, לשנה החדשה. צילום: shutterstock

מדריך מתנות לשנה החדשה: מוצרי איפור וטיפוח יוקרתיים

כשסוף השנה מתקרב במהירות, כדאי להתחיל לתכנן את רשימת הקניות המתארכת. לא משנה איזה סוג של חובבי יופי נמצאים ברשימה שלכם, יש הרבה אפשרויות שנועדו לעזור להם לגלות מוצרים חדשים, לבדוק את הקרם או המייקאפ שתמיד רצו, או לחדש מלאי של פריטים שהם כבר מעריצים

לבחור את המתנה המושלמת לחג עבור חובב או חובבת ביוטי – כאלה שמסרבים להירדם בלי קרם הלחות הלילי האהוב עליהם או שעוד לא ראיתם את הציפורניים שלהם בלי מניקור רענן – זה לא תמיד קל. עם מה שנראה כמו אינסוף אפשרויות זמינות ופחות ופחות זמן לקנות אותן, חשוב יותר מתמיד לתכנן את רשימת המתנות שתשמח את החברים והמשפחה שלכם. לקבלת השראה, ריכזנו כמה רעיונות מצוינים למתנות ולפריטים בודדים שחובבי הביוטי יכולים להעריך, ממותגים נחשקים כמו לנקום, איב סאן לורן, דיור, שאנל ועוד. בין אם מוצר משלים לשגרת טיפוח העור ליום וללילה, או לגלות את מוצרי האיפור החדשים של מותגי העל, הבחירות הללו בטוח יעלו חיוך על פניהם, תוך הוספה שלהם לרשימת פריטי החובה ההולכת ומתארכת.

Lancome

מותג האיפור והטיפוח לנקום מוכר, בין היתר, בזכות הפורמולת האייקוניות של מוצרי האיפור האהובים בסדרת Teint Idole. כעת, מצרף המותג לסדרה שני מוצרים חדשים: קונסילר רב תכליתי המועשר בלחות ומעניק כיסוי בינוני עד מלא לשימוש ALL-IN-1: להסתרה, הדגשה, תיקון וקונטור; ומייק-אפ סטיק (מספר 2 בתמונה למטה) המעניק את הכיסוי המקסימלי והתחושה הקלילה של טיינט איידול אולטרה-וור, ומתאים גם לתיקוני מייק-אפ מהירים, הצללות והארות – אידיאלי לשימוש יומיומי ומתאים לנשיאה בתיק ולנסיעות.

מייקאפ 179 ש"ח; קונסילר 189 ש"ח, ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, טרמינל איקס, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

YSL Beauty

המייקאפ מסדרת Touche Éclat של איב סן לורן (מספר 3 בתמונה למטה) זוכה לגרסה משופרת בעלת פורמולה חדשה המועשרת במרכיבים בוטניים מגני אוריקה במרוקו, ומעניקה לעור מראה זוהר ובריא, 24 שעות של כיסוי אוורירי ונושם ו-24 שעות של לחות לעור. המייקאפ Touche Éclat Le Teint החדש כולל 12 גוונים ב-4 משפחות צבעים שונות המתאימים לגווני עור שונים: בהיר, קל, בינוני, עמוק. כולם מעצימים את גווני העור השונים בזוהר האייקוני המוכר של טוש אקלה, ומועשרים במקדם הגנה SPF22.

220 ש"ח, ברשת אפריל ובחנות הפופ-אפ של YSL, דיזינגוף 162, תל אביב.


מימין: סיסלי, לנקום, איב סן לורן, שאנל, כריסטיאן דיור, ליראק.צילומים: יח"צ, יח"צ חו"ל, DIOR, CHANEL
מימין: סיסלי, לנקום, איב סן לורן, שאנל, כריסטיאן דיור, ליראק.צילומים: יח"צ, יח"צ חו"ל, DIOR, CHANEL
CHANEL

לגברים מציע בית האופנה הצרפתי CHANEL את BOY anti-shine toning Lotion (מספר 4 בתמונה למעלה), תחליב חדש שנועד לטפל בשלושת הדאגות העיקריות כשזה מגיע לטיפול בעור אצל גברים: איזון הברק, התייבשות ואי נוחות שנגרמת כתוצאה מגילוח. הפורמולה החדשנית כוללת שילוב של רכיבים טבעיים שיסייעו במניעת הברק השומני לאורך היום ויאזנו עור אדמומי ומגורה. המרקם קליל ונספג בעור במהירות ומעניק לעור הפנים מראה אחיד וחלק יותר באופן מיידי ולאורך זמן.

275 ש"ח, בבוטיקים של CHANEL בקניון TLV, קניון רמת אביב ובממילא ירושלים/

DIOR

Capture Totale Super Potent Serum Foundation של DIOR (מספר 5 בתמונה למעלה) משלב באופן מדויק בין מייקאפ עמיד למוצר טיפוח עוצמתי שמטפל במגוון סימני גיל, כמו מיצוק העור, תיקון קמטים וכתמים, עור חלק וזוהר, במראה צעיר יותר, מוצק וחיוני, זאת בזכות פטנט מדע תאי הגזע של המותג. הוא כולל 13 גוונים, כולם בעלי פורמולה המבוססת על מדע הפרחים יוצא הדופן של DIOR, ומכילה, בין היתר, טכנולוגיה בלעדית לתיקון פיגמנטים, תמצית פרח הלונגוזה וחומצה היאלורונית לגמישות, מיצוק ומניעת הופעת קמטים.

394 ש"ח, בבוטיקים של DIOR בקניון TLV ובממילא ירושלים, ובאתר.

Lierac

מותג הטיפוח המקצועי Lierac Paris (מספר 6 בתמונה למעלה) חושף סדרת טיפוח חדשה המיועדת לטיפול בסימני גיל המעבר: קרם יום ולילה המחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית, מסנכרנים מחדש את המקצבים הטבעיים שלו ובכך מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק. הפורמולה של סדרת Arkeskin מבוססת על התגליות החדשות ביותר של עולם הרפואה ובעלת אפקטיביות מוכחת מדעית הנשענת על 7 מחקרים קליניים שנערכו בעולם.

219 ש"ח, באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשים.

Sisley

המתנה האחרונה ברשימת ההצעות שלנו אומנם קטנה, אבל יוקרתית ונחשקת במיוחד. הסומק החדש של סיסלי (מספר 1 בתמונה למעלה), PHYTO BLUSH, מועשר בתמציות שמנים למגע של משי ועמידות לאורך כל היום. הוא מוצע ב-6 גוונים טרנדיים: ורוד פאוני, פוקסיה, קורל, גולד רוז, רוזווד ושימר.

239 ש"ח, בבוטיק אינדיבידואל, סניפי סופר-פארם, ורשת אפריל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.