Forbes Israel Logo

מדריך פורבס לחגים: מתנות משמחות למארחים או לעצמכם

ינות אדומים או לבנים, מסכת זוהר יוקרתית לטיפוח עור הפנים, אקססוריז לבית וקולקציות חדשות של מותגי העל. אספנו עבורכם מגוון מתנות לקראת החגים שבפתח
פריטי אופנה שישדרגו כל מלתחה

רשת אופטיקה משיקה את קולקציית משקפי השמש של בית האופנה האיטלקי גוצ'י, ואנחנו בטוחים שאת המתנה הזאת תעדיפו לשמור לעצמם. המשקפיים בקולקציה צבעוניות וזוהרות, בעלות קו עיצוב מלבני, חלקן משובצות אבני סברובסקי.

טווח מחירים: 1,300-4,900 שקל
להשיג: סניפי הרשת

מתוך קולקציית משקפי השמש החדשה של גוצ'י. צילום: איתי סנדל
מתוך קולקציית משקפי השמש החדשה של גוצ'י, 4,890 שקל, באופטיקנה. צילום: איתי סנדל

אם החלטתם שבאמת מגיע לכם להתפנק, להפתיע את בן או בת הזוג, או שפשוט חשקתם זמן רב בפריט מעצבים וזו ההזדמנות שלכם לרכוש אחד לעצמכם – תמצאו אותו בפקטורי 54 שהשיקו לאחרונה את קולקציות סתיו-חורף 20/21 של מותגי העל, מג'יבנשי ואיב סאן לורן, דרך ולנטינו ופנדי ועד לברברי ודר' מרטינס.

כך, למשל, הקולקציה החדשה של BOTTEGA VENETA, בהובלת המעצב הבריטי דניאל לי, מציגה תיקים, נעליים ואקססוריז שהם פריט חובה בארון של כל חובבת אופנה. ואם כבר להוציא אלפי שקלים על פריט חדש למלתחה – תיק או נעליים בהחלט ראויים. הקולקציה חושפת פריטים אייקונים של המותג, כמו משקפי שמש בצלליות חתוליות או גיאומטריות, צמידי עור קשיחים המתלפפים על היד, תיק JODIE שמגיע בשני גדלים ומציג ידית מעוגלת הכוללת אלמנט קשור ומאפשרת מגוון שימושים – כתיק נשיאה, כתיק צד או כקלאץ' מסוגנן, שמלת שריג או טרנץ' עור בגווני ורוד, ועוד.

תיק מתוך קולקציית סתיו-חורף 2020/21 של בוטגה ונטה, בפקטורי 54. צילום: יח"צ חו"ל
תיק מתוך קולקציית סתיו-חורף 2020/21 של בוטגה ונטה, 12,990 שקל, בפקטורי 54. צילום: יח"צ חו"ל

גם אגף הגברים מציע מגוון רחב של פריטי לבוש ואקססוריז שנעים על מנעד רחב במיוחד של סגנונות. בית האופנה MONCLER, למשל, מציג סדרה של שיתופי פעולה מסקרנים עם מגוון מעצבים, גדולים כקטנים, מז'אנרים שונים בעולם האופנה. החיבור למותגים מעניק פרשנות מחודשת לדגמים המוכרים של מונקלר, והתוצאה היא קולקציות קפסולה ייחודיות הנמכרות במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות ברחבי העולם. העונה צפויים לנחות, בין היתר, שיתופי פעולה עם ג'יי דאבליו אנדרסון ועם המותג ALYX.

להשיג: חנויות ואתר פקטורי 54

מעיל ופאוץ' מתוך קולקציית סתיו-חורף של מונקלר. צילום: יח"צ
מעיל ופאוץ' מתוך קולקציית סתיו-חורף של מונקלר, 6,990 שקל, בפקטורי 54. צילום: יח"צ
דמות מיתולוגית

קולקציית הקפסולה החדשה של Levi's בהשראת הקומיקס המיתולוגי ודמותו של סנופי נחתה בישראל לקראת החגים והסתיו שבפתח. הקולקציה כוללת חולצות טי וסווטשירטים, חליפות טרנינג וכובעי באקט בהשראת פריטי וינטג' של המותג האמריקאי משנת 1984.

הפריטים מעוטרים בהדפסים של סנופי, הישר מתוך הקומיקס האהוב, כמו למשל, חולצה בהדפס של סנופי במהלך משחק טניס, מבקיע גול במשחק כדורגל, מתחרה במרוץ מול חברו וודסטוק, רוכב בפראות על סקייטבורד ועוד. כולם לצד לוגו משותף המציג את סנופי רץ מעל הלוגו המוכר של Levi's.

טווח מחירים: ביגוד 129-520 שקל; אקססוריז 129-189 שקל
להשיג: בחנויות הדגל של המותג בקניון גינדי TLV, קניון הזהב, נמל תל-אביב, מתחם שרונה וים המלח, ובאתר פקטורי 54

קולקציית LEVIS X SNOOPY. צילום: יח״צ חו״ל
סווטשירט מתוך קולקציית LEVIS X SNOOPY. צילום: יח״צ חו״ל
יינות חדשים לארוחת ערב חג


רשת 'בנא משקאות' משיקה לקראת החגים את ROSE BORGO SOLE, יין רוזה מבעבע מתקתק ומעודן עם ניחוחות של מי ורדים.

היין, שמיוצר ביקב דקורדי האיטלקי, בעל מתיקות עדינה, פירותי ומרענן עם אחוזי אלכוהול נמוכים יחסית של 5.5%, ומבוסס על ענבים ותמציות מי ורדים.

הוא מומלץ להגשה כאפריטיף, לצד מנות קלות או קינוחים ויהווה פתיח או סיומת מצוינים לארוחת החג.

מחיר: 59.90 שקל, ברכישת שני בקבוקים – 100 שקל
להשיג: סניפי הרשת

יין מבעבע BORGO SOLE, בלעדי בבנא משקאות. צילום: יח״צ
יין מבעבע BORGO SOLE, בלעדי בבנא משקאות. צילום: יח״צ


יקב סגל משיק יין אדום קברנה סובניון בסדרת 'התססה פראית', בציר 2018.

הסדרה שונה וייחודית בשל השיטה העתיקה שבה נעשה היין – תסיסה המתרחשת עם מינימום התערבות, ללא תוספת שמרים, כמו פעם, באמצעות שמרי בר פראיים המעניקים ליין טעם עשיר.

היין תסס במשך שבועיים, לאחר התסיסה עברו הענבים סחיטה עדינה והמשיכו להתיישנות של כשנה בחביות צרפתיות. בהמשך, בוקבק היין ללא זיכוך ולאחר סינון גס בלבד. התוצאה – יין מאוד נעים לשתיה, בעל חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה ופירותית.

מחיר: 60 שקל
להשיג: חנויות היין המובחרות

קברנה סוביניון סדרת התססה פראית של יקב סגל, בציר 2018. צילום: יח״צ
קברנה סוביניון סדרת התססה פראית של יקב סגל, בציר 2018. צילום: יח״צ
מהעולם הישן

ביקב צובה מציעים לארוחת החג יין אדום יבש וחגיגי, מ-100% ענבי סירה. תנאי הטרואר בשילוב עבודה קפדנית של אנשי היקב מצליחים להוציא ענבי סירה שיוצרים יין אלגנטי עם מאפיינים של יינות סירה מן העולם הישן.

היין, שהתיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, בעל מרקם קטיפתי ונעים, מבנה עגול, וטעמים קלאסים של ענב הסירה עם פירות יער אדומים וכחולים בשלים.

מחיר: 109 שקל
להשיג: בחנויות המובחרות ברחבי הארץ

יין אדום מענבי סירה של יקב צובה. צילום: יח״צ
יין אדום מענבי סירה של יקב צובה. צילום: יח״צ


החברה הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חגי תשרי את יינות יקב PAVOLINO, מטוסקנה, איטליה.

פאבולינו קיאנטי, עשוי 90% ענבי סנג'ובזה ו- 10% קניולו, מתאים לצד מנות ראשונות קלות ומנות המשלבות רוטב עגבניות או מתכוני בשר. הטעם פירותי, טרי ונעים. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16-13 מעלות.

פאבולינו טוסקנה רוסו, עשוי מ-85% ענבי סנג'ובזה, 10% קניולו ו-5% מרלו שמעניקים לו טעם פירותי וצעיר. היין אידיאלי לשתייה עם מנות איטלקיות, רוטבי פסטה, בשר ועגבניות. תווי היין אינטנסיבים, נקיים ופרותיים. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16-13 מעלות.

מחיר: 38 שקל
להשיג: בטיב טעם, בחנויות המשקאות ובאתר

יין פאבולינו קיאנטי של הסקוטית מבית ישרקו. צילום: אסף לוי
יין פאבולינו קיאנטי. צילום: אסף לוי
המוצרים שיעניקו חוויית טיפוח מפנקת לעצמכם או למארחים

למתנה יוקרתית שלא ישכחו לכם מציעים בלנקום את Hydra Zen Rose Sorbet Cryo-Mask, מסכת פנים במרקם סורבה ורוד, בעלת אפקט קירור למראה מואר וזוהר באופן מיידי.

המסכה החדשה מצטרפת לסדרת הידרה-זן המצליחה של המותג, סדרת טיפוח המעניקה לחות אינטנסיבית, מסייעת בהפגת מתחים, מרגיעה את העור ומגנה עליו מפני תופעות הנובעות ממתח רגשי וחיצוני, והיא תסייע בעיקר בצמצמום מראה הנקבוביות ובשיפור מרקם העור.

מחיר: 150 שקל
להשיג: באתרי האונליין ובסניפי רשתות הפארם

רוז-סורבה. מסכת לחות וזוהר של לנקום. צילום: יח"צ חו"ל
רוז-סורבה. מסכת לחות וזוהר של לנקום. צילום: יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח הצרפתי Diadermine משיק את סדרת טיפוח הפנים Hydralist, שמתאימה כמתנה מפנקת לילדי המארחים, בגילאי 25+, ובמחיר נגיש במיוחד. מוצרי הסדרה מועשרים בתמצית פלנקטון וחומצה היאלורונית המענירים לעור לחות למשך היום ומבטיחים להגן על העור מפני התייבשות באורח החיים האורבני.

הסדרה כוללת חמישה מוצרים: קרם לחות, ג'ל לחות, מסכת לילה, מסכה חד פעמית מרעננת לעור ותרסיס לחות, כולם מתאימים לכל סוגי העור.

טווח מחירים: 14.90-49.90 שקל
להשיג: בלעדית באתר ובסניפי סופר-פארם

דיאדרמין קרם לחות קטיפתי לעור רגיל עד יבש מסדרת הידרליסט. צילום: יח״צ הנקל
דיאדרמין קרם לחות קטיפתי לעור רגיל עד יבש מסדרת הידרליסט. צילום: יח״צ הנקל

לעור חלק, זוהר וללא קמטוטים מציע מותג הטיפוח האמריקאי OLAY את סדרת רטינול 24 שכוללת שלושה מוצרים ותהווה מתנה מפתיעה לחובבי וחובבות הטיפוח שזקוקים לעזרה עם טשטוש סימני הגיל.

הסדרה כוללת סרום, קרם לחות וקרם עיניים שמבוססים על פורמולה ייחודית שמצליחה לזקק את כל יתרונות הרטינול מבלי להתפשר על מצב העור של המשתמשים. בחברה מבטיחים כי השיפור הניכר ביותר יגיע לאחר 14 ימים ויתבטא בעור חלק, מוצק ורך יותר, בזכות הרטינול שהוכח מדעית כמעודד את תחלופת תאי העור.

מחיר: 149.90 שקל, 99.90 שקל עד ה-23.9
להשיג: בסניפי ואתר סופר-פארם

סדרת הטיפוח רטינול של OLAY. צילום: יח"צ חו"ל
סדרת הטיפוח רטינול של OLAY. צילום: יח"צ חו"ל
פריטי עיצוב מרהיבים לכל חלל בבית

קולקציית המתנות לחג של סטודיו PRAT LIVING כוללת, בין היתר, את SOL, אוסף מעורר השראה של ואזות וכלי כיבול לצמחיה הנקרא על שם אלת השמש הרומית ונוצר כולו בהשראת האדריכלות הרומית. הוא כולל מגוון רחב של כלים עשויים Eco-resin, תערובת חומר פולימרי עם אבן. הוואזות מיוצרות בעבודת יד, כך שאין אף אחת שזהה במדויק לאחרת, לא בצורה ולא בצבע.

בנוסף, מציעים בסטודיו, לצד הרהיטים, פריטי דקורציה וכלי הגשה של מיטב המעצבים, בינהם BOLIA ,MILLION , NORR 11, PLEASE WAIT TO BE SEATED, KRISTINA DAM, ועוד.

טווח מחירים: 390-1,150 שקל
להשיג: בסטודיו, החשמל 4 ת"א, ובאתר

וואזות וכלי כיבול לצמחים של PRAT LIVING. צילום: יח״צ
וואזות וכלי כיבול לצמחים של PRAT LIVING. צילום: יח״צ
זמן איכות

ב-KUMI, מותג לייף סטייל אקלקטי וייחודי, מציעים אוסף של מארזי מתנות לחגים, כשכל קופסה מאגדת בתוכה מגוון פריטים, לדוגמה: מארז ״זמן איכות עם עצמך״ שמכיל מחברת פרחי בר לכתיבת המחשבות, החלומות והסיפורים שלנו; מסיכת ספירולינה; נר אווירה משעוות סויה בבקבוק זכוכית; כפכפי Stella בצבע לבחירה; סט גלויות ברכה.

מארז נוסף שיהווה מתנה מקורית לחג הוא ״מארז לחובבי העציצים״ שמכיל מתקן להשרשת צמחים; נר שעווה בבקבוק זכוכית ופוסטר וינטג׳ מאויר של צמחי בית.

טווח מחירים: 119-350 שקל
להשיג: אתר המותג

קופסא לחובבות צמחים באתר הלייפסטייל KUMI. צילום: תמי בר-שי
קופסא לחובבות צמחים באתר הלייפסטייל KUMI. צילום: תמי בר-שי
קפה, שוקולד, ומה שבינהם

בויסוצקי מציעים לקראת החג מתנות מקוריות המשלבות חווית תה ייחודית לצד כלי הגשה ושוקולדים. בכל מארז אוסף של פריטים ייחודיים ל-T-LAB, שנבחרו בקפידה, ביניהם: תערובות תה מובחרות (בתפזורת או בשקיקי אורגנזה יוקרתיים), מוצרים משלימים כמו כלים, אביזרים ופריטים מעוצבים מקולקציות הבית.
כולם ארוזים בקופסאות מתנה יוקרתיות.

מארז חג מתוק שאהבנו, ESSENTIAL Kit, כולל: 2 מארזי פאוצ' מעוצבים מקולקציית הסתיו החדשה, שבתוכם: תה ארל גריי פרחים כחולים 100 גרם, תה ירוק יסמין 100 גרם, קנקן זכוכית 800 מ"ל,  4 כוסות זכוכית, מחברת T-LAB , בקבוק T-LAB T.A עם מסננת חליטה מנירוסטה, ושתי טבלאות של שוקולד גודייבה בטעמים שונים.

טווח מחירים: 139-249 שקל
להשיג: חנויות ויסוצקי ובאתר T-LAB

מארזי מתנה לחג של ויסוצקי T-LAB. צילום: אפרת בלוססקי
מארזי מתנה לחג של ויסוצקי T-LAB. צילום: אפרת בלוססקי

התערובות החדשות שהצטרפו למשפחת Master Origins של נספרסו פשוט כבשו אותנו, וחשבנו שהן יכולות להפתיע כמתנה ייחודית למארחים חובבי קפה או כפינוק לעצמכם. החברה הצליחה, בזכות הקשרים המתמשכים עם מגדלי הקפה המקומיים בארצות המוצא ותהליכי העיבוד הבלתי שגרתיים, ליצור תערובות עם ארומות וטעמים ייחודיים מאתיופיה, קולומביה, אינדונזיה, ניקראגוה וקוסטה ריקה.

התערובות, בדרגות חוזק שונות, מציעות חווית קפה והיכרות עם טעמים חדשים ומרתקים.

להשיג: חנויות ואתר נספרסו

Master Origins תערובות ארץ המקור של נספרסו בשיטות עיבוד ייחודיות. צילום: יחצ נספרסו
Master Origins תערובות ארץ המקור של נספרסו בשיטות עיבוד ייחודיות. צילום: יחצ נספרסו


איך אפשר בלי קינוח מתוק לסיום ארוחת החג – Celebrations Bottle הושק על ידי מרס לקראת החגים בדיוק בשביל זה. מארז חגיגי בצורת בקבוק שמפניה המכיל מגוון שוקולדים של המותג, כמו Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Twix Mars, ועוד.

מחיר: 29.90 שקל
להשיג: סניפי שופרסל

מארז שוקולדים סלברשיין של מרס. צילום: יח"צ
מארז שוקולדים סלברשיין של מרס. צילום: יח"צ

צילומי אילוסטרציה: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.