Forbes Israel Logo

מהפך ב-6 שנים: הכירו את הצעירה שעזבה את במות ברודוויי והקימה חברה שמגלגלת מיליונים

הת'ר ק. טרי החלה את דרכה המקצועית כשחקנית בברודווי. הביקורות כינו אותה "שחקנית עם שילוב נדיר של רוח חופשיה ויופי הוליוודי" והיא אף הופיעה לתקופה קצרה במחזה "שבועתה של אירנה" שעלה לבמות ברודווי במרץ 2009, אך ירד כעבור שלושה חודשים. במהלך התקופה הזו השלימה טרי את הכנסתה במלצרות וחלמה על חיים מעבר למשחק.

שש שנים מאוחר יותר, עם שיגעון לחיים בריאים ואהבה מיוחדת לשוקולד, טרי היא מנכ"לית של חברת שוקולד אורגני (ללא סוכר, חלב, גלוטן ומוצרים מהונדסים גנטית) המגלגלת מיליוני דולרים ומוכרת את מוצריה ביותר מ-4,000 חנויות ברחבי ארה"ב. את החברה, NibMor, הקימה טרי לאחר שהחלה ללמוד "במוסד לתזונה אינטגרטיבית", אחרי שהמופע שלה ירד מהבמות. במהרה הגיעה החברה אל מדורי הבריאות וכיכבה בכל הפרסומים הגדולים כמו האתר של אופרה ווינפרי ותוכניות הבוקר.


הת'ר ק. טרי. שחקנית ומנכ"לית | צילום: NibMor

"עם חשיפה כל כך גדולה, המכירות התפוצצו, ומעבודה של 15 שעות ביום במטבח הביתי, עברנו לעבוד עם יצרנים שמפיקים מיליוני בארים של שוקולד בשנה", אומרת טרי. "מה שלמדנו בשנתיים הראשונות האלה בעסקים היה עצום: איך לשכור ולנהל עובדים, לשאת ולתת עם יצרנים ולחתום על חוזים שישלחו את המוצרים של NibMor אל המדפים של אלפי עסקים".

טרי שסיימה תואר שני באומנות, רכשה את כל השכלתה העסקית בשנה שבה למדה במוסד לתזונה אינטגרטיבית, שם תכננה להפוך למאמנת בריאות כדי לעזור לאחרים להיות בריאים ומאושרים. "הלימודים האלה היו קריטיים, וכך גם העצה העסקית הגדולה ביותר שקיבלה ממקים בית הספר, ג'ושוע רוזנטל: "יש מספיק מקום לכולם".

"זה נכון, וזה משנה הכל", אומרת טרי. "בכל פעם שהרגשתי רע בגלל התחרות, הייתי חושב על השיחה הזאת. אם אתה אוהב מה שאתה עושה, זה לא משנה אם יש עוד מאה אחרים שעושים בדיוק את אותו הדבר. יש מקום לכולם".

במהלך השנה הזו, בה למדה על תזונה וכיצד לפתוח עסק אימון בריאותי, למדה טרי גם להכיר את החוזקות והחולשות שלה וליצור מאזן נכון בין חיים ועבודה. "בעסקים כמו בחיים צריך לדעת כמה עבודה עושה אותך מאושר וכמה זמן אתה צריך לבלות עם המשפחה והחברים כדי להיות מאושר. זה מה שהנחה אותי לאורך השנים וגרם לי להישאר שפויה, בריאה ועם אנרגיות חיוביות".

אך המסר החשוב ביותר של טרי הוא פשוט: "החיים קצרים מדי כדי לא לעשות את מה שאוהבים. לא כל רגע בעסקים הוא נעים ויפה, אבל אני תמיד יכולה להסתכל על מה שעשיתי ולהיות גאה בכל יום".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.