Forbes Israel Logo
היילי ביבר לסופרגה - one project by azrieli. צילום: יח"צ
היילי ביבר לסופרגה - one project by azrieli. צילום: יח"צ

מה חדש: קולקציה חדשה לסופרגה והמכשיר שכל ספורטאי צריך

מותג האופנה סופרגה מגייס את היילי ביבר כפרזנטורית, נסרין קדרי בשת"פ מסקרן עם OFRA, הפופ-אפ של לנקום ישאיר אתכם עם עור זוהר - וגם את מכשיר העיסוי הזה כל ספורטאי צריך

מותג הנעליים סופרגה (Superga), שבחר לאחרונה בהיילי ביבר כפרזנטורית הבינלאומית החדשה של המותג, משיק את קולקציית הסניקרס החדשה לקראת הקיץ. תמצאו בה סניקרס נמוכות וגבוהות עם פלטפורמה, סניקרס עם סוליית טראקר, סניקרס עם טווסיט בסוליה ועוד. הקולקציה מתאפיינת בצבעי שחור ולבן וממשיכה את הסגנון האייקוני המוכר של נעלי המותג. טווח המחירים: 249-349 שקל, להשיג בלעדית באתר One Project.

שת"פ מתבקש

מותג האיפור האמריקאי OFRA יוצא בשיתוף פעולה חדש – והפעם עם הזמרת הישראלית המצליחה נסרין קדרי. זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של המותג עם אושייה ישראלית, לפני מספר שנים חבר המותג (באמצעות אתר Guilty שמשווק את מוצרי המותג בבלעדיות בישראל) לגורו הביוטי אשלי וקסמן-בקשי להשקת מוצרי איפור שזכו להצלחה בישראל. המותג מוכר בזכות השימוש שהוא עושה ברכיבים חדשניים ואיכותיים במיוחד המשלבים גם רכיבי טיפוח והזנה.
בחו"ל שיתף פעולה המותג עם אושיות רשת בינלאומיות כמו ניקי טוטוריאלס, מני MUA, דזי פרקינס עוד.

קדרי, שנבחרה בשנת 2018 לרשימת הנשים המשפיעות בישראל של מגזין פורבס (וקסמן-בקשי נבחרה לרשימה ב-2019), מספרת כי קולקציית האיפור שיצרה עם OFRA מספרת את סיפורה כילדה ומסכמת את חייה עד כה. אהבתה לאיפור החלה אצלה כבר בגיל 12, כשהייתה מסתכלת על אימה מתאפרת, ולאחר מכן הייתה מתנסה במוצרים בעצמה. "המוצרים שיצרנו מהווים את קולקציית האיפור המושלמת שכל נערה, בחורה ואישה צריכות ליצירת מראה איפור שלם ליומיום או לערב", אומרת קדרי.

גלואו בוקס מקולקציית שיתוף הפעולה של נסרין קדרי ו-OFRA באתר גילטי. צילום: דביר כחלון ו-Guilty
גלואו בוקס מקולקציית שיתוף הפעולה של נסרין קדרי ו-OFRA באתר גילטי. צילום: דביר כחלון ו-Guilty

"חלק מהמוצרים ייחודיים לקולקציה המשותפת וחלקם, 6 מוצרים שבחרתי לקופסת ה-Glow Box, הם מוצרים נבחרים ואהובים של OFRA שאני משתמשת בהם על בסיס קבוע, גם כשאני מתאפרת להופעה".

אז מה בקולקציה?

HAYATI PALLETTE, פלטה מקצועית מגוונת המכילה סמקים, ברונזרים, היילייטרים וצלליות. היא כוללת מראת איפור גדולה ומתאימה לנסיעות (מחיר בחודש ההשקה: 259 שקל במקום 280 שקל); NASRIN LIQUID LIPSTICK, שפתון נוזלי עמיד בגוון נסרין. הנוסחה מפורסמת בזכות איזון בין עמידות למרקם נעים ועשיר בלחות לשפתיים. הגוון החדש נוצר בהשראת גווני השקיעה בדיונות המדבריות של דובאי שם הצטלמה נסרין במסגרת סיבוב הופעות שלה באמירויות. הגוון הטבעי משלב נגיעות של חול, קפה, אדמה וניוד, למראה שפתיים חושניות ומלאות לאורך זמן (89 שקל); NASRIN'S CHOICE BOX, קופסת הקולקציה – הבחירה של נסרין – כל מה שצריך למראה של כוכבת במארז אחד!. הקופסה כוללת 6 מוצרים: פריימר מרגיע עם תמצית מלפפונים, פודרה בתפזורת בגוון בננה, ג'ל אייליינר שחור, מסקרה מאריכה ומעבה בגוון שחור, עפרון תוחם לשפתיים בגוון Wine, שפתון נוזלי עמיד בגוון "נסרין" (מחיר הקופסה: 349 שקל במקום 649 שקל). את קולקציית Nasrin X Ofra ניתן להשיג באתר גילטי אונליין www.guilty.co.il בסניפי רשת הפארם והביוטי Be by Shufersal  בכל רחבי הארץ ובאתר Be.

פלטת "חייתי" מקולקציית שיתוף הפעולה של נסרין קדרי ו-OFRA באתר גילטי. צילום: דביר כחלון ו-Guilty
פלטת Hayati מקולקציית שיתוף הפעולה של נסרין קדרי ו-OFRA באתר גילטי. צילום: דביר כחלון ו-Guilty

לראשונה בישראל – מותג הקוסמטיקה לנקום משיק מרכז טיפול חדשני ויוקרתי Lancôme Absolue Cabin. המרכז מהווה מתחם ספא אקסלוסיבי שמציע מגוון טיפולי פנים במוצרי המותג וכן התאמה אישית של שגרת טיפוח מלאה, לפי צרכי העור. הטיפולים מתבצעים על ידי צוות המומחים של לנקום והמתחם יפעל כפופ-אפ במספר נקודות מרכזיות בישראל: קניון "מלחה" בירושלים בין התאריכים 5.5 עד סוף חודש מאי, והחל מ-3.6 בקניון איילון ברמת גן.

שגרת טיפוח בהתאמה אישית

מתחם הספא המתקדם מצויד במכשור מתקדם וכולל חדר טיפולים המשרה אווירה אינטימית תוך שמירה על פרטיות – בלחיצת כפתור החדר משנה את גוון דלתות החדר ולא ניתן לראות מה מתרחש בתוכו, כל זה בלווי מוסיקה מרגיעה ואווירת ספא יוקרתי. הטיפולים מתקיימים תוך שמירה על ההנחיות, חבישת מסיכה והצגת תעודת מתחסן. ניתן לתאם תור ללא עלות.

החוויה עצמה: לנקום מספקים באמצעות המתחם החדשני חוויה שאין כמותה בישראל ורק בשל כך מומלץ לתאם תור לטיפול והתאמה אישית של שגרת טיפוח. העיצוב היוקרתי, המכשור המתקדם, המוצרים האיכותיים והכי חשוב – השירות והטיפול המקצועי של צוות המומחים והמומחיות הם אלה שהופכים את הביקור במתחם למצוין.

Lancome ABSOUE CABIN. צילום: כפיר זיו
Lancome ABSOLUE CABIN. צילום: כפיר זיו
לספורטאים, אבל לא רק

אתר COVERME מציע לספורטאיות וספורטאים, אבל לא רק, את אקדח העיסוי החדש Mini Fittop שמתאים לשימוש בכל אזורי הגוף. הוא מסייע בהרפיית השרירים, שחרור מלחצים ומתחים, הפחתת כאב מדלקות בשריר, שיפור זרימת הדם, שחרור שרירים תפוסים לאחר אימון והוא אף בעל יכולת עיסוי רקמות עמוק.

אקדח העיסוי מגיע באריזה נוחה לנשיאה וכולל שלושה ראשי עיסוי וטעינת USB. מחיר השקה: 749 שקל במקום 889 שקל, להשיג באתר.

COVERME אקדח עיסוי. צילום: אקווה ספא
COVERME אקדח עיסוי. צילום: אקווה ספא

צילומים: אקווה ספא, דביר כחלון, Guilty, כפיר זיו, יח"צ, יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.