Forbes Israel Logo
מסכיני שף ועד לגאדג'ט שישנה כל מטבח. צילום: shutterstock

מה חדש: 3 מוצרים שישדרגו את המטבח – ואת התזונה שלכם

תזונה בריאה כבר אינה מסתכמת רק בחומרי הגלם - היא מורכבת ממנעד רחב של מוצרים, כלי מטבח ומכשירים שיחד יוצרים דרך חדשה להכנת הארוחה שלכם. מבישול באמצעות אידוי לשמירת הערכים התזונתיים, דרך סכינים מקצועיות מחומרים איכותיים ועד לתבנית בציפוי ייחודי שאינו פולט חומרים רעילים

הראשון מבין השלושה הוא גם זה שישנה באופן מהותי את האופן בו אתם מבשלים, מטגנים או אופים וישפיע על התזונה שלכם, לחיוב כמובן. מכשיר הנינג'ה סמארט ליד החדש, דגם OL553 ולראשונה עם תצוגת לד בעברית, חלק מקולקציית המכשירים החדשה של המותג לשנת 2022, מהווה מכשיר חשמלי חכם שבאמצעותו ניתן להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד ולבחור מבין שלושה מצבי בישול: בישול בסיר לחץ, בישול בשילוב אדים, טיגון באוויר חם/בישול. הוא מאגד 11 תוכניות מתקדמות תחת מכסה ייחודי שיספק לכם תוצאות מהירות, עסיסיות וקריספיות.

בישול בשילוב אדים היא שיטת בישול ייחודית המשלבת אדים וגוף חימום בעוצמות משתנות, כך שהאדים מבטיחים עסיסיות ושמירת הטעמים ואילו גוף החימום דואג לאקסטרה קריספיות מבחוץ. בנוסף, המצב של בישול בשילוב אדים מאפשר לשפר את תוצאות האפייה – למאפים מיוחדים, עוגות אווריריות יותר וללחמים עם קראסט, ממש כמו במאפייה.

מכשיר נינג'ה סמארט ליד 2022. צילום יח"צ

בישול במצב סיר לחץ מפחית את זמן הבישול ב-70% בהשוואה לבישול המסורתי ושומר על הערכים התזונתיים ועסיסיות המזון. במצב טיגון באוויר חם/בישול, ניתן ליהנות ממנות עם 75% פחות שומן, בהשוואה לשיטות הטיגון המסורתיות. ומה על בשר, עוף ודגים? הסמארט ליד מאפשר להשתמש בו גם כגריל ביתי.

כך, למשל, תוכלו להשתמש בתוכנית אפייה בשילוב אדים להוספת לחות וקבלת עוגות אווריריות מהר יותר ולאפיית לחמים עם קראסט, או להשתמש בתוכנית אידוי לבישול בריא יותר ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון. עבור משהו קליל יותר ומהנה תוכנית יוגורט תסייע בהכנת יוגורט ביתי.

1,790 ש"ח, אצל המשווקים המורשים ובאתר "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי



שיתוף הפעולה בין ארקוסטיל לשף ישראל אהרוני הוביל ליצירת סדרת סכינים ייחודית בהשראת המטבח האסייתי. הסכינים בסדרה בעיצוב יוקרתי, משלבות אסתטיקה יפנית עשירה ואיכויות גבוהות. הן מיוצרות מפלדה יפנית איכותית אשר נכרית באופן מסורתי באותו אזור ביפן כבר למעלה ממאתיים שנה. הלהב מעוצב במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה של המים ובהשראת חרבות הסמוראים, שעוצבו על ידי בעלי המלאכה היפניים.

הידית מיוצרת בטכנולוגית למינציה טרמית, בשילוב של סיבי זכוכית שהופכת אותה לחזקה, עמידה וקלת משקל, בעלת עיצוב ארגונומי וטקסטורה מרשימה ופונקציונאלית אשר מונעת החלקה ומאפשרת אחיזה חזקה ובטוחה בעת השימוש. בתחתית כל קת סכין כתוב ביפנית "דרקון אמיתי" המסמל חוזק ועוצמה.

סדרת הסכינים של ישראל אהרוני לארקוסטיל. צילום: מאגר תמונות מילניום מרקטינג

בין הסכינים בסדרה: סכין סנטוקו 15 ס"מ המיועדת לחיתוך קיצוץ ופריסה לרצועות דקות ועבות של בשר, דגים, וירקות; סכין שף 20 ס"מ לשימוש יומיומי, לקיצוץ, חיתוך ופריסת ירקות ובשרים; סכין לחם 20 ס"מ משוננת לפריסה של כיכרות לחם מבלי למעוך או לקרוע את המאפה, שמתאימה גם לפריסת עוגה, ועוד.                      

129-649 ש"ח, חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן, חנויות DOMO, וחנויות קולינריה וכלי בית נבחרות



קולקציית תבניות האפייה וההגשה של פיג׳ו, בצבע השמנת הקלאסי, כוללת סדרה של תבניות במגוון צורות וגדלים. הן עשויות קרמיקה מצופה שכבת אמייל מזוגגת לאפייה בריאה ומוסיפות נגיעה עיצובית לשולחן.

התבניות כולן מיוצרות בצרפת, עשויות מ-100% חומרים טבעיים ולכן בריאות לשימוש. הקרמיקה מצופת אמייל, שכבה אשר אינה פולטת רעלים, ובכך מסייעות בשמירה על הערכים התזונתיים של המזון. האמייל מייצר משטח אחיד ועמיד כך שאינו נשחק, אינו אוגר חלקיקי מזון, ריחות או כתמים ושומר על ההיגיינה. התבניות שומרות על החום של המזון למשך 30 דקות ממועד סיום האפייה, מתאימות גם להקפאה, ואף ניתנות להעברה מהקפאה עמוקה לתנור שחומם מראש, ממינוס 25 מעלות ועד ל-250 מעלות.

תבנית לאפיה והגשה מבית פיג'ו. צילום: יח״צ שקל בית מותגים

בין התבניות בקולקציה: תבניות ריבוע ב-3 גדלים, תבניות מלבן ב-3 גדלים, תבניות פאי עגולות, אינגליש קייק ומגש אפייה והגשה. ניתן להשיג גם בצבעים אדום, אפור כהה, טרקוטה וסגול.

החל מ-199 ש״ח, בשקל בית מותגים, יעקב רוזן 2, רמת-גן, ובאתר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן