Forbes Israel Logo
DIOR FOREVER SKIN VEIL SPF 20. צילום: Dior
DIOR FOREVER SKIN VEIL SPF 20. צילום: Dior

מוצרים חדשים מצטרפים לסדרת האיפור האייקונית Dior Forever

לסדרה האיפור המצליחה של בית האופנה מתווספים שני מוצרים חדשים: פודרה בתפזורת (הראשונה בדיור) ופריימר חדשני שיעניקו לאיפור עמידות לאורך היום

בית האופנה הצרפתי דיור מרחיב את סדרת האיפור DIOR FOREVER ומשיק לראשונה פודרה בתפזורת ופריימר חדשני, שניהם יהוו מוצרים משלימים לשגרת האיפור והטיפוח החדשה שמבטיחה להעניק עמידות לאורך כל היום.
כעת, אל המייקאפ שמספק עמידות ל-24 שעות ומכיל 86% רכיבים לטיפוח עור הפנים, מצטרפים SKIN VEIL SPF 20 ו-CUSHION POWDER.

הפריימר, בעל פורמולה ייחודית להזנת העור שמכילה, בין יתר, תמציות פרחים, מהווה בסיס איפור שיעניק זוהר ועמידות לשעות ארוכות. הוא מתאים לכל סוגי העור, אבל התכונה החשובה באמת, לדעתנו, היא מקדם ההגנה SPF20 שנוסף לפורמולה. במריחה אחת, מבטיחים במותג, הוא יעניק מראה עור אחיד יותר, תיקון פגמים ולחות. המרקם נעים וקליל, נספג במהירות בעור ומותיר אותו זוהר וחלק יותר, מוכן למריחת המייקאפ.

DIOR FOREVER CUSHION POWDER. צילום: Dior
DIOR FOREVER CUSHION POWDER. צילום: Dior

הפודרה בתפזורת, הראשונה שמושקת על ידי המותג, מיועדת לקיבוע האיפור, תוך שהיא מותירה גימור קטיפתי וזוהר, ללא אפקט מסכה. האריזה כנראה מתעלה על כל פודרה אחרת שנתקלתם בה – אריזה יוקרתית מעוטרת בלוגו המותג, אך לא פוגעת בפרקטיות. היא מתאימה לנשיאה בתיק ומצוידת בספוגית ייחודית שאוספת אליה את כמות הפודרה המדויקת בכל שימוש או טאץ' אפ במהלך היום.

גם כאן, הפורמולה מועשרת ברכיבים מזינים ומלחחים, כמו מים זכים ותמציות אמנון ותמר, שישפרו את איכות המייקאפ. הגימור שמתקבל אחיד, מאט וקטיפתי. הפודרה זמינה בחמישה גוונים, כולם ניתנים לשימוש ישירות על עור הפנים או להנחה על גבי המייקאפ, בינהם לבנדר ייחודי שמעניק אחידות ותיקון גוון מקסימלי.

מוצרי האיפור מסדרת דיור פוראבר זמינים בבוטיקים של דיור בקניון גינדי ת"א ובממילא ירושלים, בחנות האונליין ובפארמים נבחרים. טווח המחירים: 216-273 שקל.

עיקבו אחריי גם באינסטגרם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.