חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מיין יוקרתי ועד ערכות טיפוח לו ולה – מארזי מתנה לחג

בחרנו עבורכם את המארזים שישמחו כל מארח ומארחת: יינות ייחודיים ובמהדורות מוגבלות, שוקולדים איכותיים, בשמים, כלי בית ומוצרי טיפוח לנשים וגברים
מארזי יין

יקב קסטל משיק מארז יינות, מתנה לחג, מסדרת LaVie המכיל יין אדום מבציר 2018 ויין לבן מבציר 2019.

היין האדום, LaVie Rouge du Castel 2018, בעל טעם פירותי משילוב של ענבי קברנה סובניון, פטיט ורדו ומרלו, רענן ובעל גוף וסיומת עשירה.

היין הלבן, LaVie blanc du Castel 2019, בעל טעמים טרופיים-לימוניים משילוב ענבי סובניון בלאן, שרדונה וויונייה.

מחיר: 150 שקל
להשיג: בחנויות היין המובחרות

מארז לה וי של יקב קסטל. צילום: אלעד ברמי

ביקב דלתון יוצאים בפרויקט חדשני ויוצא דופן בנוף הייננות הישראלי – "אסופה" – יינות ארטיזנליים בהשראת הזרם היינני האלטרנטיבי מקליפורניה, שכולל שילוב של זנים שונים שלא שולבו בעבר, כמו גם שימוש בשיטות התססה שונות ושימור היינות בכלי קיבול אלטרנטיביים לחביות העץ הסטנדרטיות.

היינות בפרויקט: Leventina 2018 יין אדום יבש בעל טעמים מזרח תיכוניים; Majestic 2018 יין אדום יבש קליל ופירותי; Coast to Coast 2018 יין אדום יבש קליפורני מסורתי; Wild One 2018 יין לבן יבש מ-100% ענבי שנין בלאן; Tic Toc Semillon 2018 יין לבן יבש מ-100% ענבי סמיון, מינרלי ומעט מלוח.

מחיר: יינות לבנים 85 שקל; יינות אדומים 100 שקל
להשיג: במרכז המבקרים של יקב דלתון בגליל העליון ובמסעדות המובילות בישראל

פרויקט אסופה של יקב דלתון. צילום: אורי גרון

ברשת בנא משקות משיקים לקראת החג מגוון יינות כשרים לפסח, בינהם יין לבן מבעבע 2018 Backsberg Brut, יין בעל סיומת עדינה ומעט חריפה העשוי מענבי שרדונה ופינו נואר; וגם יין Ribertinelo Moscato (מוסקטו) איטלקי לחובבי יינות מתוקים. עשוי מענבי מוסקט עם נגיעות ורדים והדרים, מאוזן ונעים לשתיה. מתאים במיוחד לפתיחת ארוחה או לצד קינוחים.

מחיר: יין לבן מבעבע 99.90 ל-750 מ"ל, מוסקטו 39.90 ל-750 מ"ל

להשיג: סניפי הרשת ובמשלוחים באמצעות וואטסאפ למספר 054-8910373

ריברטינלו מוסקטו של בנא משקאות. צילום: יח״צ

במיוחד לחג, יקב רמת הגולן משיק מארז יין שכל מארח או מארחת ישמחו לקבל. המארז מכיל 2 יינות המתאימים למגוון רחב של מנות – ירדן שרדונה 2017 וגולן מרלו 2017 לצד שתי כוסות יין.

יין השרדונה במארז הינו יין לבן יבש בעל מאפיינים ארומטיים של אגסים בשלים ולימונים לצד רמזים לתבלינים, פרחים ופירות טרופיים; המרלו הוא יין אדום יבש עם ניחוחות ארומטיים ומומלץ לשתיה לצד מנות בשר ודגים.

מחיר: 130 שקל

להשיג: בחנויות היין המקצועיות ובמרכז המבקרים של יקב רמת הגולן

מארז אביב של יקב רמת הגולן. צילום: יקב רמת הגולן

יקב ויתקין מציע לקראת החג שלושה יינות חדשים: קריניאן מהדורה 16 (בתמונה), מסע ישראלי ורוד (יין רוזה) מהדורה 16 וגוורצטרמינר 2019.

הקריניאן עוצמתי, רענן, ובעל טעם עמוק המפגין מנעד ארומות אופייניות לזן הקריניאן, כמו שזיף שחור, רכז רימונים, פטל בר פרחוניות ומעט אדמתיות ומתאים לשתיה בעיקר לצד מנות בשר, פסטה וגבינות קשות; 

מסע ישראלי הוא בעל ארומות עוצמתיות של תות שדה טרי, אשכולית אדומה, אפרסקים לבנים ומתאים לשתיה לצד דגי ים טריים וטאפסים;

הגוורצטרמינר, יין לבן יבש, בעל מרקם עשיר וטעמים ארומטיים של אשכולית אדומה, פירות אקזוטיים ופירחוניות, יתאים לשתיה לצד דגי ים, בשרים צלויים בגריל ומנות אסיתיות בעלות טעמים עזים.

טווח מחירים: 75-120 שקל; להשיג: חנויות יין נבחרות ובאתר https://vitkin-winery.co.il/

ויתקין קריניאן. צילום: יח״צ

מארז ״התססה פראית״ של יקב סגל ייחודי בכך שליינות בסדרה לא מוסיפים שמרים כלל, והתסיסה מתרחשת עם מינימום התערבות, כמו פעם – באמצעות שמרי הבר הפראיים. השימוש בהם יוצר ארומות שונות ומגוונות. 

המארז מכיל שני יינות מהסדרה, שרדונה וקברנה סובניון, וסכין שף מתנה.

בנוסף, משיקים ביקב סגל לקראת החג יין קברנה סובניון מסדרת Free Run בציר 2018 המופק מהמיצוי הראשוני של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. לאחר התסיסה הוא מתיישן 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. כל אלה מעניקים ליין ארומות פירותיות וסיומת ארוכה.

מחיר: מארז 140 שקל, יין קברנה סובניון 65 שקל; להשיג: חנויות היין, נקודות שיווק מתמחות ברחבי הארץ ובאתר https://blend.co.il/

מארז יינות וסכין שף של יקב סגל. צילום: יח״צ

יקב יתיר מחדש עם מארז חג ייחודי המכיל יין נחל יתיר מבציר 2016 ודיקאנטר 375 מ״ל (בתמונה) המאפשר ליין לנשום ולהפתח לפני השתייה.

את נחל יתיר מרכיבים ענבי סירה, המעניקים רעננות, וענבי מלבק שמדגישים את הפירותיות שבו. יחד הם מעניקים ליין צבע ארגמן, טעם פירותי, מעט מלוח, וסיומת מרירה אך נעימה. 

תהליך הכנת היין כלל תסיסה במכלי עץ/בטון פתוחים, חלקם עם אשכולות שלמים לטובת הגברת האוורור והיציבות התרמית אשר יוצרת תסיסה נקיה. האשכולות השלמים נועדו ליצירת מורכבות ועידון הפרי. 

מחיר: 150 שקל

להשיג: חנויות המשקאות ובאתרי האון-ליין של חנויות היין הנבחרות

מארז נחל יתיר 2016. צילום: אייל קרן

מארזי טיפוח

מותג הטיפוח הדרמו-קוסמטי VICHY משיק לקראת החג ארבעה מארזי טיפוח, כשכל מארז כולל אחת מסדרות הטיפוח המובילות של המותג. למשל, מארז טיפוח פנים מסדרת ליפטאקטיב שמכיל קרם יום בגודל מלא ועוד שני מוצרים בגודל מיוחד מתנה. המוצרים מגיעים בתיק איפור מעוצב שמתאים גם לנסיעות.

טווח המחירים: 129-229 שקל
להשיג: בבתי מרקחת פרטיים וסופר-פארם

מארז טיפוח של וישי. צילום: מיכאל כץ

מותג הטיפוח הבוטני איב רושה משיק מארז טיפוח מפנק לגבר, שכולל בושם בניחוח עצי-אוריינטלי, ג'ל רחצה מבושם בניחוח עצי-רענן לניקוי יסודי אך עדין של העור, ספריי הגנה עם מקדם 30SPF, אייס-ג'ל מועשר בתמציות לבנדר ומנטה להמרצת הדם ולהרגעת כפות הרגליים.

מחיר: 257 שקל
להשיג: חנויות המותג

מארז טיפוח לגבר של איב רושה. צילום: יח"צ חו"ל

בדוקטור עור משיקים מארז טיפוח לגוף לקראת פסח. המארז כולל ארבעה מוצרים בגודל מלא: תחליב גוף ותחליב רחצה קלאסיים בניחוח מאסק, קרם רגליים לעור יבש, וג'ל ניקוי לפנים.

כל המוצרים במארז מכילים את נוסחת Derma Complex – שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת, המעניקים לעור לחות לאורך זמן.

מחיר: 50 שקל
להשיג: באתר המותג

מארז טיפוח לגוף של ד"ר עור. צילום: יח"צ

מותג טיפוח השיער הבינלאומי  Moroccanoil משיק לקראת החג מגוון מארזי טיפוח לשיער כשכל אחד מהמארזים מכיל מוצרים למטרה שונה בהתאם לסוג השיער, כמו שיקום, לחות, ווליום ועוד.

ערכות הטיפוח, במהדורה מוגבלת, מכילות 3-4 מוצרים ותיק איפור מתנה.

למשל, ערכת שיקום Dreaming of – Repair (בתמונה) מכילה שמן טיפולי, שמפו ומרכך משקמים המעניקים לחות, מסכת שיקום ותיק איפור מתנה שמתאים גם לנסיעות, במחיר של 380 במקום 520 שקל.

טווח מחירים: 330-520 שקל
להשיג: במספרות וחנויות מורשות ברחבי הארץ  ובקישור: https://www.moroccanoil.com/il/salon-spa-locator

מארז טיפוח לשיער של מרוקנאויל. צילום: יח"צ חו"ל

SeboCalm, מותג הדרמו-ביוטי משיק מארז טיפוח לפסח בשיתוף פעולה ייחודי ומסקרן במיוחד עם המאיירת שירה ברזילי (קוקטית) שכולל מוצרים המרכיבים יחד שגרת טיפוח מלאה ליום ולילה. 

המארז, בנראות חדשה ב-4 איורים שונים עם הקדשה אישית על המארז, כולל סבון פנים לעור רגיש, מי פנים עדינים במיוחד, קרם לחות ליום עם מקדם הגנה SPF30, סרום וקרם לילה עשיר בשמנים ותמציות צמחים. לקראת החג המארז יוצע באתר המותג ב-35% הנחה. 

מחיר: 259 שקל (במקום 422 שקל)

להשיג: באתר https://www.sebocalm.co.il/

מארז טיפוח לעור הפנים של סבוקאלם. צילום: חן ברקוביץ׳

כלי בית

מותג כלי הבית האמריקאי קורנינג משיק קולקציה חדשה של צלחות וכלי הגשה תחת המותג קורל. הכלים משלבים את הצבע הכחול על גווניו השונים ומבחר אפשרויות עיצוב, החל מעיטורים פרחוניים אוריינטליים ועד לעיטורים אבסטרקטים, כולם מתכתבים עם הטרנדים לעיצוב הבית לשנת 2020.

צלחות Corelle מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת והן נחשבות לצלחות הזכוכית החזקות בעולם.

מחיר סט לשישה סועדים: החל מ-792 שקל
להשיג: חנויות כלי הבית המובחרות, באתר shekel4u.co.il ובאולם התצוגה שקל בית מותגים, הבונים 2 מתחם הבורסה, רמת גן

סט מדגם Portofino – צלחות מעוטרות בהשראת החופים של איטליה שמדגישות את היופי והמורכבות של אריחי הים התיכון. צילום: יח"צ

מתנה נוספת שכל מארח או מארחת ישמחו מאוד לקבל היא כלי בישול מסדרת Cube החדשה של סולתם, או אם אתם ממש רוצים להרשים – אז את הסדרה בשלמותה.

הכלים בסדרה החדשה מיוצרים מאלומיניום בתהליך Forged רב שכבתי ובציפוי ההופך אותם לחזקים ועמידים לשנים רבות, ומאפשר חלוקת חום שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית בכל סוגי הכיריים.

אבל גם העיצוב מושך את העין. מראה ייחודי ונקי שמתאים להגשת האוכל לשולח ללא העברתו לכלי הגשה נפרדים. ידיות הכלים מגיעות בארבעה צבעים: ירוק זית, אדום, צהוב ושחור.

מכסה הסירים עשוי זכוכית שקופה, עם חריר לשחרור אדים, המאפשר מעקב אחר התקדמות תהליך הבישול ללא צורך בהרמת המכסה, מסביב למכסה טבעת סיליקון עבה לאיטום מיטבי ולשמירה על ציפוי ה- Non Stick שמונע את הידבקות המזון לדפסנות הסיר.

סירי סוטז', במידות 28 ס"מ ו 32 ס"מ עם מכסה ארומה, המיועד להוספת נוזלים תוך כדי בישול (כמו יין/לימון ועוד) ללא פתיחת המכסה, ובנוסף סיר סוטז' בגודל 24 ס"מ, סירים (בגדלים 28,24 ו-32 ס"מ), מחבתות (בגדלים 24,20 ו-28 ס"מ).

טווח מחיר: 109.5-289.5 שקל
להשיג: חנויות המותג, חנויות כלי בית ומטבח נבחרות ובאתר soltam.co.il

סדרת קיוב של סולתם. צילום: גל בן זאב

המותג יאנקי קנדל, מציע לקראת החג הקרב, ובכלל, לשדרוג האווירה בבית,ולקישוט שולחן החג נרות במגוון ריחות וגדלים, לדוגמה, נר גדול, המכיל 623 גרם שעווה, עם זמן בעירה ארוך במיוחד של בין 110 ל-150 שעות, בניחוח פרחוני, רענן, סבוני, פירותי, בושם גברי, ועוד

המותג WoodWick מציע נרות מרהיבים שמשמיעים רעש של אח בוערת בזמן שהם בוערים, טכנולגיה שהמותג רשם כפטנט.

גם לנרות של ווד וויק מגוון ריחות וצבעים, יש קולקציות על טהרת העץ והטבע ויש גם ריחות מרככי כביסה, בשמים וניחוחות פרחוניים ומעוררי השראה.

מחיר: נר גדול 125 שקל, כעת במבצע באתר המותג

להשיג: באתר www.ykc.co.il

נרות ריחניים של יאנקי קנדל. צילום: יח״צ חו״ל

מארזי שוקולד

במקס ברנר מציעים מארז שוקולד גדול במיוחד, Delight Large, המכיל מגוון שוקולדים חדשים של המותג באריזת פח צבעונית.

המארז מכיל, בין היתר, אריזת חמישה פרלינים, שוקלד חלב מעולה עם שבבי קוקוס קלוי, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, פקאן סיני עטוף בנוגט ואבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו, ועוד.

מחיר: 299 שקל
להשיג: חנויות המותג

מארז דילייט של מקס ברנר. צילום: יח"צ

אם אתם רוכשים את המתנות לחג מספיק מוקדם, שווה להציץ באתר של השוקולטייר פייר מרקוליני שם ניתן למצוא את מארז סנסיישן – מארז מתנה הכולל קופסה עם 3 מגירות מלאות בפרלינים צבעוניים של שוקולד חלב, שוקולד מריר וטראפלס.

מחיר: 350 שקל
להשיג: אתר המותג

מארז פרלינים. מקור: אתר פייר מרקוליני

בשמים בהשקות מיוחדות לחג

קרולינה הררה משיקה שני בשמים חדשים במהדורה מוגבלת ובשיתוף עם RED Organization במטרה לגייס כספים ולהעלות את המודעות למאבק באיידס. הבשמים מצטרפים לסדרת 212 VIP

הניחוח לגבר, 212 RED VIP Black Eau de Parfum מוגדר כחושני ומפתה, בעל תווים של ג'ינג'ר, תבלינים אקזוטיים, שמן ברי, הל ומושק; הניחוח לאישה, 212 RED VIP Rosé Eau de Parfum, עדין אך גם הוא בעל צד חושני, בעל ניחוח עצי עם תווים של עגבניות טריות, ליקר פטל, ורדים, פצ'ולי ומושק.

מחיר: הבושם לאישה 369 שקל ל-80 מ"ל, לגבר 279 שקל ל-100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

הבושם החדש של קרולינה הררה לגבר. גם למען מטרה טובה. צילום: יח"צ

מותג הבישום הצרפתי Jean Paul Gaultier משיק גם הוא בשמים חדשים במהדורה מוגבלת לגבר ולאישה.

הניחוח לאישה, PinUp, פירותי, המורכב מתווי ענבר בניחוח קרמל, וניל, ונגיעה של צ'ילי וג'ינג'ר; הניחוח לגבר, Aviator, עצי-רענן, המורכב מתווי מנטה, סיגליות ועץ ארז.

מחיר: הבושם לגבר 299 ל-125 מ"ל, לאישה 399 ל-100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

עצי ורענן. בדיוק מה שצריך לקיץ הישראלי. הבושם לגבר של ז׳אן פול גוטייה. צילום: יח"צ

מותג האופנה HUGO BOSS נכנס לראשונה לקטגוריית בשמי הנשים ומשיק את Boss Alive. במותג מספרים כי הבושם נוצר עבור האישה שנהנית מהחיים ומהווה תזכורת שיש להנות מכל רגע.

הניחוח הפירותי-מתובל נפתח בתווי תפוח, שזיף, ענבי שועל וקינמון. אלה מתחברים לתווי וניל, יסמין סמבק הודי, תימין, ותווים עציים של ארז, אלגום וזית.

מחיר: 279 שקל ל-50 מ"ל, 379 שקל ל-80 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

לראשונה – בושם לנשים של הוגו בוס. ניחוח פירותי-מתובל. צילום יח"צ

סדרת הבישום החדשה של קרליין מציעה שני בשמים לנשים בניחוחות הדריים, פירותיים, פרחוניים ומתובלים ומבטיחים להעניק ניחוח מתפתח, עמוק ועוצמתי.

הראשון, Black Powder EDP, ניחוח מתפרץ המחבר בין תווים של פלפל ואשכולית, עלי ורדם ויסמין, סנדלווד, וניל ומאסק; השני, White Powder EDP, המשלב תווי הדרים ירוקים, פצ'ולי, פולי טונקה ווניל ממדגסקר לסיומת יוקרתית ומסתורית.

מחיר: 99 שקל ל-50 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

בלאק פאוודר של קרליין. צילום: טל אזולאי

מעצב העל פורץ הגבולות קלווין קליין משיק את CK Everyone, בושם יוניסקס בעל ניחוח רענן, המגיע באריזה אקולוגית ומתכלה.

הבושם מכיל שלושה תווי ניחוח שהופכים אותו לנועז ואנרגטי במיוחד: עליון – תפוז, לב – תה כחול, ותו הסיומת הוא עץ ארז.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

בושם היוניסקס של קלווין קליין לקיץ 2020. צילום: יח"צ

מותג היוקרה בולגרי משיק בושם חדש לנשים Rose Goldea Blossom Delight המורכב מניחוח רענן של שושנים, עלי סיגליות, פאפאיה ירוקה ופלפל ורוד. 

אליהם מתחברים בבסיס הבושם תווים של שושנת דמשק, מושק לבן וענבר ויוצרים ניחוח נשי ומודרני.

מחיר: 439 שקל ל-100 מ״ל

להשיג: רשתות הפארם

בולגרי החדש לנשים. צילום: יח״צ חו״ל

גם ב-SABON משיקים קולקציית אביב בניחוח פרחוני ונעים במיוחד שכוללת, בין יתר מוצרי טיפוח הגוף, גם את הבושם Floral Bloom Eau De Sabon. 

הבושם מתאים לשימוש לבד או כמוצר משלים למוצרי גוף אחרים מקולקציית Floral Bloom כנגיעת ניחוח סופית. הוא מיוצר עם נוסחה ייחודית המורכבת מריכוז נמוך יחסית של אלכוהול (69% בלבד) לנוכחות ריח קלילה ורעננה לאורך זמן.

הקולקציה כוללת גם מגוון רחב של מארזי מתנה לחג בטווח מחירים שנע בין 30 שקל ל-249 שקל.

מחיר הבושם: 179 שקל ל-80 מ״ל

להשיג: חנויות ואתר המותג sabon.co.il

קולקציית אביב 2020 של SABON. צילום: רונן מנגן

מותג הבישום איסי מיאקי משיק את הבשמים האייקוניים האהובים לגבר ולאשה L’Eau d’Issey בבקבוק פורץ דרך – I GO. הבשמים הקלאסיים עוצבו בפטנט ייחודי ובלעדי למותג – שני בקבוקים בבושם אחד. פקק הבושם האייקוני משמש כבושם קטן של 20 מ"ל הניתן לנשיאה בתיק. 

מחיר: 299 שקל ל-100 מ״ל

להשיג: סניפי ואתרי האון-ליין של רשתות הפארם

הבושם החדש של איסי מיאקי. צילום: יח״צ

גם בית האופנה היוקרתי נרסיסו רודריגז משיק בשמים חדשים לקראת החג, לגבר ולאישה. הבושם החדש לאשה – Fleur musc eau de toilette florale, מצטרף לקולקציית הבשמים האייקונית. הניחוח החדש מפתיע עם ניחוח תוסס וחושני המורכב מתווים של הדרים, מושק, ורד, פלפל ורוד וברגמוט בשילוב תווי בסיס עציים של פאצ׳ולי וענבר. 

הבושם לגבר bleu noir extreme מחדש עם ניחוח רענן ומסתורי בעל עוצמה ונוכחות,זאתבזכות תווי הל, אגוז מוסקט, מנדרינה ירוקה ובזיליקום שמתשתלבים עם מושק ותווים עציים של ארז אטלס כחול, עץ הובנה שחור ווטיבר.

מחיר: הבושם לאישה 566 שקל ל-100 מ״ל, הבושם לגבר 428 שקל ל-100 מ״ל

להשיג: סניפי ואתרי האון-ליין של רשתות הפארם

הבושם החדש לנשים של נרסיסו רודריגז. צילום: יח״צ

Zadig & Voltaire, שמחזיק גם בחנות רשמית בכיכר המדינה, משיק בשמים חדשים לנשים וגברים: This Is Love לאשה – בושם חושני נשי בעל ניחוח פרחוני ומפתה; This is Love  לגבר – בושם ארומטי שורשי בעל ניחוח חושני וממכר. 

מחיר: הבושם לאישה 299 שקל ל-100 מ״ל, הבושם לגבר 269 שקל ל-100 מ״ל

להשיג: סניפי ואתרי האון-ליין של רשתות הפארם

הבושם החדש לנשים של בית האופנה זאדיג וולטיר. צילום: יח״צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן