Forbes Israel Logo
ריזורט של דיסני. צילום: Shutterstock
ריזורט של דיסני. צילום: Shutterstock

מיקי מאוס מחכה לכם: אתרי הנופש של דיסני יפתחו לקהל ביוני

אחרי שהיו סגורים במשך שנה בעקבות מגפת הקורונה וחוו ירידה של 44% בהכנסות והפסדים של 1.2 מיליארד דולר - הפארקים של דיסני ברחבי העולם נפתחים שוב לקהל

אתר הנופש דיסנילנד בקליפורניה יפתח לקבלת אורחים מחוץ לקליפורניה החל מה-15 ביוני, כך הודיעה דיסני בשבוע שעבר, לאחר שפארק השעשועים האייקוני נפתח בתחילה רק לתושבי קליפורניה בגלל מגבלות בריאות הציבור הממשלתיות שאמורות להתבטל בקרוב.

הפארק נפתח מחדש ב-30 באפריל בתפוסה מוגבלת לאחר סגירה בת שנה, אך הוכחת תושבות בקליפורניה נדרשה על מנת לבקר בו. הנחיות בריאות הציבור בקליפורניה אפשרו אומנם אורחים מחוץ למדינה בפארקי שעשועים, אך רק אם הם מחוסנים במלואם, כל פעלו פארקי שעשועים אחרים כמו אולפני יוניברסל בהוליווד, אך דיסני לא הלכה בעקבותיו.

אין חובת חיסון עבור מבקרים מחוץ לקליפורניה, לאחר שהפארק ייפתח מחדש ב-15 ביוני, אם כי דיסני ציינה שמדינת קליפורניה "ממליצה בחום" לאורחים להתחסן או לבצע בדיקת קורונה לפני כל ביקור בפארק שעשועים.

עד אז, דיסנילנד פתוח רק לתושבי קליפורניה שיכולים לבקר בו בקבוצות של שלושה משקי בית או פחות.

15 ביוני הוא היום בו קליפורניה אמורה לבטל את מגבלות הריחוק החברתי שעדיין בתוקף, כולל חובת חבישת המסכה ברחבי המדינה. אורחים שירצו לבקר באתר הנופש עדיין יצטרכו להזמין מקום מראש, בנוסף לרכישת כרטיס לפארק, מה שמסייע בהגבלת קיבולת הפארק.

הבאה בתור: פריז

ומה עם חובת חבישת המסכה בפארקים של דיסנילנד? כאשר החובה של קליפורניה לחבישת מסכה תבוטל ב-15 ביוני, דיסני תוכל ללכת בעקבותיה על ידי ביטול או הקלה בצו המסכות שלה. וולט דיסני וורלד בפלורידה ביטל לאחרונה את חובת המסכות בשטחים פתוחים בתגובה להנחיות בריאות הציבור החדשות, אך אתר הנופש עדיין דורש חבישת מסכה בחללים סגורים, למרות שלפלורידה אין צו כזה ברחבי המדינה.

פתיחתו המחודשת של דיסנילנד ב-30 באפריל הגיעה לאחר חודשים של מחלוקת, כאשר גורמים מקומיים ודיסני נדחקו נגד האיסור של ממשל המדינה לפתוח מחדש את פארק השעשועים עד שבסופו של דבר המדינה נתנה לפארקים אור ירוק להיפתח מחדש באפריל. חטיבת הפארקים של דיסני סבלה מאוד ממגפת הקורונה, מכיוון שהפארקים שלה ברחבי העולם נסגרו או הוגבלו בנקודות שונות במהלך השנה האחרונה. החברה דיווחה על ירידה של 44% בהכנסות בחטיבת הפארקים שלה ברבעון השני של 2021 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2020, עם הפסד תפעולי של 406 מיליון דולר, ירידה של 1.2 מיליארד דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כעת, הפתיחה של דיסנילנד לאורחים מחוץ למדינה תהיה חלק מחזרה רחבה יותר לנורמליות של פארקי דיסני. אחריו צפוי להפתח גם דיסנילנד פריז – כרגע פארק דיסני היחיד בעולם שעדיין סגור – וייפתח מחדש לאורחים ב-17 ביוני.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.