Forbes Israel Logo

ממש לא משחק ילדים: כל המספרים מאחורי הספורט האמריקאי הלאומי – משחקי הוידאו

אמריקה אוהבת משחקים. כעת מסתבר כי ממש כשם שהיא אוהבת לצפות בהם – היא אוהבת גם לשחק בהם. אך אם בעבר נהגו האמריקאים לצאת לשחק כדורסל, פוטבול, בייסבול או הוקי – נראה כי משחקי הספורט המסורתיים פינו את מקומם. על פי סקר ענק, נראה כי הספורט הלאומי האמריקאי הפך להיות בשנים האחרונות ענף חדש ומפתיע במיוחד – משחקי הוידאו.

במשחקי המחשב, יכולים השחקנים להיות הספורטאים, המשטרה, הפושעים או צוות תקיפה בימי מלחמת העולם השנייה. הזירות בלתי מוגבלות – החל מארה"ב בימי המלחמה בטרור ועד כוכב מאדים בעתיד מעורפל. אתם יכולים להיות כל אחד – וכל דבר. משחקים הם בעצם הספורט האמיתי של אמריקה, שעה שיותר מ-181 מיליון אמריקאים עוסקים בו באופן יומיומי. אם חושבים על זה רגע, מדובר בכמעט 60% מהאוכלוסייה! לא פלא שמדובר בתעשייה שמגלגלת 21.5 מיליארד דולר בשנה.

אז מי משחק? כולם, כך נראה. הנתונים מגלים כי 52% מהשחקנים הם גברים ו-48% נשים, 29% הם צעירים מתחת לגיל 18, 32% הם בני 18 עד 35 ו-39% הם בני 36 ומעלה. הגיל הממוצע של השחקן האמריקאי, דרך אגב הוא 31.

המשחק הנמכר ביותר בשנת 2013 היה 5 GTA, שגרף יותר ממיליארד דולר בשלושת ימי המכירה הראשונים שלו. ליצרני המשחקים יש בהחלט גם סיבות לשמור על אופטימיות, כשנראה כי משנה לשנה הרווחים בעסקי המשחקים רק הולכים וגדלים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.