Forbes Israel Logo

מסך קטן אך משתלם: האנשים המרוויחים ביותר בטלוויזיה ב-2015

בין אם המלך המוצהר של המדיה האמריקאית נמצא ברדיו או בטלוויזיה, דבר אחד ברור: הווארד סטרן הוא גם אישיות הטלוויזיה האמריקאית בעלת המשכורת הגבוהה ביותר.

אמנם אצלנו הוא הגיע לאחרונה לכותרות בעקבות הביקורת בשידור חי על רוג'ר ווטרס, אך בימים כתיקונם סטרן, השדרן הפופולרי שמוצאו יהודי, עסוק בעבודות מכניסות במיוחד. הוא הרוויח 95 מיליון דולר בין יוני 2014 ליוני 2015, כאשר 80 מיליון דולר מתוכם הגיעו מהרדיו הלווייני Sirius XM, שם החוזה בן ה-5 שנים שלו עומד להסתיים החודש. לא ברור עדיין האם יחליט להישאר שם או לעבוד בפלטפורמת סטרימינג אונליין כמו נטפליקס או אפל מיוזיק, לפי השמועות. סטרן אף השתתף מספר פעמים כמנחה ב-America's Got Talent של רשת אנ.בי.סי, כאשר הרוויח 12 מיליון דולר, לפי הערכת פורבס, בתקופה בה נערך הדירוג. אם הוא ימצא תעסוקה דומה בשנה הקרובה – הוא יישאר בדירוג גם בפעם הבאה.

הרוויח 95 מיליון דולר השנה. הווארד סטרן | צילום: יו טיוב

אלן דג'נרס מדורגת שנייה ברשימה, ולא רק בשל יכולותיה להפחיד סלבריטאים בתכנית שלה. היא הכניסה 75 מיליון דולר לחשבון הבנק, מתכנית האירוח ומהשקעות אחרות כולל "אלנטיוב", שירות שמאפשר לצופים לראות סרטונים מהתכנית שלה. היא אף השיקה קו ביגוד השנה, והוציאה את Head Up!, משחק הסמארטפונים שלה, אשר היה האפליקציה בתשלום הנמכרת ביותר לשנת 2014.

בנוסף לדג'נרס, ד"ר פיל מק'גרו, המוכר לקהל הישראלי כד"ר פיל, וקים קרדשיאן, שעליה אין צורך להרחיב – השיקו גם הם אפליקציות בתקופה בה נערך הדירוג. מק'גרו עזר ליצור את Doctors on Demand יחד עם בנו ג'ו מק'גרו והמייסד השותף אדם ג'קסון. התכנית מחברת משתמשים לרשת של פסיכולוגים בארה"ב, למפגשים בני 25 דקות או 50 דקות. מק'גרו ושותפיו גייסו 24 מיליון דולר ממשקיעים כמו ריצ'רד ברנסון וחברת ההשקעות Andreesen Horowitz.

"תמיד אמרתי שאתה צריך לככב בחיים שלך, בגלל שאם אתה לא תעשה זאת – אף אחד לא יעשה זאת", אמר מק'גרו לפורבס ב-2013. "ואני לא מתכוון לכך בצורה קלישאתית, אלא חשבו על כך: יש רק מישהו אחד כמוכם". אמנם האפליקציה של מק'גרו לא העלתה משמעותית את ההכנסה שלו השנה, אבל המארח עדיין הרוויח 70 מיליון דולר מתכנית האירוח שלו ומהוצאה לאור של ספרו ה-13, "דיאטת 20/20: הפכו את חלום הירידה במשקל למציאות".

משחק התפקידים שלה הכפיל לה את המשכורת. קים קרדשיאן | צילום: ויקיפדיה

לעומתו, האפליקציה של קרדשיאן כמעט והכפילה את המשכורת שלה. משחק התפקידים שלה "קים קרדשיאן: הוליווד", מאפשר לשחקנים ליצור את הסלבריטאים שהם היו רוצים להיות והגיע למעל ל-477 אלף הורדות, לפי פורצ'ן. כוכבת הסלפי הרוויחה 52.5 מיליון דולר בתקופה המדוברת, כמעט 25 מיליון דולר יותר מהפעם הקודמת, וכך היא הגיעה השנה למקום ה-6 ברשימה.

אך רוב הדמויות ברשימה עשו את הונן בעיקר מעבודתם במסך הקטן. מס' 7 ברשימה לדוגמא, ג'ודי שיינדלין, או בשמה המפורסם יותר השופטת ג'ודי, הרוויחה 47 מיליון דולר מתכנית המשפט שלה. לכוכבת בת ה-73 יש 10 מיליון צופים כל יום.

אנשים נוצצים נוספים ברשימה, הם דיוויד לטרמן (מקום 8 עם 35 מיליון דולר), אשר עד לפרישתו השנה מהתכנית הפופולרית היה המנחה הוותיק ביותר שלה, וגורדון רמזי (מקום 4 עם 60 מיליון דולר), השף המרוויח ביותר בעולם, שרק לאחרונה פרצה סערה ברשתות החברתיות בעקבות תמונה של ילדיו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן