Forbes Israel Logo
מתוך קולקציית שיתוף הפעולה For the art of love. צילום: הנס ומאוריץ
מתוך קולקציית שיתוף הפעולה For the art of love. צילום: הנס ומאוריץ

מסרים מעודדים וחשיבה על הסביבה: 3 שיתופי פעולה חדשים נחשפים

וויסקי יוקרתי, קולקציית אופנה ייחודית, ופריטים בפלטת צבעים סתווית לעיצוב הבית הם רק חלק משיתופי הפעולה שצפויים העונה. הנה שלושה מעניינים במיוחד
כשמומחים לומדים ממומחים

מקאלן ובנטלי, שני מותגים מובילים בענפי הוויסקי ורכבי היוקרה, בהתאמה, מתאחדים על ידי חזון ארוך טווח של עתיד בר קיימא ומסירות משותפת לחדשנות ומצוינות. למרות ששותפות זו מכירה במוצא ובמורשת העמוקה המושרשת בשני המותגים, המיקוד הוא להביט קדימה יחד כדי לשתף פעולה במוצרים חדשניים, חוויות סוחפות וסיפורים שובי לב.

כחלוצים בתחום, במקאלן כבר משנים את אופן הפעולה בהווה כדי להשיג עתיד טוב יותר. "האחריות והמודעות לאופן שבו ההחלטות שאנו מקבלים כיום ישפיעו על עשרות השנים ואף מאות השנים הבאות תמיד היו בבסיס הלך הרוח והפעולות שלנו. בין אם זו בחירה להשקיע במסע העץ שלנו או סירובנו להתפשר לנוכח לחץ עולמי, העבר שלנו מסומן על ידי דמויות שבחרו לשמור על שלמות מלאכתנו וערכינו.

"מצאנו רוח חלוצית בעלת דעות דומות בבנטלי מוטורס, שיש להם היסטוריה משלהם של חדשנות וחזון שעיצב את המותג שלהם מאז הקמתו".

באמצעות השותפות הייחודית, שני המותגים ישתפו את הידע שלהם ויאתגרו אחד את השני להשיג רמות קיימות גבוהות יותר ועולם מתקדם יותר, תוך המשך השאיפה למצוינות בלתי מתפשרת בכל מה שהם עושים.

חלוצים בתחום. במקאלן כבר משנים את אופן הפעולה בהווה כדי להשיג עתיד טוב יותר. צילום: יח"צ
חלוצים בתחום. במקאלן כבר משנים את אופן הפעולה בהווה כדי להשיג עתיד טוב יותר. צילום: יח"צ

במקאלן התחייבו ש-20% מצי הרכב שלהם יהיו חשמליים עד סוף 2021 ויממשו את מטרתם של צי רחב חשמלי ב-100% עד שנת 2025. 80% מהאנרגיה של המזקקה מגיעה ממקורות דלק מתחדשים ולא מאובנים והם עומדים לקראת מהלך של זיקוק ללא פליטת פחמן עד שנת 2030, עשור לפני היעד של הענף כולו (איגוד הוויסקי הסקוטי).

"ההתחייבות הזו נוגעת גם לאריזה שלנו", אומרים במקאלן, "100% מאריזות השינוע שלנו ו-98% מאריזות המוצרים שלנו עומדות בתקני המקור של חומרים ברי קיימא, תוך שימוש רק באריזה בת קיימא או ממוחזרת – ומטרתנו היא להביא את 98% אלה ל-100% עד 2025.

רכב היברידי של בנטלי. שיתוף פעולה עם וויסקי מקאלן שמדגיש את החזון המשותף של עתיד בר קיימא. צילום: יח"צ
רכב היברידי של בנטלי. שיתוף פעולה עם וויסקי מקאלן שמדגיש את החזון המשותף של עתיד בר קיימא. צילום: יח"צ

במקאלן יצרו גם מדיניות מקורות מקומית. בין היתר, מצוין שם כי אם ניתן למצוא מיומנות או חומר נדרש באופן מקומי, אז תנתן העדפה למקומי, והמעגל יורחב בהמשך כלפי חוץ לפי הצורך עד לרכישת החומר או המיומנות.


סטריט-סטייל: משמעות חדשה

פומה חושפת שיתוף פעולה עם מותג האופנה הבריטי ליברטי שמעניק משמעות חדשה לסגנון הסטריט-סטייל באמצעות בדים איכותיים, הדפסים ועיצובים מעוררי השראה ופלטת צבעים ייחודית.

קולקציית PUMA X LIBERTY כוללת מנעד פריטים שיאפשרו שימוש מגוון, כמו למשל נעלי הבסקט הקלאסיות של פומה בעיצוב עם הדפס פרחוני, ז'קט בומבר שיווה פריט מפתח בסתיו או קימונו דו-צדדי שכולל פרינטים על רקע בהיר או כהה. וגם סטים לאימון הכוללים טייץ וטופ תואמים, וסדרת אקססוריז שמעניקה לתיקים ולנעליים של פומה מראה זוהר.

מתוך הקולקציה של פומה וליברטי. צילום: יח"צ
מתוך הקולקציה של פומה וליברטי. צילום: יח"צ

ליברטי מזוהה לאורך השנים עם מסורת יוקרתית של הדפסים פרחוניים ייחודיים ומקוריים, שעיטרו ועדיין מעטרים פריטי לבוש, טפטים, וילונות ובדי ריפוד המעוצבים בסגנון בריטי מובהק. ההשראה לקולקציה עם פומה מתייחסת לפרחים כאל עולם בעל מאפיינים של עידון ושבריריות לצד עוצמה פראית וצמיחה בלתי פוסקת.

הקולקציה מציגה מראה חדשני לסגנון הסטריט ספורט שתופס תאוצה בשנים האחרונות ומעניק לצלליות המוכרות של פומה נשיות מרעננת באמצעות הדפסי הנוף המפורסמים של ליברטי, הכוללים איורי צמחיה לצד ציפורים אקזוטיות, פרפרים, ארנבים וסוסים ורודים.  

קולקציית PUMA X LIBERTY בפקטורי 54. צילום: יח"צ
קולקציית PUMA X LIBERTY בפקטורי 54. צילום: יח"צ

קולקציית PUMA X LIBERTY נמכרת בחנות הדגל של פומה בנמל תל אביב, בחנות הנשים של פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאתר FACTORY54.CO.IL.


דיאלוג עם הסביבה

“For the love of art”, קולקציית שיתוף הפעולה של H&M Home עם שלוש אומניות ייחודיות, היא אחת המסקרנות שנצפו כאן בשנים האחרונות, ולא רק בגלל העיצוב, אלא גם המסר והאג'נדה שמקדם המותג: הוקרכה ותמיכה באומנויות ומלאכות יד קטנות.

שלוש האומניות שאילהן חבר המותג יצרו אוסף מרהיב של פריטים שיחד יוצרים קולקציה עשירה ומגוונת לבית, וכוללת, בין היתר, כריות עם הדפסים גרפיים, שמיכות, כדי קרמיקה ותמונות דקורטיביות.

"היצירות שלנו בקולקציה הן תזכורות עדינות לקחת פסק זמן. פסק זמן לחלום, להרהר בנוף יפה, לחייך, לבלות עם אנשים שאתה אוהב או מתגעגע אליהם", אומרות הצמד היצירתי Sacrée Frangine, שיצרו עבור הקולקציה מספר פריטי קרמיקה, כמו אגרטלים דקורטיביים שיתאימו לזרי קציר ונר עם מכסה ראטן וריח מקסים של פצ'ולי, עליהם שילבו איורים מינימליסטים בצבעים חמים.

מתוך קולקציית שיתוף הפעולה For the art of love. צילום: הנס ומאוריץ
מתוך קולקציית שיתוף הפעולה For the love of art. צילום: הנס ומאוריץ

"אנו כל כך חזקות ועדינות בו זמנית. אני אוהבת לחקור זאת בעבודות שלי באמצעות משיחות המכחול האקספרסיביות, המרקמים, הצורות והצבעים. אני אשמח אם כל אישה על פני כדור הארץ תרגיש בטוחה בעצמה כמו הנשים שאני מציירת", אומרת ברונה מנקוסו, שיצרה מבחר תמונות בעלות מוטיבים נשיים שיקשטו את הקיר שלכם באלגנטיות מקסימה ואקספרסיבית.

"עבור הקולקציה הזו חשבתי על אנשים והדיאלוג שלהם עם הסביבה", מסבירה דיאנה אג'איטה "מסרים המעודדים אותנו לעשות בחירות נכונות ביחס שלנו לטבע. אני חושבת שהשתקפויות מסוג זה הן בסיסיות בימינו". אג'איטה הביאה לידי ביטוי את האומנות שלה בקולקציה באמצעות פריטי טקסטיל לבית בהם כיסויי כריות רקומים, לוכדי עיניים ושמיכות ארוגות רכות מג'קארד.

הקולקציה מוצגת בחנויות H&M בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון עזריאלי ראשונים החל מה-7 באוקטובר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.