Forbes Israel Logo

מצעד הלהיטים: 10 הזמרים המרוויחים ביותר בישראל

אייל גולן הוא הזמר המרוויח ביותר בישראל נכון לשנת 2011, עם הכנסות שנתיות של 17.2 מיליון שקל, כך עולה מהדירוג השנתי של מגזין "פורבס ישראל". על רקע מחאת הזמרים הים תיכוניים נגד תחנת הרדיו גלגלצ, במהלכה מתכננים האמנים להקים מאהל מחאה מול משרדי התחנה ביפו, שווה להיזכר בדירוג שפורסם במגזין פורבס בנובמבר, והכתיר את הזמרים המרוויחים ביותר בישראל. 8 מתוך 10 המובילים ברשימה משתייכים לזמר הים תיכוני, אשר, מלבד למלא אולמות, מספק לאמנים הכנסות גם מהורדות שירים במכשירים הסלולרים.

גולן, המוביל את הרשימה, הרוויח כ-4 מיליון שקל מהופעותיו הגדולות בלבד. זאת מבלי לכלול את הופעותיו באירועים פרטיים, עליהן הוא גובה 55 אלף שקל, שכוללים בתוכם את שכרם של תשעה נגנים, הגברה ותאורה.

סך התמלוגים שקיבל ב-2011 מהשמעות להיטיו בתחנות הרדיו השונות עלה על חצי מיליון שקלים, והצפיות ביוטיוב לבדן הוסיפו לחשבון הבנק שלו מאות אלפי שקלים. ערוץ היוטיוב שלו זכה לחשיפה אדירה של יותר מ־64 מיליון צפיות בסרטונים ובקליפים שהעלה במהלך השנה.

שני ברשימת הזמרים הגיע דודו אהרון, שרשם הכנסות של 11.5 מיליון שקל בשנה. מלבד הכנסות לא מבוטלות שהתבססו בעיקר על הופעות גדולות והשמעות רדיופוניות והגיעו ליותר ממ-1.5 מיליון שקל, הופיע אהרון בשנה שעברה בתוכנית הריאליטי "חי בלה לה לנד" יחד עם חבריו לז'אנר, וניסה להשיג חוזה הקלטות בלוס אנג'לס. אמנם החודש בו שהה בחו"ל הוריד את ההכנסות שלו מהופעות פוטנציאליות, אך החשיפה לה זכה העלתה את מספר ההשמעות שלו באמצעי התקשורת ואיתו את התמלוגים.

ליאור נרקיס הגיע למקום השלישי ברשימה, עם הכנסות של 11.2 מיליון שקל בשנה. עומר אדם הוא הזמר הצעיר ביותר ברשימת הזמרים המרוויחים, כשבן ה-18 רושם הכנסות שנתיות 10.9 מיליון שקל. הזמרת היחידה ברשימה היא שרית חדד, שהגיעה למקום ה-6 עם הכנסות של 10.2 מיליון שקל בשנה.

 

לדירוג המלא: 10 הזמרים המרוויחים בישראל


הצטרפו אלינו לפייסבוק כדי לקבל עדכונים בזמן אמת מכל הרשימות והדירוגים של "פורבס ישראל"


 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.