Forbes Israel Logo

מקייטי פרי ועד בריטני ספירס: אלה המוזיקאיות המרוויחות ביותר השנה

בשנת 2015 הופיעה קייטי פרי על השער של מגזין פורבס האמריקני לאחר שהרוויחה 135 מיליון דולר בשנה אחת. היא ידעה שמעמדה ככוכבת פופ כבר התבסס – ולא תצטרך לדאוג אי פעם שהקריירה המוזיקלית שלה תדעך. "אני לא מרגישה שהקריירה שלי היא פצצת זמן מתקתקת", אמרה. "הגיע הזמן בו אני לא צריכה תמיד להזין את עסקי השואו ביזנס".

שלוש שנים לאחר מכן, פרי הוכיחה שהיא צודקת: היא האישה המרוויחה ביותר במוזיקה, כשהיא שלשלה לכיסה 83 מיליון דולר לפני מס, בתקופת בה ערכנו את הדירוג. פרי היא אחת המוזיקאיות שעובדות הכי קשה מבין המשתתפות ברשימה שערכנו, כשהיא הופיעה 80 פעמים במסגרת סיבוב ההופעות הרביעי שלה, Witness: The Tour, והרוויחה מעל מיליון דולר ללילה. היא גם הצליחה למצוא זמן לשמש כשופטת של אמריקן איידול ברשת ABC. על פי הדיווחים הרוויחה מעל 20 מיליון דולר עבור ההשתתפות בתכנית.

קייטי פרי. מעמדה ככוכבת פופ כבר התבסס | צילום: Shutterstock

טיילור סוויפט מדורגת במקום השני ברשימה, עם 80 מיליון דולר. הכוכבת נעלמה לרגע מהרשתות החברתיות בשנה שעברה, לפני שחזרה בצעקה כשהשיקה אלבום חדש בשם Reputation, שמכר שני מיליון עותקים ברחבי העולם בשבוע הראשון שלו. הסיבה שהיא לא הגיעה למקום הראשון ברשימה היא שסיבוב ההופעות שלה,Reputation Stadium Tour , נפל מחוץ לטווח התאריכים של הדירוג שערכנו.

ביונסה סוגרת את השלישייה הראשונה, כשהיא משלשלת לכיסה 60 מיליון דולר. לאחר שלה ולבעלה ג'יי-זי נולדו התאומים רומי וסיר, ביוני 2017, היתה לביונסה שנה שקטה, על פי אמות המידה שלה. כל זאת עד שהופיעה בהופעה פורצת דרך בפסטיבל קצ'ולה באביב האחרון והצטרפה לאלבום משותף עם ג'יי-זי בחודש יוני. חלק גדול מסיבוב הקיץ שלה, The Run II, יבוא לידי ביטוי בדירוג הבא שלנו.

"אני אף פעם לא אהיה שבעה", אמרה בעבר למגזין פורבס האמריקני. "מעולם לא פגשתי מישהו שעובד קשה ממני בתעשייה".

כמובן, יצירת מוזיקה היא לא הדרך היחידה ממנה מתעשרות המוזיקאיות. ליידי גאגא (מס' 5 ברשימה שלנו, עם 50 מיליון דולר) הוסיפה את התואר "כוכבת קולנוע" לקורות החיים שלה השנה, הודות לביקורות החיוביות לבן זכתה בסרט "כוכב נולד" לצד ברדלי קופר. ריהאנה (מס' 7 ברשימה, עם 37.5 מיליון דולר) היא הבעלים של מותגי קוסמטיקה ואופנה ולמרות שהיא לא יצאה לסיבוב הופעות מאז שנת 2016, היא נשארת בעין ציבורית עם תפקידים בסרטים כמו "אושן 8".

יש הרבה מוזיקאיות שהיתה להן שנה רווחית אך לא הצליחו להיכנס לרשימה, ביניהן: אריאנה גרנדה, מריה קארי, סלינה גומז, מדונה, האלסי וג'נט ג'קסון – כולן הרוויחו מספר דו-ספרתי של מיליוני דולרים. ואולי הן תצטרפנה לעשירייה הפותחת בשנה הבאה.

"זה הדבר הכי טוב בלהיות מוזיקאית", אמרה הלסי. "את כל הזמן מראה לעולם איך השתנית, כיצד גדלת, ואת יכולה להגיד 'היי, תראו אותי, תראו כמה אני טובה יותר ממה שהייתי פעם'".

מתודולוגיה

הנתונים נכונים לרווח לפני מס, מהראשון ביוני 2017, עד הראשון ביוני 2018, לפני ניכוי עמלות לסוכנים, מנהלים ועורכי דין. בין המקורות לנתונים: Nielsen SoundScan, NPD BookScan, ראיונות עומק והערכות פורבס.

הרשימה המלאה

  1. קייטי פרי (83 מיליון דולר)
  2. טיילור סוויפט (80 מיליון דולר)
  3. ביונסה (60 מיליון דולר)
  4. פינק (52 מיליון דולר)
  5. ליידי גאגא (50 מיליון דולר)
  6. ג'ניפר לופז (47 מיליון דולר)
  7. ריהאנה (37.5 מיליון דולר)
  8. הלנה פישר (32 מיליון דולר)
  9. סלין דיון (31 מיליון דולר)
  10. בריטני ספירס (30 מיליון דולר)

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן