חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מרצדס ב-170 אלף שקל: ה-A Class תגיע לישראל עד סוף 2012

טרייד אין במחיר מחירון, הוזלת מחירים והצפת השוק בדגמי מכוניות – זו התוכנית של חברת מרצדס והיבואנית כלמוביל עם השקת דגמי A Class החדשים של החברה בישראל.

השקת סדרת ה-A Class מתווספת להשקת סדרת המיניוואן B Class. על פי החברה, המטרה היא להוביל את שוק רכבי היוקרה עד 2020, ואת פלטפורמת המכוניות הקומפקטיות בפרט. ה-A Class החדשה, המכוונת לשוק הקומפקטיות, תושק בשלוש גרסאות, הכוללות שלושה מנועי בנזין חדשים בעלי הספקים שבין 122 ל-211 כ"ס ובשלוש רמות גימור: Style, Urban ו-AMG.

מרצדס A-Class | צילום: יחצ

לפי היבואנית, ה-A Class תגיע לישראל במהלך הרבעון הרביעי, ה-A180 תוצע גם בשילוב של תיבת הילוכים ידנית עם 6 מהירויות או אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה. מנועי הבנזין מגיעים בנפח 1.6 ו-2.0 ליטר, כאשר דגם ה-A180 יהיה בעל 221 כ"ס, A200 בעל 156 כ"ס, ודגם ה-A250 בעל 211 כ"ס.

מחיר ה-A Class יהיה החל מ-169 אלף שקל לדגם ה-A180 עם גיר רגיל.

מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל אריאל פינטו ציין: "אנו מחויבים להרחיב את היצע הדגמים, להרחיב את הפניה לקהל הצעיר, לאמץ טכנולוגיות ירוקות שיבואו יותר ויותר לידי ביטוי בדגמים העתידיים. הדגמים יושקו במחירים תחרותיים הכוללים טרייד אין במחיר מחירון למרבית דגמי מרצדס, כל זה מתאפשר בין היתר מייעול מערכי הייצור הבינלאומיים ובשילוב ליווי ותמיכה של היצרן בשוק הישראלי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן