Forbes Israel Logo

ניסאן ג’וק החדש בישראל – יימכר החל ב-125 אלף שקלים

דור חדש, שני במספר, מושק בישראל לאחד הקרוסאוברים החלוציים, ניסאן ג'וק, שמגיע עם אפשרות לפתיחה ונעילה באמצעות הסמארטפון ובעתיד הלא רחוק - גם בגרסה היברידית

קרסו, יבואן ניסאן, משיק בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי הקטן, ג'וק. מדובר בדור שני לאחד החלוצים של עידן הקרוסאוברים, שהחל לפני כעשור ומבחינת היבואן מדובר בכלי רכב חשוב במיוחד. הדר אביטל, סמנכ"ל קרסו, אמר באירוע "זהו החידוש המרכזי שלנו השנה". לדבריו, זהו רכב שפונה ללקוחות שמחפשים כלי רכב עירוני עם ייחוד – עיצוב ייחודי, חוויית נהיגה ויכולת התאמה אישית.

ניסאן ג'וק מגיע אלינו עם מנוע אחד, טורבו בנזין בנפח 999 סמ"ק עם שלושה צילינדרים, שמייצר 117 כ"ס. המנוע בנוי כך שבתנאים מסויימים הוא מסוגל לספק העצמה רגעית של זמינות הכוח. במקום תיבת ההילוכים האוטומטית-רציפה של הדור הקודם, מגיעה טכנולוגיה מתקדמת יותר של גיר אוטומטי-רובוטי כפול מצמד בעל שבעה הילוכים.

בתוך למעלה משנה אנו עשויים לפגוש בישראל גרסה היברידית של הרכב.

הניסאן ג'וק החדש. צילום: אסף בר-שי


הממדים גדלו

הדור החדש של ניסאן ג'וק גדול מקודמו בכל מובן: בסיס הגלגלים שלו גדל ב-11 סנטימטרים משמעותיים, שרומזים על שיפור משמעותי במרחב הפנימי, כנראה בעיקר לטובת המושב האחורי. נוסף לכך התארך רכב הפנאי העירוני בשמונה סנטימטרים, התרחב בשלושה וגם גבה בסנטימטר אחד. נפח תא המטען, שעורר ביקורת בדור הקודם – והשתפר תוך כדי תנועה, צמח כעת עוד יותר ב-20% שמשדרגים את נפחו ל-422 ליטר – נפח מרשים לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים.

רמת הבטיחות בכל גרסאות ניסאן ג'וק החדש כוללת מערכת לבלימה אוטונומית, זיהוי תמרורי דרך ומניעת סטייה מנתיב באמצעות הבלמים. בשלב זה לא מגיעה לישראל חבילת הבטיחות המתקדמת יותר, שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות זחילה אוטונומית בעומס תנועה – זו צפויה להגיע אלינו בהמשך.

רכב הפנאי מגיע בשתי רמות גימור שונות, אסנטה-טק ו-N דיזיין. שתי רמות הגימור מציעות פנסי LED מלאים, מראות מתקפלות, מולטימדיה, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני גשם, מראה מתכהה, מפתח חכם וחיישני חניה בנסיעה לאחור.

רמת ה-N דיזיין כוללת חישוקים גדולים יותר (19 אינץ' במקום 17), מושבים מתחממים, נגיעות עיצוב שונות וגג בשני גוונים (2Tone). אפשר לקבל גם את האסנטה טק הבסיסית עם גג דו-גוני בתוספת תשלום.

נעילה ושחרור באמצעות אפליקציה

אחד החידושים בכלי הרכב החדש נמצא בחיבוריות. אפליקציה שאפשר להוריד ולתפעל בעברית, מאפשרת שליטה ברכיבים שונים ברכב. באמצעותה אפשר, דרך הסמארטפון למשל, לפתוח או לנעול את הרכב, להדליק אורות ואפילו צופר (כדי להרחיק גנבים), לאתר את הרכב וגם לעקוב אחרי היסטוריית הנסיעות. החיבוריות לרכב כוללת גם את האפשרות לשקף את הטלפון על מסך הרכב, דרך פלטפורמות אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו.

מחירי ניסאן ג'וק מתחילים בכ-125 אלף שקלים, לגרסת אסנטה טק, ממשיכים בכ-130 אלף לאותה גרסה עם צביעה דו-גונית ומגיעים לכ-140 אלף שקלים ל-N דיזיין. אביטל מציין כי בראשית הדרך מוקצים ליבואן בין 350 ל-500 כלי רכב, אולם אם יוכלו לקבל אספקה חופשית יותר צפוי כלי הרכב למכור עד כדי כ-3,000 יחידות בשנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן