Forbes Israel Logo

נעילה מעורבת בוול סטריט: איזיצ'יפ התרסקה ב-22% לאחר פרסום הדוחות

יום המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת על רקע נאום מצב האומה אמש של נשיא ארה"ב, ברק אובמה. בטרם נפתח המסחר התפרסמו נתוני מאקרו נתונים כשבראשם נתון המכירות הקמעונאיות שעלה בהתאם לצפי. במקביל, עונת הדוחות נמשכת ונייס תעמוד במוקד לאחר שפרסמה את דוחותיה מוקדם יותר היום.

מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.3%, ה-S&P 500 ירד של 0.1% ואילו הנאסד"ק עלה ב-0.3%

בנאום מצב האומה הלילה אמר אובמה כי מטרתו העיקרית היא לחזק את מנוע הצמיחה של הכלכלה האמריקאית – מעמד הביניים. "יותר מדי אנשים עדיין לא יכולים למצוא עבודה במשרה מלאה. רווחי התאגידים זינקו לשיאים של כל הזמנים – אבל יותר מעשור שהשכר וההכנסות כמעט ולא השתנו. זה המשימה של הדור שלנו, וזאת כדי להניע את המנוע האמיתי של הצמיחה הכלכלית של אמריקה – מעמד ביניים".

עוד אמר כי ארה"ב תתמוך במאמצי ישראל להשיג שלום ובטחון. מנהיגי איראן חייבים להכיר בכך שעכשיו זה הזמן לפתרון דיפלומטי", הוסיף אובמה, "משום שהקואליציה עומדת מאוחדת בדרישה שתעמוד בהתחייבויות שלה, ואנחנו נעשה את מה שצריך כדי למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני".

נאום מצב האומה – אובמה | צילום: רויטרס

נתון המכירות הקמעונאיות, שעלה ב-0.1% בינואר, בהתאם לצפי האנליסטים, לעומת עלייה של 0.5% בחודש החולף. באותה השעה פורסם נתון מחירי היבוא, שעלה ב-0.6%, פחות מצפי האנליסיטים שעמד על 0.8%.

נייס דיווחה היום על שיא בהכנסות וברווח למנייה ברבעון הרביעי של שנת 2012. עוד דיווחה החברה על תוכנית חלוקת דיבידנדים.  עיקרי תוצאות הדוחות הכספיים לרבעון החולף כללו הכנסות שיא של 240 מיליון דולר, גידול של 12% מאשתקד. הרווח הנקי עמד 43.2 מיליון דולר, גידול של 15% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2011. מדובר בגידול של 17% ברווח למניה בדילול מלא, לשיא של 70 סנט.

חברת השבבים הדואלית איזיצ'יפ דיווחה היום על הכנסות של 15.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2012 ועל רווח הנקי שעמד על 4.8 מיליון דולר ברבעון. המניה נופלת על רקע חששות המשקיעים מהאטה בקצב הצמיחה ולאחר שהתברר בשיחת המשקיעים שתצמח לאט מהצפוי. המניה התרסקה ב-22%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.