Forbes Israel Logo

נעילה מעורבת בוול סטריט: אפל הוסיפה 2.4% לערכה

שבוע המסחר בבורסות וול סטריט ננעל במגמה מעורבת על רקע רצף הדוחות הרבעוניים של החברות המובילות במשק, אשר רובן הכו את התחזיות. הערב תפרסם חברת הטכנולוגיה יאהו את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2012. בנוסף פורסם היום כי בחודש דצמבר חלה עלייה בהזמנות מוצרים ברי קיימא. 

מדד הדאו ג'ונס ננעל ביציבות, ה-S&P 500 נחלש ב-0.2% ואילו הנאסד"ק רושם עלייה של 0.2%.  

היום פורסם כי בחודש דצמבר נרשמה עלייה של 4.6% בהזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב, זאת לעומת עלייה של 0.8% בלבד בחודש נובמבר.

צילום: רויטרס

עונת הדוחות השנתיים בוול סטריט בעיצומה ועד עתה מרבית החברות שפרסמו את תוצאותיהן הציגו דוחות חיוביים שהתעלו על ציפיות האנליסטים. בין החברות המובילות בארה"ב שפרסמו כבר את דוחותיהן והציגו תוצאות חיוביות: גוגל, אלקואה, מורגן סטנלי, בנק אוף אמריקה, אפל ומיקרוסופט. 

מניית אפל הוסיפה לערכה 2.2% , זאת לאחר שסיימה את שבוע המסחר האחרון בירידות. לאחר שפרסמה החברה את דוחותיה לרבעון האחרון של 2012 קרסה המנייה ב-12.3%. אפל הציגה נתונים המעידים כי צמיחתה בשנה החולפת הייתה המתונה ביותר מאז 2009. 

בשורה העליונה תוצאות החברה היו אמנם נמוכות מתחזיות האנליסטים, אמנם בשורת הרווח רשמה החברה רווח גבוה מתחזיות. על פי הדוח, החברה רשמה רווח נקי של 13.1 מיליארד דולר או 13.81 דולר למניה וזאת בהשוואה לרווח נקי של 13.1 מיליארד או 13.87 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

חברת יאהו פרסמה את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2012. החברה מדווחת על רווח נקי של 0.32 דולר למניה לעומת צפי האנליסטים לרווח של 0.28 דולר למניה בלבד. ההכנסות הסתכמו ב-1.22 מיליארד דולר. זאת מעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 1.21 מיליארד דולר. לאחר המסחר עלתה מניית יאהו בכ-5%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.