חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נעילה מעורבת בוול סטריט: מניית מיקרוסופט נפלה ב-11.4%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב במגמה מעורבת על רקע על רקע הסנטימנט השלילי באירופה ובאסיה, המשך עונת הדוחות ופגישת ראשי האוצר של מדינות ה-G20 במוסקבה.

מדד הדאו ג'ונס נסחר סביב רמות הפתיחה, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק איבד 0.7% מערכו, בעיקר בשל נפילה במניות כמה מענקיות סקטור הטכנולוגיה. בסיכום שבועי עלה מדד הדאו ג'ונס ב-0.5%, ה-S&P 500 הוסיף 0.7% לערכו ומדד הנאסד"ק איבד 0.3%.

באירופה ננעל הערב המסחר בירידות: בורסות לונדון, פרנקפורט ופאריס איבדו 0.15 כל אחת, ובורסת איטליה התחזקה ב-0.4%. גם בורסות אסיה ננעלו בצהריים בירידות: הבורסה בטוקיו ירדה ב-1.5%, שנחאי השילה גם היא 1.5% מערכה והבורסה בסיאול נחלשה ב0.2%.

צילום: רויטרס

סוכנות דירוג האשראי מודי'ס העלתה אתמול את את תחזית הדירוג של ארה"ב מ-"שלילי" ל-"יציב", ואישררה את דירוג החוב שלה על AAA. בנימוקי ההחלטה נכתב כי הכלכלה בארה"ב מתרחבת מהר יותר מאשר כלכלות אחרות בעלות דירוג זהה אולם גם כי שיעור הצמיחה שלה עדיין מתון. עוד עולה מהדירוג כי החוב הממשלתי האמריקאי נמצא על מסלול אשר מאפשר את העלאת התחזית.

מניית גוגל נחלשה הערב ב-1.5% לאחר שאמש דיווחה אמנם על עלייה ברווחים ובמכירות, אבל מניית החברה נפלה לאחר סגירת המסחר בוול סטריט לאחר שתוצאותיה היו מתחת לציפיות. בחברה תלו את הסיבות לתוצאות המאכזבות בעיקר בחוסר הרווחיות שבפרסום בסלולר.

מיקרוסופט דיווחה אתמול גם היא על תוצאותיה לרבעון השני של 2013. הרווח ברבעון הרביעי הפיסקלי של החברה עמד על 4.97 מיליארד דולר, או 59 סנט למניה, וההכנסות עמדו על 19.9 מיליארד דולר. זאת בהשוואה להפסד של 492 מיליון דולרים, או 6 סנט למניה, ולהכנסות של 18.06 מיליארד דולר באותה תקופה לפני שנה. מניית החברה נופלת הערב ב-11.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן