Forbes Israel Logo

נתב"ג נשאר בחוץ: מי הם 10 שדות התעופה הטובים ביותר בעולם?

בשבועות האחרונים, היה קשה להזכיר את נושא התעופה מבלי לדון פעם נוספת בהיעלמות טיסה MH370 המסתורית. אך לאחר אינספור כתבות, ראיונות, השערות ומעט מאוד תשובות, כנראה שהגיע הזמן להמשיך – וגם לסקר נוסעים אחרים בתחום התעופה.

בשבוע שעבר פרסמה סוכנות דירוג התעופה Skytrax את הדירוג השנתי של שדות התעופה הטובים ביותר בעולם. באופן לא מאוד מפתיע, גם השנה לא תמצאו אף נציג של ארה"ב בעשירייה הפותחת – היחיד אשר מייצג את צפון אמריקה הוא שדה התעופה הבינלאומי של ונקובר שבקנדה. אליו מתוספים עוד ארבעה שדות תעופה ממדינות אירופה – כשכל יתר שדות התעופה המרכיבים את העשירייה הראשונה (משמע 50% מהם) מגיעים ממדינות מזרח אסיה.

אין ספק כי לחכות שעות ארוכות בשדה התעופה כשאתה ממתין לטיסה זו אינה חוויה נחמדה במיוחד. אך למרות זאת – הטרמינלים המרווחים, מרכזי הספא, הגנים הבוטניים, מרכזי הקניות המיוחדים ואפילו מגרש גולף – כל אלו גורמים לחוויה להישמע נחמדה קצת יותר. אז איזה שדה תעופה מחביא מגרש גולף שלם, באיזה שדה תעברו את כל תהליך הבידוק ב-19 דקות בלבד ואיזו מדינה הרחיבה אי באופן מלאכותי כדי לבנות את שדה התעופה? כל התשובות בגלריה.

כל הצילומים: shutterstock / ויקיפדיה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.