חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נתוני התעסוקה המשיכו לדחוף את וול סטריט: דוחות חיוביים לאלקואה

אחרי נעילה חיובית בסוף השבוע, דוחות התעסוקה הטובים מהצפוי בארה"ב המשיכו לדחוף את בורסות וול סטריט למגמה חיובית, על רקע עליות באירופה. במקביל, עונת הדוחות בוול סטריט לסיכום הרבעון השני של 2012 נפתחה כאשר ענקית האלומיניום אלקואה פרסמה את תוצאותיה, המהוות אינדיקציה לכיוון של עונת הדוחות. ביום שישי הקרוב יפורסמו גם דוחותיהם של הבנקים ג'י.פי מורגן צ'ייס ושל וולס פארגו.

מדד הדאו ג'ונס טיפס ב-0.6%, S&P 500 מתחזק ב-0.5%, ומדד הנאסד"ק נסחר בעליה של 0.2%.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

ביום שישי עלה S&P 500 ב-1% אחרי דוחות התעסוקה, שהראו כי הכלכלה האמריקאית ייצרה יותר משרות מהצפוי, מה שמצביע על צמיחה. אולם מחזורי המסחר ביום שישי היו נמוכים יחסית, משום שמשקיעים רבים עשו "גשר" מחופשת ה-4 ביולי שהייתה ביום חמישי.


צילום: רויטרס

"היום נקבל אינדיקציה טובה יותר לכיוון השוק, אך נתוני התעסוקה אמורים לתת את הטון", אומר פיטר קני, אסטרטג מרכזי בנייט קפיטל בניו ג'רזי. "לכן, נתונים שליליים לא יהוו בהכרח הצבעת אי-אמון או תמרור אזהרה לשוק".

יצרנית האלומיניום אלקואה פתחה את עונת הדוחות ועקפה במעט את הציפיות.שעמדו על רווח של 6 סנט למניה והכנסות של 5.83 מיליארד דולר. החברה דיווחה על רווח של 7 סנט למניה ורווח של 5.85 מיליארד דולר. "אלו תוצאות יוצאות מן הכלל", אמר יו"ר החברה, קלאוס קליינפלד.

אנליסט גולדמן זאקס דיוויס קוסטין כתב ללקוחות הבנק כי העלייה ברווחים צפויה להרים את מדד S&P 500 ב-8% עד סוף השנה. האנליסטים מצפים כי רווחי החברות במדד S&P 500 יציגו עלייה של 2.9% ביחס לרבעון השני בשנה שעברה, בשעה שההכנסות הרבעוניות צפויות לעלות ב-1.6%, לפי חברת המידע תומסון רויטרס.

"בעונת הדוחות השאלה הגדולה, יותר מאשר בארבע השנים האחרונות, עומדת להיות הצמיחה בהכנסות", אומר קני. "המשקיעים יחפשו היכן נמצאת הצמיחה האורגנית שמובילה לא רק ליציבות, אלא לתחושה שיש דרישה למוצרים בשוק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן