Forbes Israel Logo

סאני תקשורת תציע ללקוחות העסקיים של גולן טלקום סדרת מכשירי גלקסי בהנחה של עשרות אחוזים

סאני תקשורת תציע ללקוחות גולן טלקום שעוברים למסלול "הכל כלול" מכשירי סמסונג מסדרת הגלקסי בעשרות אחוזי הנחה. המטרה, לדברי החברה,  היא "לפשט את תהליך הרכש המסורבל הקיים כיום בארגונים עסקיים, ולאפשר ללקוחות עסקיים לרכוש את אחד המכשירים ממגוון מכשירי סמסונג כולל טאבלטים המשווקים על ידי סאני תקשורת בעשרות אחוזים של הנחה".

בין שאר המכשירים שיוצעו במסגרת שיתוף פעולה זה, מכשיר S5 Galaxy ב- 2300 ש"ח במקום 2700 ₪ אשר יכלול גם כרטיס הרחבה חיצוני של GB 16. מכשיר NOTE4 לעסקים משודרג עם מגן זכוכית וכרטיס הרחבה של GB 32 בעלות 3300 ₪.

בנוסף, לבעלי העסקים יוצע שירות אחריות מורחבת ב-25 ש"ח לחודש. האחריות המורחבת כוללת מעטפת תיקונים שאינן כלולות באחריות יצרן, אחריות לשבר וטוטאל לוס בהשתתפות עצמית, חלפים מקוריים של סמסונג בלבד, זכאות להחלפת סוללה אחת לשנה (בהתאם לתקנון), קבלת מכשיר S3 Galaxy חלופי בעת הפקדת מכשיר לתיקון, שירות שליחויות בתשלום מופחת, שירות תיקונים במעבדה מוסמכת של סמסונג, עדכוני גרסה ללא תשלום, כיסוי רחב ויוצא דופן על נזקים, שירות מוקד תמיכה טכנית ועוד.

צילום: יח"צ

יצחקי בנציוני, מנכ"ל סאני תקשורת מציין כי שיתוף פעולה זה בין החברות מתווסף לערוצי המכירות הקיימים של החברה באמצעות מפעילים סלולריים נוספים, כגון הוט מובייל, רמי לוי, יו פון ורשתות השיווק המובילות. "אנו שמחים לשתף פעולה עם גולן ולקחת חלק בשינוי הרגלי הצריכה במגזר העסקי. אין לי ספק, שפשטות תהליך הרכש בקרב כלל הלקוחות העסקיים תוביל לחסכון משמעותי בעלויות ולהתייעלות בכל ארגון עסקי בארץ". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.