Forbes Israel Logo
מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI. צילום: סשה דובינסקי
מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI. צילום: סשה דובינסקי

סדרת City Nap מתרחבת עם מסכה טיפולית חדשה לניקוי עמוק

מותג הטיפוח המקצועי GIGI משיק את Platinum Heating Mask מסכה מתחממת לטיפול מקצועי ולניקוי עמוק של עור הפנים. הנה מה שחשבנו עליה

מותג הטיפוח הישראלי GIGI מרחיב את סדרת הטיפוח המצליחה City Nap ומצרף אליה את Platinum Heating Mask, מסכה שמתחממת במגע עם העור ופועלת בשלושה שלבים יעילים לטיפול מקצועי ולניקוי עמוק של עור הפנים.

סדרת סיטי נאפ כוללת כ-7 מוצרי ניקוי וטיפוח המגנים על עור הפנים מפני נזקים סביבתיים כמו קרינה, כימיקלים, מתכות כבדות, אבק וזיהום אוויר, ומתאימים לאורח החיים האורבני, וכעת, מצטרפת אליהם המסכה החדשה (249 שקל, אצל קוסמטיקאיות מורשות) שמיועדת לשימוש בייתי. הפורמולה של Platinum Heating Mask משלבת שני קומפלקסים ייחודיים ומרכיב כימי המשחרר חום ואנרגיה במגע עם עור הפנים. הקומפלקס הראשון מכיל חומצות אמינו, חלקן הידרופיליות, המשמשות כאבני הבניה לחלבוני התאים ומסייעות ליצירת הסיבים האלסטיים בתא. הקומפלקס השני מורכב אצות, רודציה וספירולינה, העשירות במינרלים, חלבונים אנטי-אוקסידנטים ונוגדי חמצון.

לאחר מריחתה, מבטיחים ב-GIGI, מפעילה המסכה שלושה שלבים יעילים לטיפול מקצועי ועמוק של עור הפנים. תחילה, יוצרת מעטה אטום, המעלה את רמת הלחות, מגבירה את זרימת הדם בנימים ופותחת את הנקבוביות. בשלב השני, הראקציה בין העור והעיסוי גורמים לפעולת חימום, משחררת לכלוך ושומן עקשניים האוטמים את הנקבוביות. בשלב השלישי, רגיעה, משפרת המסכה את היכולת של העור לספוח חומרי הזנה פעילים ולנווטם לעומק השכבות.

מריחה מהירה של שכבה דקה על עור הפנים תאפשר לכם מנוחה של כ-15 דקות עד להסרתה, במהלכן תרגישו תחושה חמימה ומרגיעה. לאחר הסרת המסכה העור נראה נקי יותר, גם האף והלחיים, בהם הנקבוביות בדרך כלל בולטות יותר, הבריקו ונראו באופן פחות בולט לעין. בנוסף, העור נראה אחיד יותר ולמרות הניקוי העמוק – לא הרגיש מיובש.

עיקבו אחריי גם באינסטגרם

צילומים: סשה דובינסקי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.