חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

סודה סטרים תקים מפעל נוסף באלון תבור: תקלוט 100 עובדים

חברת סודה סטרים ממשיכה להתרחב בישראל. החברה ,המייצרת מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים, הודיעה היום על הגדלת מערך הייצור שלה בישראל על ידי הקמת מפעל ייצור נוסף ב"אלון תבור" שבגליל בו ייקלטו כ-100 עובדים נוספים. 

על פי הודעת החברה, מפעל הייצור של סודהסטרים באלון תבור משמש בעיקר לייצור והרכבה של מכשירי הגזה ומוצרים נלווים והנו אחד מבין 22 מתקני הייצור של החברה בעולם, כאשר 8 מהם פועלים בישראל ואחראיים לייצור מרבית מוצרי החברה.

דניאל בירנבואום | צילום: יח"צ

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, אמר היום: "אתר הייצור הנוסף באלון תבור משלש את כושר הייצור של מכשירי סודהסטרים באזור זה". שר האנרגיה סילבן שלום בירך על הקמת המפעל החדש של החברה שזכתה לאחרונה בפרס היצואן מטעם משרד הכלכלה (אז משרד התמ"ת). לדבריו, אני שמח לראות שחברת סודהסטרים ממשיכה לצמוח גם בנגב ובגליל, אזורים בהם שילוב של פיתוח עסקים יציבים, בד בבד עם הזדמנויות תעסוקתיות נוספות, הם מפתח להצלחה".

על פי הדוחות השנתיים של סודה סטרים, הרווח הנקי של החברה ב-2012 עמד על 7.5 מיליון דולר, גידול של 59.6% לעומת 2011. ההכנסות השנתיות של החברה צמחו ב-2012 ב-51% ל-436.3 מיליון דולר. 

בתחזיותיה לשנת 2013 צופה החברה גידול של כ-25% בהכנסות, ושל כ-25% ברווח הנקי המתואם בהשוואה לשנת 2012.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן