חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

סוף עידן: ברברה וולטרס תפרוש בקיץ 2014

מגישת החדשות הוותיקה, ברברה וולטרס, אמורה להודיע היום (ב') בתוכניתה "The View" כי היא יוצאת לגמלאות, כך הודיעה הרשת בה משודרת התוכנית ABC. וולטרס בת ה-83 היא האישה הראשונה בארה"ב שהגישה את מהדורת החדשות המרכזית.

וולטרס אמורה להודיע בטוק שואו הנשי שהיא מובילה כי היא תפרוש מעשייה עיתונאית בטלויזיה בקיץ הבא. "עד אז היא תמשיך להגיש את התוכנית, וספיישלים שונים במהלך השנה", נכתב בהודעה וצוין כי וולטרס תישאר המפיקה בפועל של התוכנית גם לאחר מכן.

"אני מאוד שמחה עם ההחלטה שהגעתי אליה ומצפה לשנה נהדרת ומיוחדת גם בתוכנית וגם ברשת", צוטטה וולטרס בהודעה. "אני יצרתי את "The View" ואני שמחה לדעת שהיא תמשיך להתקיים גם אחרי".

ברברה וולטרס | צילום: רויטרס

כבר בחודש מרץ הדליפו גורמים ב-ABC כי וולטרס מתכננת לפרוש במאי 2014, אחרי חמישה עשורים בטלויזיה. וולטרס סבלה בשנים האחרונות מבעיות בריאות, ב-2010 עברה ניתוח לב פתוח ובינואר השנה היא התעלפה קיבלה מכה בראש ואובחנה עם אבעבועות רוח, מה שגרם לה להחמיץ חודש של עבודה.

וולטרס החלה לעבוד בטלוויזיה ב-1961 ככותבת בתוכנית "Today" של NBC, תוכנית שמאוחר יותר היא האישה הראשונה שהייתה שותפה בהנחייתה. ב-1976 היא הפכה לאישה הראשונה להגיש מהדורת ערב ב-ABC.

לאתר דה פוסט

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן