חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

סלקום במתקפה חריפה על הוט ויס: "הלקוחות משלמים על ערוצים מבלי לצפות בהם"

חברת סלקום יוצאת היום במתקפה חריפה על ספקיות התוכן הטלוויזיוני המובילות בארץ כיום – חברות "הוט" ו"יס". בחוברת מיוחדת אשר פרסמה הבוקר ספקית הסלולר, היא מאשימה את ספקיות התוכן בכבלים ובלווין בגביית סכומים מופרכים מהלקוחות, סכומים אשר הלקוחות כלל לא מבינים כי הם משלמים, לדבריהם – וטוענים כי עידן הטלוויזיה כפי שאנו מכירים אותו עומד לפני סיום.

על פי הנתונים אשר פרסמה סלקום, תחת הכותרת "מה אנחנו באמת רואים בטלוויזיה – וכמה אנחנו משלמים על זה", לקוחות הכבלים והלווין צופי בממוצע בסך הכל ב-6 ערוצים באופן קבוע, אשר מהווים כ-17% בממוצע מהחבילה עליה הם משלמים. על פי החברה, הסכום הממוצע אשר אנו משלמים כיום לחברות "הוט" ו"יס" עומד על 265 שקלים בחודש – ולא פחות מ-91% מהלקוחות מעידים כי הם משלמים עבור ערוצים בהם הם אינם צופים.

אך בכך לא מסתכמת המתקפה המפתיעה. בסלקום המשיכו ותקפו גם את מנגנון התשלום עבור סרטים בהזמנה בטכנולוגיית VOD, וטוענים כי 75% מהלקוחות אינם נוהגים לעשות שימוש בטכנולוגיה ומסרבים לשלם עבור סרטים או סדרות בתשלום. לעומת זאת, הם טוענים כי 82% דווקא כן נוהגים לצפות בתכנים דחויים או מוקלטים באמצעות טכנולוגיית ה-VOD, משמע הצורך הקיים – הנכונות לשלם על השירות לא.

סלקום יוצאת למתקפה. כריכת החוברת אשר פורסמה היום

בהמשך, טוענים בסלקום כי מכירי החבילות השונות (אשר עומדות בממוצע, לדבריהם, על מעל ל-300 שקלים לחודש) אינם מובנים על ידי הלקוחות – אשר רבים מהם לא יודעים לספר כמה הם משלמים על התוכן, על הממיר או על השירות באופן כללי.

את הנתונים פרסמה סלקום הבוקר מיוזמתה וללא קישור מוצהר, אך ניתן בהחלט להעריך כי הם מגיעים כחלק מ"הכשרת הקרקע" אשר מבצעת החברה לקראת כניסתה הרשמית לשוק הטלוויזיה בישראל. אין זה סוד כי חברות הסלולר שואפות להשיג דריסת רגל משמעותית בשוק הטלוויזיה כבר מזה תקופה, ופרסום הנתונים הבוקר מעיד כי בסלקום בהחלט מתכוננים ברצינות לאפשרות כבר בעתיד הקרוב (מאוד).

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן