Forbes Israel Logo

ספר הבז': "הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח בקצב צנוע עד בינוני"

הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח בקצב צנוע עד בינוני – כך עולה מספר הבז', סיכום הפרשנות הנוגעת לתנאים הכלכליים העכשויים בארה"ב, אשר פרסם הערב הבנק הפדרלי המרכזי בארה"ב.

הנתונים עשויים להשפיע על ההערכות כי הבנק ימשיך במדיניות המוניטרית התומכת שלו. הספר הצביע על התרחבות בייצור, עלייה בהוצאות הצרכנים, פעילות שירותים יציבה עד גדלה, ונתונים בינוניים עד חזקים בתחום הנדל"ן למגורים.

כמו כן צוין בדוח כי בעוד נתוני השכירות נשארו יציבים או גדלו בקצב מדוד, הייתה רתיעה בקרב המעסיקים להוסיף למצבה עובדים במשרה מלאה.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"ספר הבז" הינו דו"ח המפורסם 8 פעמים בשנה על ידי הבנק הפדרלי. כל דו"ח הוא אוסף של מידע אנקדוטי על תנאים כלכליים עדכנים, המפורסם על ידי כל סניף מחוזי בנפרד.

במסגרת הספר מרכזים נגידי הבנקים של ניו יורק, בוסטון, שיקגו, קנזס, סן פרנססיקו, דאלאס, מיניאפוליס, פילדלפיה, אטלנטה, קליבלנד, ריצ'מונד וסנט לואיס נתונים כלכליים, המעידים על הסביבה הכלכלית בכל מחוז.

הספר משמש את ועדת השוק הפתוח (FOMC) בקביעת המדיניות המוניטרית של הבנק הפדרלי המרכזי, כלומר בהחלטות הריבית של הבנק. הנתונים בספר עשויים לתת למשקיעים רמזים למגמת השינוי במדיניות שתבצע הוועדה מבחינת תכנית ההרחבה הכמותית השלישית, והוא מספק דיווח על רמות המחירים (אינפלציה) והפעילות הכלכלית בכל אחד מהמחוזות השונים במדינה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.