חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עובדי הדסה מאיימים במתכונת חירום; גורם בביה"ח: "הם לא נותנים לרופאים ולחולים לעבור"

עובדי בית החולים הדסה מאיימים בהחרפה משמעותית בצעדים הארגוניים, עד לכדי מעבר למתכונת חירום היום. החרפת הצעדים הארגוניים מגיעה בעקבות טענת העובדים כי הנהלת הדסה מתכוונת לפטר מחר באופן חד צדדי למעלה מ-200 עובדים מנהליים.

לדברי העובדים, למרות הדרישות והקריאות של ההסתדרות ו-ועד העובדים להנהלת הדסה להיכנס למו"מ מידי, בחרה ההנהלה להתעלם מהם ונהגה בהם כאילו מדובר בעובדים "שקופים", בהמשיכה את הליך השימוע שלפני פיטורין של אותם 200 עובדים.

יו״ר ועד עובדי הדסה, אמנון ברוכיאן, אמר הלילה: "צר לי על כי ההנהלה בחרה לא לנהל מו"מ עם העובדים ולשלוח מעל ל-200 איש לביתם בערב ראש השנה החדשה כשהחגים בפתח. אנו נעשה הכל על מנת שגם בזמן ההשבתה לא ייפגעו החולים".


בית החולים הדסה עין כרם | צילום: מתוך ויקיפדיה

יו״ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דני בונפיל, הוסיף: "אני משתומם מההתנהלות של מנכ״ל הדסה שלמרות הפגישות ולמרות ההבטחות מצדו שהעובדים יופנו לתהליך של פרישה מרצון החליט בצורה שרירותית להעביר רשימה של למעלה מ-200 עובדים המיועדים לפיטורים. לא נשקוט ולא ננוח עד אשר העובדים יהיו רגועים. ניתן להם את מלוא ההגנה עד אשר יתנהל מו״מ אמיתי וכנה עם ההסתדרות כדי להבריא את הדסה".

"לא עבודתם של עובדי הכפיים שעושים ימים כלילות למען החולים, אלא הניהול הכושל של הנהלות הדסה במרוצת השנים, הוא שהביא אותנו למצב הנוכחי. למרות המצב, נעשה כל שביכולתנו על מנת שהחולים השוהים במוסד והנעזרים בשירותיו לא יפגעו".

גורם בבית החולים אמר היום כי ועד העובדים מתנהל בצורה חמורה: "הם לא נותנים לחולים או לרופאים לעבור בדרכם למחלקות, זוהי התנהגות חמורה. המאבק שלהם הוא בכלל לא על משרות".  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן