Forbes Israel Logo

עושר, תהילה ורוח נעורים: 10 הסלבריטאים הצעירים הרווחיים ביותר בעולם

אם נבחן את השנה האחרונה בחייו של הזמר הקנדי ג'סטין ביבר, לא בטוח כלל שהיינו מגדירים אותה כ"טובה". במהלך 12 החודשים האחרונים ביבר הספיק להיכנס לסדנת שליטה בעצבים, להכות צלם פפראצי ברחובות פריז, ועל פי דיווחים לאחרונה הוא אפילו הסכים לפצות שכן לשעבר בכמה עשרות אלפי דולרים, לאחר שביבר "ריסס" את ביתו בביצים חיות. גם מבחינה מקצועית, ביבר לא ממש הצליח לשכנע את מבקריו כי מדובר באמן מחונן, והעיסוק בדמותו משך את מרבית תשומת הלב.

אך אם נבחן את השנה של ביבר בראייה כלכלית, בכלל לא בטוח שמדובר בשנה כה רעה. קהל המעריצים (ובעיקר המעריצות) שלו גדל בהתמדה (למעלה מ-56 מיליון עוקבים מצפים למוצא פיו בטוויטר), הכרטיסים להופעותיו נחטפים בדקות בודדות, וכל ביקור שלו מעורר היסטריה שלמה בקרב קהילת המעריצים המקומית. לא בטוח שפשוט להיות ג'סטין ביבר, לרבות כל ההצלחה, ההערצה והלחצים כבר מגיל צעיר כל כך. אבל בהחלט מאוד פשוט להיות רואה החשבון שלו, אשר טיפל במהלך השנה בהכנסות על סך 80 מיליון דולר.

במקום הראשון. ביבר | צילום: thinkstockphotos

סכום מרשים זה מציב את ביבר בפסגת דירוג הידוענים הצעירים הרווחיים ביותר בעולם. עיקר ההכנסות של הזמר הקנדי הגיע מסיבוב הופעות עולמי אשר ערך השנה, ודיווחים שונים גורסים כי בימים אלו הוא עובד על האלבום הבא שלו. וכל זאת כשהוא בסך הכל בן 20.

תחום המוסיקה ממשיך לשלוט בפסגת הדירוג, כשאת המקום השני תפסו חברי הלהקה הבריטית "וואן דיירקטשיין", אשר הפכו בשנים האחרונות לסנסציה עולמית וסחפו אחריהם קהל אדיר של בני נוער מעריצים ברחבי העולם. גילם הממוצע של חברי הלהקה לא רחוק מגילו של ביבר – 21 – והם הכניסו במהלך השנה החולפת 75 מיליון דולר. ההכנסות הגיעו בעיקר בזכות מכירות אלבומם האחרון, השתתפות בקמפיינים פרסומיים ואף השתתפות בתכניות כשרונות המשודרות באנגליה.

הזמרת האמריקאית בת ה-24 טיילור סוויפט מדורגת במקום השלישי עם הכנסות בגובה 64 מיליון דולר במהלך השנה החולפת. במקום הרביעי ניצב המשתתף המבוגר ביותר בדירוג, אם כי קשה להתייחס לזמר ברונו מארס בן ה-29 כ"מבוגר". במהלך השנה הכניס מארס 60 מיליון דולר. את ה"חמישייה הפותחת" של הדירוג סוגרת הזמרת הפרובוקטיבית ריהאנה, אשר אף הופיעה במהלך השנה בישראל כחלק מסיבוב ההופעות האחרון שלה. הזמרת בת ה-26 הכניסה בזכות סיבוב זה, בין היתר, 48 מיליון דולר במהלך השנה.

הנציגה הבכירה של עולם הקולנוע. לורנס | צילום: thinkstockphotos

את המקום השישי ברשימה תופסת הנציגה הראשונה אשר אינה מגיעה מתחום המוסיקה. זוהי השחקנית האמריקאית ג'ניפר לורנס, אשר מלבד העיסוק הציבורי הנרחב בתמונות העירום שלה אשר דלפו השנה לרשת (בעקבות הפריצה המדוברת לשרתי האחסון של שירות הענן של חברת אפל) לא הפסיקה לעבוד ולהשתתף בסרטים נוספים, דוגמת שובר הקופות הנוכחי בסדרת סרטי "משחקי הרעב". לורנס בת ה-24 הכניסה השנה 34 מיליון דולר.

את יתר המקומות בדירוג תופסים הזמרת ליידי גאגא (גם היא הופיעה לאחרונה בישראל) בת ה-28, עם הכנסות של 33 מיליון דולר, והתקליטן המפורסם אביצ'י, אשר בגיל 25 כבר מרוויח כ-28 מיליון דולר בכל שנה בזכות השתתפות במסיבות ענק ופסטיבלים ברחבי העולם.

תמונות: thinkstock וויקיפדיה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.