Forbes Israel Logo

עליות שערים במסחר בניו יורק

הנפילות בשווקי אסיה הבוקר מטרידות את הסוחרים בוול סטריט, אך הם העדיפו לרכז את תשומת ליבם במחירי הנפט אשר נוטים להיסחר במגמה חיובית. עוד ברקע למסחר, פרסום נתוני מאקרו בארה"ב וההמתנה להחלטת הריבית של הפד מחר. עונת הדוחות נמשכת עם פרסום נתונים על הרבעון הרביעי.

מדד שנגחאי בסין צלל הבוקר ב-6.4%, ומדד ניקיי ביפן נפל ב-2.3%, ואילו המסחר באירופה מתנהל במגמה חיובית.

מחירי הזהב השחור צנחו אתמול עד 6% אל מתחת לרף ה-30 דולר, אך הודעת כווית כי אופ"ק תשקול את הפחתת התפוקה, הפיחה אופטימיות בעולם לגבי עליית מחירי הנפט ויחד איתה התייצבות של השווקים.

צילום: thinkstock

מדד קייס שילר פורסם היום, ממנו עולה כי בנובמבר האחרון חלה העלייה המהירה ביותר במחירי הבתים ב-20 ערים מובילות בארה"ב, בתקופה של 16 חודשים. מדובר בעליה של 5.8%.

ההחלטה עליה צפוי הפד להכריז מחר בנוגע לשיעור הריבית לחודש פברואר, מרכזת עניין מיוחד לאור ההחלטה האחרונה, בה החליט הפד להעלות את הריבית, בפעם הראשונה מזה שבע שנים. יחד עם זאת, האנליסטים סבורים כי לא צפויה העלאה נוספת בקרוב, לאור התנודתיות בשווקים.

כל זאת עומד ברקע למסחר היום בניו יורק, כאשר מדד הדאו ג'ונס נסחר סביב רמת הפתיחה, מדד ה-S&P 500 מוסיף 0.5% לערכו ומדד הנאסד"ק מתחזק ב-0.2%.

בגזרת עונת הדוחות של הרבעון האחרון ב-2015, חברות שונות בארה"ב יפרסמו היום את נתוניהן, ביניהן ג'ונסון אנד ג'ונסון ואפל. מניית ג'ונסון אנד ג'ונסון מתחזקת ב-1.9% כעת ומניית אפל נחלשת ב-0.7%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן