Forbes Israel Logo

על רקע "בחירות אמצע הקדנציה": וול סטריט ננעל בעליות

המסחר בוול סטריט ננעל היום בעליות שערים, כשברקע עדיין תוצאות בחירות אמצע הקדנציה לסנאט מהדהדות. כזכור, תוצאות הבחירות מצביעות על ניצחון חד משמעי למפלגה הרפובליקאית אשר השיגה רוב במושבי הסנאט בוושינגטון. מדובר בחדשות רעות למדי עבור הנשיא המכהן ברק אובמה, אשר צפוי להיתקל בהתנגדות רבה מצד חברי המפלגה הרפובליקאית, אשר לבטח לא יקלו עליו את השנתיים הנותרות לכהונתו.

מוקדם יותר היום פורסמו תוצאות סקר ה-ADP בדבר המשרות אשר נוספו למשק האמריקאי במהלך החודש החולף. תוצאות הסקר הצביעו על תוספת של 230,000 משרות חדשות למשק – נתון גבוה מהציפיות המוקדמות.

כל אלו, כאמור, עמדו ברקע למסחר אשר ננעל במגמה חיובית כשמדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.6%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.6% לערכו. גם כן ומדד הנאסד"ק ננעל סביב רמות הפתיחה. 

צילום: רויטרס

מניית חברת נייס הישראלית זינקה היום והוסיפה 9% לערכה, לאחר שמוקדם יותר פרסמה החברה דו"חות חיוביים במיוחד לסיכום הרבעון השלישי של השנה. גם מניית חברת אבן קיסר מזנקת על רקע פרסום דו"חות סיכום חיוביים, והמנייה הוסיפה 4.8% לערכה. 

בבורסות אירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת גם כן, כשבפריז זינקה הבורסה והוסיפה-1.9% לערכה, בעוד בלונדון נרשמו ירידות של 0.4%. מדד הדאקס הגרמני נחלש, וירד 0.9%. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה חיובית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.