חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

“עמנואל רוזן זוכר שהיה בקשר עם עשרות בנות – אך לא זוכר אירוע שבו חצה קו”

"במשך 13 שנה מתנהל קמפיין נגד עמנואל רוזן, כל בחורה שהיתה איתו במגע קיבלה הודעות לקחת חלק בקמפיין. לא יודע מאיזה סיבה, יכול להיות שהן הרגישו שהן לא יכולות לוותר או שיכול להיות שרודפים אותו", כך אמר הבוקר בראיון לגל"צ עו"ד דינו של עמנואל רוזן, ליאור אפשטיין.

כשנשאל על העובדה שלמעשה לא רק בנות התלוננו אלא גם שותפו לדרך ענה אפשטיין:  "אני לא מוחא כפיים לגדי סוקניק, מה עשה אותו שותף שכביכול ידע על ההתנהלות הזאת? אם אתה ידעת שהוא מתנהג ככה למה לא אמרת כלום?".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אפשטיין יצא כנגד הלך הרוח בחברה שכבר גזרה את דינו את רוזן: "אי אפשר לחכות לשבוע הבא עד שגוזרים את דינו של האיש? מה אנחנו צרכני סם? לא יודע אם אפשר לחיות בחברה כזאת, אנחנו מדברים עכשיו כאילו אנחנו כבר אחרי שהוא קיבל את פסק דין, איפה התהליך? איפה הפרקליט?".

צילום: רונן פדידה

"הוא בהחלט זוכר שהיו עשרות בנות שאיתן היה בהתקשרות וביחסים אך הוא לא זוכר אירוע שבו הוא חצה קו", הוסיף העו"ד. "אין פה התממות. אנחנו מדברים על פרשנות סובייקטיבית של חיי היום היום – הצד הפוגע לא תמיד יודע שהוא פגע. כל אחד יכול לשפוט את המציאות אחרת. חיזור נמרץ הוא לא חציית קו אדום בהכרח. זרקו פה רימון? ירו באקדח? יש משטרה, יש פרקליטות, יש גרסאות והדבר ייבדק".

היום התייחס גם העיתונאי רביב דרוקר לפרשה. בפוסט בבלוג שלו כתב דרוקר. "הכרתי לפחות אשה אחת שניהלה רומן עם עמנואל רוזן. רדיפת השמלות שלו הייתה מוכרת לכול. ההגעה לבתים בלי התרעה, הקללות, האיומים, ממש לא. האמת, אני עדיין מתקשה להאמין שזה קרה".

דרוקר הודה כי לא היה בקשר חברי עם רוזן אך שמע על יחסיו עם נשים. "אחר צהריים אחד התקיימה שיחת מסדרון בערוץ 10 על פרשת קצב. אתם יודעים, הנושאים הרגילים. למה הן לא התלוננו, מי ידע ושתק וכאלה. חלק מהשותפות לשיחה עשו מין פרצוף הזה של ׳תפסיקו עם הצביעות הזאת׳. התחילה שיחה על ערוץ 10 – האם גם אצלנו יש מטרידנים והאם גם אנחנו שותקים. השם של עמנואל רוזן עלה. עמנואל ואני מעולם לא היינו חברים. בשנים הרגועות שלנו, היינו עמיתים לעבודה שמנהלים יחסי עבודה סבירים. היו גם שנים אחרות".

בנוגע לעזיבתו של רוזן את ערוץ שתיים טוען דרוקר כי הסיבה לכך אינה ברורה. "באיזשהו שלב שמעתי שעמנואל עזב את אולפן שישי בעקבות תלונה של תחקירנית. לא היה ברור מה בדיוק היה הסיפור. גם היום עדיין לא ברור לי. זה הגיע אליי בצורה של רומן בהסכמה שהסתבך והחלטה להדיח אותו משם, כפתרון פשרה שימנע את התפוצצות העניין, אבל אולי אני חוטא למישהו".

בנוסף דרוקר התעקש כי אישתו שעבדה עם רוזן בערוץ 2 לא ידעה דבר על הפרשה. "מאז התפוצצות הפרשה שאלתי לא מעט אנשים פה אם ידעו, מה ידעו. את זוגתי אני לא צריך לשאול. ענת (גורן, למי שלא יודע) הגישה איתו את תוכנית התחקירים של ״רשת״- ״קופסא שחורה״. אני יודע בוודאות שלא שמעה דבר, שמתקרב לעדויות שפורסמו השבוע ואני גם קצת ספקן לגבי מה שפורסם על אברי גלעד. יכול להיות שהוא אמר משהו בזמן אמת לבכירים ב״רשת״. אני מניח שהוא לא ממציא את זה, אבל מה שפורסם זה שהוא היה צריך להגיש את תוכנית התחקירים הזאת יחד עם עמנואל והוא סרב בגלל הנושא הזה. ובכן, מכל מה שאני יודע על התוכנית הזאת, אברי גלעד מעולם לא היה אמור להגיש אותה ואם אני טועה, אז סליחה מראש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן