Forbes Israel Logo

ענקית הגולף הקוריאנית GOLFZON מגיעה לישראל

GOLFZON הקוריאנית המייצרת ומשווקת סימולטורי גולף מגיעה לישראל. הסימולטורים של החברה משלבים בין משחק פעיל לווירטואלי באמצעות הדמיית מסלול גולף ומקרן 3D המאפשר לבחור בכל מגרש גולף בעולם ולדמות את תנאי מזג האוויר במקום באותו היום.

סימולטור הגולף החדשני, כולל שתי מצלמות בעלות מהירות גבוהה במיוחד – 2000 שוטים בשנייה, מצוידות בסנסור ראייה העוקב אחר התנועתיות והשפעת התנועה על הכדור. יכולת העיבוד של הנתונים בסימולטור גבוהה ותורמת רבות לתחושת הממשיות והמציאות במגרש. מהרגע שהכדור נחבט הוא נסרק ומאפשר לספק מידע מפורט כמו מהירות הכדור, זוויות ומלוא המידע הנדרש במשחק מקצועי.

שילוב בין משחק פעיל לווירטואלי | צילום: יח"צ 

חן תורג'מן, מנכ"לית GOLFZON ישראל אומרת כי בשלב ראשוני מצפים בחברה להכנס למרכזים מסחריים המעוניינים לייצר בידול בתחומי התרבות והפנאי, מרכזי קאנטרי ברחבי הארץ, מגדלי יוקרה אשר יבקשו להעניק ללקוחותיהם ערך מוסף, ומוסדות ציבוריים כמו מוסדות אקדמאיים אשר מעודדים אלמנטים של ספורט. "במקביל נעניק שירות ללקוחות קצה פרטיים אשר יביעו עניין להעמיד סימולטור בביתם ולשחק לבד, עם חברים, או עם כל המשפחה".

GOLFZON הנה חברה מובילה בעולם בתעשיית סימולטורי הגולף, אשר הוקמה בדרום קוריאה בשנת 2000. החברה שולטת בתעשיית הגולף באסיה ובעולם בלמעלה מ-46 מדינות בצפון אמריקה ואירופה. היא מפעילה למעלה מ-25 אלף סימולטורים ב-5,500 אתרים ברחבי העולם.

כחלק מפעילותה הכללית מספקת החברה גם מוצרים ושירותים משלימים לשחקני הגולף, מחזיקה אקדמיה לגולף המספקת שיעורים למעוניינים, פועלת בתחום הריטייל, ומחזיקה במגרשי גולף משלה.

GOLFZON הנה מנותני החסות הרשמיים של LPGA- אליפות הנשים העולמית בגולף ונותנת החסות הראשית לשחקנית הגולף המובילה בארצות הברית, אליסון לי. כמו כן, סימולטורים של החברה משמשים לאימון של קבוצת הגולף הלאומית של קוריאה לשיפור יכולותיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.