Forbes Israel Logo

ערוץ 10 מאיים לתבוע את מנהלי רשת על שיווק הישרדות

"אנו רואים בחומרה רבה את העובדה כי רשת ומנהליה הבכירים ניסו לשווק את התוכנית 'הישרדות' למפרסמים הגדולים במשק, למשרדי הפרסום, למפיקים, לחברות רכש המדיה בשעה שקיימת החלטה ברורה של בית המשפט המחוזי, אותה החלטה שלא שונתה בבית המשפט העליון", כך כתב הערוץ במכתב שהגיש הבוקר אישית למנכ"ל רשת אבי צבי. 

החלטה של ערוץ 10 לנקוט באיון תביעה אישית כנגד מנהלי רשת (אבי צבי, אילן טוביהו, ארז בן הרוש), מגיע על רקע טענותיו של הערוץ כי הזכיינית החלה  בשיווק התוכנית הישרדות ואף כבר הציגה מצגת בנושא למפרסמיה בראשית דצמבר 2012.

"התעלמותה של רשת וראשיה מפסיקת בית המשפט המחוזי שהתבטאה בפעילות שיווק של התוכנית הישרדות חרף צווי המניעה, בחירתה של הזכיינית וראשיה שלא לספק כל מענה ענייני אודות צעדי השיווק שביצעו לתוכנית הישרדות, הזלזול המופגן שלה בפסיקתו של בית המשפט העליון הנותנת תוקף לצווי המניעה, והניסיון התמוהה של הזכיינית לקשור את מעשיה בעניין הישרדות למעבר התוכנית כלבוטק, הנם רצף של פעולות המסמנות כי אין בכוונת רשת וראשיה לפעול על פי המתווה שקבע בית המשפט וכי בכוונתם להמשיך לפעול בדרכים עקומות כדי למנוע קיומו של הליך תקין".

צילום: יח"צ

מערוץ 2 נמסר בתגובה למכתב של ערוץ 10 כי "מצער ומביך שערוץ 10 צריך להשתמש בשמם של בכירי רשת כדי להשיג עוד כותרות בעיתון". נזכיר כי בתחילת השבוע פנתה רשת, מי שהחזיקה בתוכנית כלבוטק ב-14 שנים האחרונות, לבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה דחופה לסילוק התביעה של ערוץ 10 בעניין הישרדות או לחלופין לביטול צווי המניעה הזמניים.

בפנייתה של רשת לבית המשפט נטען כי תביעתו של ערוץ 10 בנושא הישרדות הוגשה "בחוסר ניקיון כפיים משווע, תוך העלאת טענות אשר סותרות את התנהלותו של ערוץ 10 עצמו". מעבר כלבוטק לערוץ 10, טענה רשת, הינו הפרה יסודית של סעיף האופציה הבלעדית המוקנית ל"רשת" בהסכם שלה עם מפיקת "כלבוטק". ערוץ 10 ענה בתגובה כי "מדובר בניסיון נוסף של צד שאינו מוכן לקבל הכרעה חלוטה של בית משפט העליון. רשת, לאחר שנדחתה על ידי שתי ערכאות שיפוטיות, פשוט לא מוכנה להשלים עם הפסדה הברור"

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.