Forbes Israel Logo

ערכה להכנת ארוחה איטלקית מושלמת ושיעורי יוגה בפקטורי 54

טרנד ה-Wellness כובש גם את ישראל, הצעה לארוחה איטלקית רומנטית במיוחד וגם - מהדורה חדשה לבושם הוותיק לגברים. מה חדש

בשנים האחרונות הפך נושא אורח החיים הבריא לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו, לאור מודעות רבה יותר לחשיבותו ולהשפעתו החיובית. המגמות שמתחברות יחד לאורח חיים בריא אף התעצמו בתקופת משבר הקורונה ובאו לידי ביטוי במגוון תחומים, כמו פעילות גופנית, תזונה, וטיפוח העור. כך למשל, בעולם הטיפוח נראית מגמה הולכת וגוברת של בניית שגרת טיפוח ממועטת במוצרים, או אם נתמקד באורח החיים בריא כמכלול, נראה כי אנשים ברחבי העולם מנסים לייצר לעצמם סביבה ביתית רגועה ושלווה יותר, תוך שילוב בין אלמנטים חומריים ליצירת האווירה לבין דפוסים ואורחות חיים בריאים יותר.

בפקטורי 54 עקבו מקרוב אחר המגמה העולמית והשיקו לאחרונה את עולם ה-WELLNESS. שירותים ומוצרים לקהילת הלקוחות המתעניינת בספורט, תזונה נכונה, מיינדפולנס ותחומי לייפסטייל נוספים. "החיבור לנושא נולד מתוך הרצון להשלים את החוויה ההוליסטית ולאגד תחת קורת גג אחת את הצרכים המקיימים את השילוש הקדוש של תודעה, גוף ונפש. עולם הוולנס יכלול תכנים, סדנאות, שיעורים והרצאות – אימונים פיזיים לצד תרגולים מנטליים – שיתקיימו בחנות בקניון TLV (גינדי) ובמתחם מיוחד באתר", אומרים בחברה.

עולם הוולנס בפקטורי 54 יתפרס על פני מספר קטגוריות: אופנה, שיעורי יוגה בחנות ואונליין, הרצאות ותכנים באתר. כיאה לרשת, קולקציית האופנה תכלול פריטים של מותגי האופנה המובילים בעולם, כמו קלווין קליין, ורסצ'ה ומותג בגדי היוגה Alo Yoga, כשלצידם פריטים שיסייעו ביצירת אווירה מרגיעה ומדיטטיבית כמו נרות ריחניים ועוד.

ההרצאות והשיעורים יתקיימו בחנות פקטורי 54 נשים, קניון האופנה תל-אביב, פרטים באתר


באווירה איטלקית

אז הרי לכם, בהמשך ישיר, פעילות שתשתלב היטב עם אורח החיים הבריא והרגוע יותר, וגם תספק חוויה קולינרית מעניינת. יקב הרי גליל חובר לרשת פסטה בסטה ויחד השניים מציעים ערכות פסטה מפנקות להכנה ביתית או בפיקניק (יצריך גזייה). הערכות הינן בהרכבה אישית ומכילות את כל מה שדרוש להכנת מנת הפסטה המושלמת לפי טעמכם האישי. למארזים נבחר בקפידה קברנה סוביניון בבקבוק זוגי של יקב הרי גליל לחוויה איטלקית ורומנטית במיוחד.

מארזי פסטה להכנה בייתית של יקב הרי גליל ופסטה בסטה. צילום: דור שרון
מארזי פסטה להכנה בייתית של יקב הרי גליל ופסטה בסטה. צילום: דור שרון

ניתן לבחור מבין המבחר העשיר של הפסטות אותן מציעה הרשת או לשדרג למנת רביולי או ניוקי. לצד הפסטות קיים מגוון של רטבים טריים, כמו פסטו, ארבע גבינות, ארביאטה, רוזה ועוד. 

מחיר הערכה: החל מ-81 שקל, בהתאם לתכולה. להשיג: בסניפי הרשת, בטלפון 1700-555-560, או באתר


רשת אופנת סגל פותחת חנויות חדשות – בנמל תל-אביב, בנתניה ובירושלים – אשר יציעו מגוון פריטי לבוש ואביזרים של מותגי-על וכן קולקציית חליפות לחתן.

בסניפי הרשת מושקת בימים אלה גם קולקציית הקיץ של מיטב המעצבים, כמו מוסיקנו, דיסקוורד, קרל לנגרפלד ועוד. הקולקציה מתאפיינת בקו צעיר ואורבני, אשר נותן מקום לביטוי עצמי וייחודיות.

בין המותגים בולטת הקולקציה של מעצב האופנה האגדי קרל לגרפלד, המציעה טי שירטים, חולצות פולו, תיקים ונעליים. מגוון פריטים בשחור-לבן עם קווים נקיים ומראה מתוחכם. הקולקציה כוללת גם חליפה מעוצבת בשילוב רוכסנים ועור.

ברוח התקופה, מציעה הרשת מארז לחתנים, החל מחליפה ועד לחגורה, במחיר נגיש.

טווח מחירי קולקציית לגרפלד: 299-3,500 שקל
להשיג: חנויות הרשת

נעליים מקולקציית קיף 2020 של קרל לגרפלד באופנת סגל. צילום: בתאל פרנקו
נעליים מקולקציית קיץ 2020 של קרל לגרפלד באופנת סגל. צילום: בתאל פרנקו

חיים ללא מפתח

בייביסיטר, הילדים שחוזרים מבית הספר ואורחים שונים נכנסים אלינו הביתה בקביעות. המנעול החכם DOORe מבית קוברה, מציע להחליף את השימוש במפתח, ובאמצעות מצלמה המשולבת בפעמון הכניסה, חיישן טביעות אצבע וטכנולוגיה לתקשורת מוצפנת – לשלוט על מנעול הדלת מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה חכמה.

מחיר: כ-3,200 שקל. להשיג: באתר החברה

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית/ צילום: דרור כץ
DOORe מנעול ופעמון חכם לבית. צילום: דרור כץ


טרנד נוסף שמשך את עינינו, בעיקר בזכות הפשטות, הפרקטיות, והמגוון הרחב הוא ה-Phone Necklace של המותג הבינלאומי LOVIE. מדובר על שרשרת אופנתית שמתלבשת על הגוף בקרוס ומאפשרת "ללבוש את הטלפון".

השרשראות מגיעות במגוון רחב של דגמים, נתפרות בעבודת יד ומשלבות עור טבעוני. ניתן לשלב איתן צ'ארמס עשויים כסף, כתוספת לעיצוב המינימליסטי של השרשרת.

בנוסף, מציעים במותג את האפשרות להעניק את המוצר כמתנהסט יומולדת המשלב קייס שקוף ואיכותי, שתי שרשראות בגווני ניוד ושחור, צ’ארם כסף טהור בעיצוב פרסה, וכרטיס ברכה מעוצב עם אפשרות להקדשה אישית. הסט מגיע באריזת מתנה יוקרתית.

מחיר לסט: 150-195שקל. מחיר השקה: 120 שקל כולל משלוח חינם. להשיג: באתר המותג

שרשרת עם קייס לטלפון של Lovie. צילום: אילן סבירסקי
שרשרת עם קייס לטלפון של Lovie. צילום: אילן סבירסקי

ללא צורך בפגישה

השירות החדש של מותג הטיפוח המקצועי BIOFOR בהחלט מתאים לתקופה והופך את החיים לקלים ונוחים הרבה יותר. הוא גם מתכתב עם המגמה אותה הזכרנו בתחילת הכתבה – שגרת טיפוח המורכבת ממספר מועט של מוצרים.

ביופור. אבחון העור ורכישת מוצרי קוסמטיקה אונליין. צילום: ישראל כהן
ביופור. אבחון העור ורכישת מוצרי קוסמטיקה אונליין. צילום: ישראל כהן

איך זה עובד: בוחרים – נכנסים ללינק שמרכז קוסמטיקאיות נבחרות, בוחרים קוסמטיקאית ומתקשרים אליה; מאובחנים – הקוסמטיקאית מאבחנת את העור אונליין בווטסאפ צ'ט וממליצה על מוצרים לטיפול כולל פרוטוקול עם הוראות טיפול ומעקב אחר התוצאות. (המעקב יכול להיות שבועי, דו שבועי או חודשי לפי האבחון ומתבצע בחינם על ידי הקוסמטיקאית); מקבלים את המוצרים – משלמים אונליין על המוצרים ומקבלים אותם באמצעות שליח, בתאום מראש עד הבית. 

טווח מחירי המוצרים: 130-385 שקל. להשיג: באתר www.getbeauty.co.il


PACO RABANNE משיק את הבושם לגברים One Million בגרסת הפרפום. הניחוח פונה לדור החדש של הגברים שאינם מפחדים מניחוח עוצמתי, שילוב בין עוצמה לאלגנטיות.

הבושם מאופיין ברעננות חריפה – מפגש של פרחים עם תווי עור שיוצר תערובת משכרת. התו עליון – טוברוז מלוח, תו הלב –  ענבר תוסס, ותו הבסיס – עור, שרף. גם הבקבוק עוצב מחדש בזהב עם שמש קורנת ומלכותית. 

מחיר: 359 שקל, ל-100 מ"ל. להשיג: רשתות השיווק והפארם

מהדורת פרפיום לבושם וואן מיליון לגבר. צילום: יח"צ חו"ל
מהדורת פרפיום לבושם וואן מיליון לגבר. צילום: יח"צ חו"ל

צילום התמונה הראשית: Wellness ב-Factory54. צילום: יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.