חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פייבר הישראלית תאפשר להציע שירותים במחיר של עד 500 דולר

חברת Fiverr הישראלית, שהייתה ידועה עד היום בכך שאפשרה למשתמשים להציע או לרכוש שירותים (Gigs בשפת האתר) במחיר קבוע של חמישה דולרים, החליטה להעלות את הרף ולהציע עבודות במחירים גבוהים משמעותית. במסגרת השדרוג החדש של האתר, תאפשר החברה להציע ולרכוש שירותים בעלות הנעה מחמישה ועד 500 דולרים, בהתאם למוצר או השירות המבוקשים.

לצד התמחור החדש של השירותים המוצעים באתר, מציגה החברה גם עיצוב מחודש ששם דגש על וויזואליות ונוחות שימוש. מדובר על שיפור משמעותי לעומת תצוגת הטבלאות שהייתה קיימת עד היום באתר. כעת, יוכלו המשתמשים לקבל מידע רלוונטי בצורה מהירה וישירה יותר, כבר מעמוד ההצעות הראשי, מה שיהפוך את תהליך הרכישה או המכירה למהנה הרבה יותר.

העיצוב החדש כולל Marketplace משודרג, בו יוכלו הרוכשים לזכות בשקיפות גדולה יותר בנוגע למוכרים, הכוללת את הדירוג שלהם, זמני המשלוח לשירותים השונים שמציעים, רמת ההיענות ועוד.

עבור מספקי השירותים, תציע החברה פיצ'ר חדש בשם Mission Control, שיעזור להם לעקוב ולנהל את המשימות המרובות אותן עליהם להשלים, לעקוב אחר הרווחים וההוצאות שלהם ואף לגשת לאנליטיקות על טרנדיים חודשיים, תעריפי ביטול, דמוגרפיות שונות על הרוכשים ועוד. החברה אף תיידע את המוכרים מתי הזמן המתאים לקדם את העסק, במטרה להגיע אל קהל לקוחות גדול ומשמעותי יותר, ובכך למעשה להרוויח הרבה יותר.

מייסדי פייבר, קאופמן ווינינגנר | צילום: תומר נויברג

אחד מהדגשים העיקריים בכל הנוגע לעיצוב החדש, הוא "Single-page Workflow". כלומר, במקום לעבור בין כמה וכמה מסכים במטרה למצוא את העסקה המשלמת ביותר או להציע את הסכום האידיאלי בתחום, כל המידע שהרוכשים והמוכרים צריכים מוצג בפניהם, בדף אחד מעוצב ונקי. המידע הרלוונטי מתעדכן בזמן אמת ואינו דורש רענון ידני של הדף. בהתחשב בסכומים הגבוהים שעתידים להגיע לפלטפורמה עם השקתה, מדובר על רכיב חשוב עבור שני הצדדים, שיעזור להם לקבל מושג כמה הם צריכים לגבות או לשלם עבור השירותים השונים.

למעשה, באמצעות השדרוג של האתר פייבר פותח את שעריו לאמנים, מפתחים ובעלי מקצועות שונים ברמה בינונית וגבוהה שיכולים לגבות סכום מתאים והוגן עבור שירותיהם, מבלי לבקש מהרוכשים לבצע הזמנות מרובות או לרכוש "תוספים" בכדי להגיע לסכום המתאים להם. כמובן שלצד השיפורים השונים תציע החברה תמיכה מלאה במשתמשי הדסקטופ והמובייל, שיוכלו להמשיך את העבודה בצורה חלקה בכל הפלטפורמות.

מיכה קאופמן, מייסד שותף ומנכ"ל החברה הסביר כי פייבר החדש הוא השתקפות של המעבר ממודל עבודה מיושן, אל היזם או היזמות החדשה. כבר עכשיו החברה רואה מספר רב של משתמשים הרוכשים בתים, מכוניות ואפילו מחזירים הלוואות באמצעות הכסף המתקבל דרך האתר, כך שקפיצת המדרגה במחיר צפויה להתקבל בברכה עבור שני הצדדים.

אתר פייבר מדורג כיום בין 200 האתרים הפופולריים בעולם ובו תמצאו 1.5 מיליון שירותים שמוצעים על ידי אנשים מכל רחבי תבל. בראיון לפורבס ישראל, אמר קאופמן: "יצרנו קטגוריה חדשה בספייס של הפרילנסר. לפני כן זה היה ספייס קצת מנומנם שנשלט בעיקר על ידי מדינות עולם שלישי כנותני שירותים ומדינות אחרות כצרכנים, ואנחנו החזרנו את האאוטסורסינג למשמעות המילונית שלו – לכל אחד יש משהו שהוא בעל ערך עבור מישהו אחר".

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

SpaceX משגרת; מתקדמת אל עבר טיסה לחלל

Connesta מגייסת 1.2 מיליון דולר, מציעה שידורים חיים מזן אחר באינטרנט

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן