Forbes Israel Logo

פימי רוכשת 50% מפארם אפ לפי שווי חברה של כ-170 מיליון שקל

קרן פימי חתמה היום על הסכם לרכישת 50% מקבוצת פארם אפ, נובולוג וטריילוג ממבט אפ שבבעלות אודי פוזיס ושותפו שאול קוברינסקי. ההסכם נחתם לפי שווי של 170 מיליון שקל. פועלים שוקי הון שימש כבנקאי ההשקעות בעיסקה.

קבוצת פארם אפ, נובולוג, טריילוג מתמחה בתחום הלוגיסטיקה הרפואית ומספקת שירותים לוגיסטיים בתחום התרופות, הציוד הרפואי והניסויים הקליניים. הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרון לוגיסטי ושירותים נוספים כולל יבוא, קליטה, אחסון, ניפוק הפצה וגבייה מהמתקן הממוקם באזור התעשייה של מודיעין.

הקבוצה הוקמה בשנת 1966, מעסיקה כ-300 עובדים ומחזור הכנסותיה השנתיות הוא מאות מיליוני דולרים. עם לקוחותיה הגדולים של החברה נמנים חברות הפארמה והציוד הרפואי הגדולות בעולם וכן כל קופות החולים, בתי החולים ורשתות הפארמה ובתי המרקחת בישראל.

מנכ"ל פימי, ישי דוידי | צילום: יונתן בלום

 

ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי אמר היום: "ההשקעה בקבוצת פארם אפ נובעת מהאמונה של פימי בפוטנציאל הרב הטמון בקבוצה ובתחומי פעילותה. תחום הלוגיסטיקה הרפואית והשירותים הנוספים סביבו דורש מומחיות והצטיינות. לפימי שהיתה בעבר שותפה בשליטה בחברת אוריין ושותפה כיום בחברת אוברסיז, הניסיון והידע, אותם היא יכולה לתרום לחברה בתחומים אלה". 

שאול קוברינסקי, יו"ר הקבוצה הוסיף כי "הצטרפות קרן פימי כשותפה שווה לבעלות ולשליטה מהווה הבעת אמון בקבוצה והנהלתה ומחזקת משמעותית את האפשרות לממש את אתגרי הצמיחה והרחבת הפעילות המתוכננת לשנים הבאות. השילוב עם הניסיון של המנהלים והידע הרב של פימי בהשבחת חברות יובילו להערכתנו להמשך הצמיחה והפיתוח של הקבוצה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.